Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saanut yhtään synttärionnittelua fb:ssä, miksi?

Vierailija
09.10.2013 |

Mulla oli pari päivää sitten synttärit. Kukaan ei onnitellut mua fb:ssä, vaikka aiemmin olen saanut onnitteluja siellä. En ymmärrä, miten voi olla? Laitan aina onnittelut kaikille, joiden syntymäpäivän huomaan. Kertooko tämä siitä, että olen todella epäsuosittu vai mitä?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ipadilla ja iphonella faceen mennessä näy synttäripäivät ollenkaan eli huomaan muiden synttärit vain jos joku muu onnittelee ja satun sen näkemään.

Vierailija
42/56 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä onnittelen lähes kaikkia, jos syntymäpäivän huomaan (mutta hyvinkin usein en huomaa, en käy joka päivä siellä). Myös niitä, joista en niin pidä. En onnittele tosi kaukaisia ihmisiä (esim. peruskoulun luokkakaverit, joiden kanssa en ole ollut livenä tekemisissä yli 20 vuoteen), syystä, että en halua "tunkeilla" ja se on minusta vähän teennäistä onnitella ihan vierasta ihmistä.

Sitten mun tykkäämisissä ja kommentoinneissa vaikuttaa enemmän se, kenestä oikeasti pidän (mutta myös se, keiden statukset ovat hauskoja ja kiinnostavia). Mutta synttärionnittelut saavat kyllä lähes kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäätään olla asetus että hyväksyy kommentit ennen julkistusta? 

Jos joku kirjoittaa paskaa, niin kirjoituksen voi poistaa kuten kirjoittajankin

Minusta kärsii koko idea sosiaalisesta mediasta jos on tollainen rajoitus

Vierailija
44/56 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväni harmitteli samaa. hän ei vain tajunnut, asetukset on päin kettua. näki hän itse syntymäpäivänsä muttei kukaan muu. meneppä nyt asetuksiin äläkä surkuttele.

Vierailija
45/56 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei ole varmaan pelkoa siitä, kun ei kukaan kirjoita yhtään mitään...Ota nyt tuo asetus pois. Voithan aina poistaa jonkun viestin seinältä jos häiritsee.

[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 14:05"]

Miksi ylipäätään olla asetus että hyväksyy kommentit ennen julkistusta? 

Jos joku kirjoittaa paskaa, niin kirjoituksen voi poistaa kuten kirjoittajankin

Minusta kärsii koko idea sosiaalisesta mediasta jos on tollainen rajoitus

[/quote]

Vierailija
46/56 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se mun syntymäpäivä näkyy omassa profiilissa etusivulla, ei voi olla siitä kyse. tänä vuonna se näkyi vielä ensimmäisen kerran, aiemmin ei ole ollut näkyvissä. ja vaikka mulla on se julkaisun esto, ei se ole estänyt ketään muuten postaamasta jotain profiiliin. voisitteko ystävällisesti kertoa, minkälaista ihmistä ette onnittelisi, vaikka huomaisitte syntymäpäivän? kiinnostaa itseäkin tietää, millaisena mut nähdään. luulin todella, että olen ihan ok tyyppi.

Vierailija
47/56 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en onnittele ketään, koskaan, kirjoittamalla seinälle. Onnittelen, jos satun juttelemaan chatissä tai kommentoimaan saman päivän aika tms. En halua jäädä siihen koukkuun, että joutuisin miettimään, kenelle sopii laittaa ja ketä pitää onnitella.

Vierailija
48/56 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 14:16"]

kyllä se mun syntymäpäivä näkyy omassa profiilissa etusivulla, ei voi olla siitä kyse. tänä vuonna se näkyi vielä ensimmäisen kerran, aiemmin ei ole ollut näkyvissä. ja vaikka mulla on se julkaisun esto, ei se ole estänyt ketään muuten postaamasta jotain profiiliin. voisitteko ystävällisesti kertoa, minkälaista ihmistä ette onnittelisi, vaikka huomaisitte syntymäpäivän? kiinnostaa itseäkin tietää, millaisena mut nähdään. luulin todella, että olen ihan ok tyyppi.

