En saanut yhtään synttärionnittelua fb:ssä, miksi?
Mulla oli pari päivää sitten synttärit. Kukaan ei onnitellut mua fb:ssä, vaikka aiemmin olen saanut onnitteluja siellä. En ymmärrä, miten voi olla? Laitan aina onnittelut kaikille, joiden syntymäpäivän huomaan. Kertooko tämä siitä, että olen todella epäsuosittu vai mitä?
Kommentit (56)
No voi nyyh kun kukaan ei onnittele FB. Minkä ikänen olet? 15v?
Itse en vaivaudu onnittelemaan niitä, joilla on seinä piilossa. Tulee olo, että ei edes halua onnitteluja...
Huh, just tämän takia mä oon fb:ssä täysin passiivinen ja käytän sitä lähinnä yksityisviestittelyyn.
Hankkikaa oikea elämä! Oisit järjestänyt bileet ja kutsunut kavereita! Outoa hommaa tuo somessa eläminen.
Puhelimesta ei huomaa synttäri-ilmoituksia.
Sulla on asetukset niin, että syntymäpäivä ei näy?
tai sulla on asetukset niin, ettei seinälle voi kirjoittaa?
kyllä mun seinälle voi kirjoittaa, mutta hyväksynnän jälkeen ne näkyy siellä. ei tullut yhtään viestiä. syntymäpäivä näkyy etusivulla. mieli on todella maassa, olo on nöyryytetty. ihan kuin olisi jonkun kiusaamisen kohteena.
Montako kaveria sulla on facessa? Jos alle 50, niin voi olla, että kukaan heistä ei vain ole huomannut asiaa. Monet eivät käy joka päivä facessa. Oletko fb-kaveriesi kanssa yhteydessä myös fb:n ulkopuolella? Mä en aina "kehtaa" onnitella etäisempiä tuttuja.
Tuntuu varmasti ikävältä, mutta hei, tosielämä ratkaisee. Oikeasti.
Se synttäri-ilmoitus on nykyään niin pieni siellä yläkulmassa ja ainakin mun puhelimella siihen ei pääse kunnolla edes vastaamaan, täytyy aina mennä erikseen kirjoittamaan seinälle. Ja sitten hetken päästä olen se jo unohtanut jos en sitä heti tee.
t: sokea dementikko
Ps. Onnea ap!
itken nytkin kun kirjoitan tätä, tuntuu niin pahalle. olen varmasti ainoa ihminen, jota kukaan ei onnittele fb:ssä. ystäviä on 120, ei kovin paljon. miten voikin olla näin nöyryytetty olo. ihan kuin mulle olisi just paljastunut, että kukaan ei halua olla mun kans tekemisissä julkisesti tai onnitella.
Olisit laittanut illalla, että kiitos kaikille onnitteluista.
haluaisin tietää, miksi kukaan ei onnitellut. millaista ihmistä kukaan ei onnittele? jotkut ystävät onnitteli tekstarilla, mutta olisi. ajatellut että joku niistä edes kirjoittaa sivulle jotain. mulla on todella paha mieli tästä, täysin nolattu olo. olisin vielä ollut piristyksen tarpeessa, kun elämä on kolhinut viime aikoina jonkin verran.
Jos se johtuu tosta hyväksyntäasetuksesta? Se saattaa antaa torjuvan ja koppavan vaikutelman.
fb on ääliöiden kantapaikka, eletään oikeaa elämää eikä Faceteta, alas ko FB JA BB-talo!!!!!
Mä oon ollu fbssä vuodesta 2010 lähtien, kertaakaan ei oo mua siellä kukaan onnitellut. Enkä tosissaan inise asiasta, vaikka esim 2011 täytin 18 (eli "tärkeä" synttäri). Ei tollasesta tarvii pahoittaa mieltään! :DD
Ite en koskaan oo myöskään onnitellut toisia siellä, musta se on jotenkin typerää. Tykkään onnittella kasvotusten/kortilla/ soittamalla.
voitteko rehellisesti kertoa, millaista ihmistä ette onnittelisi, jos huomaisitte syntymäpäivän? itse onnittelen kaikkia fb kavereita, jos huomaan synttärit. mulla on siellä tietenkn myös "oikeita" ystäviä kaverina, mutta niistäkään kukaan ei kirjoittanut mitään. ne ei siis piittaa mun syntymäpäivästä. huomasmattomuudella tuota ei voi mitenkään selittää. ilmeisesti kukaan ei pidä musta.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 13:48"]voitteko rehellisesti kertoa, millaista ihmistä ette onnittelisi, jos huomaisitte syntymäpäivän? itse onnittelen kaikkia fb kavereita, jos huomaan synttärit. mulla on siellä tietenkn myös "oikeita" ystäviä kaverina, mutta niistäkään kukaan ei kirjoittanut mitään. ne ei siis piittaa mun syntymäpäivästä. huomasmattomuudella tuota ei voi mitenkään selittää. ilmeisesti kukaan ei pidä musta.
[/quote]
En onnittele facessa ketään.
Lähimmille ystäville/kavereille voin soittaa tai tekstata.
En koe facessa onnittelua tärkeäksi.