Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten teillä kaikilla on kivoja työpaikkoja ja ylipäätän töitä?

Vierailija
04.09.2020 |

Tätä kyselen.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuurilla.

Vierailija
2/65 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on alan koulutus, olen hyvä työssäni,osaan spesiaalia työtä jota kovin moni muu ei osaa ja se osaaminen on tullut 20v työkokemuksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se aina niin herkkua ole ja firmojakin on tullut nähtyä kaikenlaisia. Tällä hetkellä ihan tyytyväinen, tällä pitää itsensä leivässä, siisti sisätyö, pääsääntöisesti etänä ja kunnon lomat. Toki välillä aina miettii, että en ole unelmaduunissa mutta eipä kannata enää lähteä vaihtamaankaan. It-alalla olen.

Vierailija
4/65 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjän lapsi -> työkokemusta kaupan alalta lapsesta lähtien. Opiskeluaikana oli helppo saada siksi töitä. Opiskelujen jälkeen sitten oli vaikea saada "oman alan", eli sen mitä opiskelin, töitä. Onneksi kaveri sai hyvästä paikkaa töitä ja suositteli sitten minua ja sain sitä kautta paikan 2. yrittämällä ko. firmaan. Kohta 8 vuotta samassa firmassa, tehtävän kuva välillä vaihtunut vain.

Vierailija
5/65 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kivat ja kivat, itekin it-alalla ja kyllähän tämä melkoista kyytiä on. Työkavereiden kanssa puhuttu, että tässä firmassa saa ihan rauhassa tappaa itsensä työllä, ei sitä kukaan estä. Tyypeiltä tulee mailia vielä yöllä ja kiire on hirmuinen, en mä kuitenkaan hermoja menetä. Saahan tästä hyvin rahaa.

Vierailija
6/65 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mua ihmetyttää se miten ne unelmahommissa olevat kirjoittelevat täällä palstalla aina parhaimpaan työaikaan ja ovat sitten juuri tauolla tai vapaapäivällä.

Jos on unelmaduunissa luulisi vapaallakin olevan unelmatekemistä eikä tällaisen höpöhöpöpalstan lueskelu. Mutta ehkä tää on jollekin unelmatekiminen.

Vierailija
7/65 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli käytyä koulut kunnolla ja bilettämisen sijaan luettua kunnolla pääsykokeisiin. Kesät töitä, ihan mitä vaan sai

Vierailija
8/65 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mua ihmetyttää se miten ne unelmahommissa olevat kirjoittelevat täällä palstalla aina parhaimpaan työaikaan ja ovat sitten juuri tauolla tai vapaapäivällä.

Jos on unelmaduunissa luulisi vapaallakin olevan unelmatekemistä eikä tällaisen höpöhöpöpalstan lueskelu. Mutta ehkä tää on jollekin unelmatekiminen.

Mulla on menossa tylsä Teams palaveri...

Vierailija
9/65 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lailla tuurilla. Tein valmistumisen jälkeen kaikenlaisia hanttihommia kun en viitsinyt työttömänä olla eikä oman alan töitä tuntunut löytyvän. Yhdessä työpaikassa oli sitten töissä tyyppi jonka tuttu omisti minun alani firman. Sattumalta sieltä oli juuri työpaikka aukeamassa ja hän vinkkasi minulle siitä. Pääsin sitten ensimmäisenä haastatteluun ennen kuin ketään muuta haastataeltiin ja sain paikan. Sillä tiellä ollaan ja sen ensimmäisen oman alan paikan jälkeen on ollutkin sitten paljon helpompi löytää mieleisiä työpaikkoja kun on jo vähän päässyt "piireihin" ja tuntee alan ihmisiä ja he minut.

Vierailija
10/65 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin mulla.

Vierailija
11/65 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on yhdyssana. Mutta ehkä unelmahommissa ei tarvitse niitäkään osata. 

Vierailija
12/65 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli käytyä koulut kunnolla ja bilettämisen sijaan luettua kunnolla pääsykokeisiin. Kesät töitä, ihan mitä vaan sai

Minkä koulun kävit?

Vierailija
13/65 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa, että kun kirjoittelee meilejä ja raportteja ja dokkareita tässä hommassa, niin yhdyssanat ei ole ne, millä hommia viedään eteenpäin. Toki jos leikkii äikänopea niin ei kannata esim. It-alalle suunnatakaan.

Vierailija
14/65 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa, että kun kirjoittelee meilejä ja raportteja ja dokkareita tässä hommassa, niin yhdyssanat ei ole ne, millä hommia viedään eteenpäin. Toki jos leikkii äikänopea niin ei kannata esim. It-alalle suunnatakaan.

Vastasit juuri sen, mitä odotinkin sun vastaavan :D oon selvästi liikaa lukenut tätä palstaa, kun osaan jo kanssakeskustelijoiden vastauksetkin etukäteen. Ehkä olisi aika kehittää minunkin jotain muuta .

Vierailija
15/65 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Teamspalaveri? No ei oo yhdyssana.

Vierailija
16/65 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä teidän unelmaduunilaisten koulutkset ovat ?

Vierailija
17/65 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai Teamspalaveri? No ei oo yhdyssana.

Miten olisi Teams-palaveri?

Vierailija
18/65 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä teidän unelmaduunilaisten koulutkset ovat ?

yhdellä lisäuulla .

Vierailija
19/65 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä koulutus, oma osaaminen ja sopiva sosiaalisuus auttavat pitkälle. Yläasteen kingi on tämän päivän työtön.

Vierailija
20/65 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä työpäivä yleensä pitää sisällään ? Muuta kuin tylsiä kokouksia ?