[/quote]

No vaikka se näkyy sulle, niin ei se sitä sano, että se näkyisi muillekin. Tuon takia minä en viitsi edes pitää omaani näkyvillä, ettei muille tule sitä tunnetta, että pitäisi onnitella.

Vierailija
49/56 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulle laitettiin tekstareita tai onniteltiin muuten, niin mitä väliä onko siellä facebookissa sanottu jotain vai ei?

Minä en onnittele facebookissa ketään. Laitan tekstiviestin, soitan, lähetän kortin tai näen kasvotusten jos tahdon onnitella.

Vierailija
50/56 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ap!

T:mahdollisesti sellainen fb-kaveri joka ei käy useinkaan facebookissa

Vierailija
51/56 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko pois. Sulla on asetukset sillain että vain sinä näet syntymäpäiväsi. Huomasin itselläni samaa. Mene omalle sivullesi. Vasemmalla on missä työskentelet, asut ja niin edelleen. Siellä voi on luultavasti harmaalla suntsymäpäivä. Kun viet hiiren siihen, oikeeseen tulee kynän merkki (muokkaa). Klikkaa sitä. Mene yhteys- ja perustietoihin. Sielä syntymäpäivä kohdasta vie hiiri taas oikealle yläkulmaan (muokkaa). Katso sieltä onko se yksityilellä (lukko) vai se ihmisen muotokuva. 

En millään usko ettei ketään ei onnittelisi. Tarkista asetuksesi=)

Vierailija
52/56 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ystäväni harmitteli samaa. hän ei vain tajunnut, asetukset on päin kettua. näki hän itse syntymäpäivänsä muttei kukaan muu. meneppä nyt asetuksiin äläkä surkuttele.

voitko kertoa nuo asetukset, miten ne pitää olla? Itselläni sama juttu kun ap:lla. Aiemmin sain onnitteluja seinälleni, joita pystyi katsomaan myöhemmin, nyt tietsikan kautta katsottuna ei näy yhtään mitään seinälläni, mutta kännykän kautta katsottuna muutama. Siis varmaan kaksi eri ongelmaa, seinälle ei voi kirjoittaa, ja sit vain kännykällä ne muutamat saamani onnittelut näkyy. Fb on muuttanut asetuksia itse.

epäilen et tää on syy miksi ap ei saanut onnitteluja, kun kukaan muukaan ei ole voinut nähdä muiden onnitteluja sun seinällä, ei ne muutkaan uskaltaneet onnitella, ja olla ekoja, jos ette ole läheisiä...joku psykologinen ilmiö?

Vierailija
53/56 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hemmetti että minua ärsytti aina noi fb-synttärionnittelut, voiko epäaidompaa juttua olla?

Minulla ei koskaan missään vaiheessa ollut syntymäpäivä näkyvissä ja silti jotkut onnitteli. Piilotin onnittelut näkyviltä. Kiitin sitten onnitteluista priva-viestillä toki. 

Nimenomaan ärsytti valtavasti kun ihmiset keiden kanssa en ollut tekemisissä muuten kuin roikkuivat vain kaverilistalla oli näitä onnittelijoita.

Vierailija
54/56 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook on tehnyt jotain muutoksia (mielestäni sen black-outin jälkeen) ja Ilmoituksiin ei tule enää muistutuksia syntymäpäivistä! Huomaan nykyään vasta kun kyseinen henkilö alkaa kiittämään. Laitoin seinälleni kyselyn asiasta ja moni kirjoitti, ettei enää saa Ilmoituksia ja eivät ole tehneet mitään muutoksia asetuksiinsa. En edes löydä kohtaa, jossa on lista ystävien syntymäpäivistä!

Vierailija
55/56 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä hemmettiä, sait tekstarilla onnittelut oikeilta ihmisiltä elämässä ja silti valitat kun et saa somehuomiota? Mutta joo voi olla ettei moni käytä enää fb paljon.

Vierailija
56/56 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut!🌹

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme