Menetkö Cheekin stadionkeikalle?
Kommentit (28)
Pitikö se pälli oikein lehdistötiedotuksen keikastaan? Ja suuri salaisuus! Mikä se kuvittelee olevansa, USA:n presidenttikö?
Mieli tekisi, mutta välimatkaa ehkä vähän liikaa = liian kallis reissu.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 13:34"]
Miten on?
[/quote]
en
Joo, mullekin sais maksaa siitä, että menisin ko. keikalle. Mä en ymmärrä tän miehen hypetystä. Ihme kurkkulaulanta-örinää todella naiiveilla sanoituksilla. Makuasioitahan nämä on, mutta kyllä samasta genrestä löytyy
Suomesta paljon parempiakin artisteja.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 13:44"]
Joo, mullekin sais maksaa siitä, että menisin ko. keikalle. Mä en ymmärrä tän miehen hypetystä. Ihme kurkkulaulanta-örinää todella naiiveilla sanoituksilla. Makuasioitahan nämä on, mutta kyllä samasta genrestä löytyy
Suomesta paljon parempiakin artisteja.
[/quote]
Mutta heiltä puuttuu se karisma mitä tosimenestyjiltä vaaditaan. Esim. Antti Tuisku. Sehän on ihan surkea laulaja, mutta niin vaan on yksi menestyneimpiä.
Tottakai. HIstoriaa. Ne menee ketkä tykkää ja ne ei mene ketkä ei tyykkää..onko vaikee snaijjaa :D ONSE IHANA!!!!
Menen. Aion olla skarppina heti, kun liput tulee myyntiin. Oli juuri jäähallin konsertissa ja oli aivan huippu.
hyi helvetti, en todellakaan mene
No en, olenkin vanha kurppa, tosin ystäväni, vielä vanhempi kurppa varmasti menee.
paljon sinne maksaa liput? en aio kyllä mennä, mutta uteliaisuudesta kyselen. hienoinen ylilyönti järjestää tuosta kahden tunnin tiedotustilaisuus kämpissä. kenehän huippuidea ollut? pienemmällä metelillä menestys olisi voinut olla taattu, nyt vaan vähän nolottaa kaikki cheek-fanit.
ei ole mitään cheekkiä vastaan, ei vaan ole mun juttu yhtään. toivottavasti saa stadionin täyteen. sen biisit on vaan vähän huonosti kulutusta kestäviä.
En mene, jätän tuon järkkärikeikankin väliin. Järkkärin mielipide artistista ei nimittäin saa näkyä ja minulla se varmasti näkyy.
En menisi vaikka maksettaisiin, koska Cheek on minusta vastenmielinen narsisti.
Saatanpa ainakin yrittää hankkia keikalle liput. Tykkään räpistä ja Cheek on mielestäni hauska.
No en tietenkään mene :) Hassu kysymys. Kamalaa soopaa koko musiikkinsa.
En mene, saapa nähdä miten liput menee kaupaksi. Stadionhan jäi madonnankin keikalla osin tyhjäksi, ja madonnasta ja cheekista musiikillisessa mielessä lienee turha puhua edes samassa lauseessa.
No totta nai meen meen!!:D cheek on paras parempaa saa etti
, eikä löydy koskaan!;-D
En mene vaikka maksettaisi. Vastenmielinen artisti.