Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko toisen unohtaa mutta silti välittää?

Vierailija
28.04.2013 |

Ollaan yli 4-kymppisiä, tapailtu 2 kuukautta. Asutaan eri kaupugeissa, joten se rajoittaa tapaamisia. Mutta soitellaan ja tekstaillaan päivittäin, toivotetaan hyvät yöt nukkumaan mennessä.

Eilen tyttöystäväni kertoi menevänsä kaveriensa kämpille ottamaan pohjia, jatkavat sieltä bändin keikalle ja sen jälkeen baariin jatkoille. (tämä puhelu tapahtui 18 aikoihin)
Hän lupasi soittaa myöhemmin kertoakseen menosta ja esim. toivottaakseen hyvät yöt minulle jos kotona olevana menisin aikaisemmin nukkumaan.

Puhelua ei kuitenkaan koskaan kuulunut. En sitten tietenkään saanut unta. Kello 01 yritin soittaa hänelle kysyäkseni, että miksi hän ei soita vaikka lupasi. Hän ei vastannut, joten laitoin tekstarin asiasta.

02 hän vastasi, että oli unohtanut !

Pitäisikö minun uskoa, että hän oikeasti voi minusta välittää jos tuolla tavalla unohtaa?
Vai onko mahdollista, että toisen ja toiselle tehdyn lupauksen voi hauskaa pitäessä unohtaa, mutta silti välittää toisesta?

Itse en saa häntä mielestäni edes 10 minuutiksi vaikka olisin esim. tekemässä tärkeää työtä, ajamassa autoa tai vaikka sikakännissä!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovelaa yksityiskohtien muuttamista... Oikeastihan sinä olet nainen ja tuo tapailemasi henkilö on mies.

Vierailija
2/11 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä ihan mies olen, vaikka en ymmärrä miten tuo sukupuoli asiaa muuttaa.

Kaippa tässä on hätäistä vetää liian jyrkkiä johtopäätöksiä yhden unohtamisen perusteella. Yritän kuitenkin keventää vähän suhtautumistani häneen, antaa ajan näyttää millaiseksi suhteemme muodostuu. Mikäli hän haluaa vapaampaa suhdetta missä voi välillä unohtaa toisen ja elää omaa elämäänsä, niin minunkin pitää yrittää opetella jos osaisin tehdä samaa.

Ehkä tuo liiallinen välittämiseni johtuu jostain sellaisesta, että toisinaan hän vaikuttaa välinpitämättömältä ja yritän omaa välittämistäni lisäämällä saada hänet välittämään minusta enemmän. Mutta oikeasti sillä voi olla päinvastainen vaikutus.

Jätetyksi tulemista en pelkää, mieluummin tulen jätetyksi kuin elän laimeassa suhteessa. Pelkään, että hän vain nauttii siitä ajatuksesta, että hänellä on poikaystävä, vaikka oikeasti ei nauti minusta niin paljon. Vähän samaan tyyliin kun moni haluaa itselleen kesämökin vaikka ei ehdi siellä juuri koskaan käydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

näinhän sitä toista opitaan tuntemaan!

Vierailija
4/11 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nelikymppinen nainen, joka olisi reagoinut kanssasi samoin. Olen usein miesystävälleni sanonut että en pysty elämään on/off kuten hän pystyy...eli jos välillämme on riitaa, pohdin sitä päivät ja yöt niin etten saa nukuttua ja hän vaan porskuttaa töissä kuten aina ja nukkuu hyvink, eli pystyy siirtämään suhteen pois mielestään. Meillä olisi voinut juuri käydä kuvamallasi tavalla ja kyllä minä arpoisin pitkään miksi teki noin!!  Että elämä on välillä tosi rankkaa tällaisessa etäsuhteessa!! Ja varman epävarmuudessa toisen rakkaudesta,kun tuntuu että sanat sanoo toista kuin teot.

N41

Vierailija
5/11 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 11:42"]

Ovelaa yksityiskohtien muuttamista... Oikeastihan sinä olet nainen ja tuo tapailemasi henkilö on mies.

[/quote]

Sanoppa muuta :D :D Nainen ap on, vaikka kuinka väittää olevansa muuta...

Tai jos on oikesti mies, niin voisi etsiä kiveksensä jostain!? :D

Vierailija
6/11 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos APta epäillään naiseksi, niin mites mies sitten toimisi tilanteessa?

Ottaisi muutaman oluen, menisi nukkumaan ja laittaisi kännykän äänettömälle, että jos nainen pitäisi soittamislupauksensa, niin eipä sitten tyhjän vuoksi herättäisi ?

Vierailija
7/11 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 13:28"]

Täällä nelikymppinen nainen, joka olisi reagoinut kanssasi samoin. Olen usein miesystävälleni sanonut että en pysty elämään on/off kuten hän pystyy...eli jos välillämme on riitaa, pohdin sitä päivät ja yöt niin etten saa nukuttua ja hän vaan porskuttaa töissä kuten aina ja nukkuu hyvink, eli pystyy siirtämään suhteen pois mielestään. Meillä olisi voinut juuri käydä kuvamallasi tavalla ja kyllä minä arpoisin pitkään miksi teki noin!!  Että elämä on välillä tosi rankkaa tällaisessa etäsuhteessa!! Ja varman epävarmuudessa toisen rakkaudesta,kun tuntuu että sanat sanoo toista kuin teot.

N41

[/quote]

Tämäkin todistaa, että tuollainen on naisten käytöstä.

Vierailija
8/11 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat todella takertuvalta noinkin iäkkääksi ihmiseksi. Nyt olisi hyvä hankkia sellainen itseluottamus, ettei se tuhoa parisuhteenalkujasi tuollaisella hysteerisellä kyttäämisellä ja painostavalla hylätyksitulemisen pelolla. Vika on nyt kyllä sinussa ap, olet liian tarvitseva ja itseluottamuksesi on riippuvainen jostain yöllisestä tekstarista. Hae apua vaikka työterveydestä, tuollainen mustasukkaisuudelta kalskahtava roikkuminen toisessa ihmisessä on patologista. Hrrrr, onneksi en ole naisystäväsi...

Vierailija
9/11 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin kakkonen...

Vierailija
10/11 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tippaakaan epäile hänen olleen toisen miehen seurassa, siis kysymys ei ole mustasukkaisuudesta.

Vaan todellakin tuntuu uskomattomalta tuo unohtaminen!

Pahasti ristiriidassa tuon päivittäisen yhteydenpitomme kanssa ja sen kanssa miten yhdessäollessamme tunnen hänen välittävän minusta.

Jossain aiemmassa viileässä suhteessa tuo olisi voinut tapahtua, enkä olisi edes noteerannut asiaa, mutta hänen kanssaan se laittaa hälytyskellot pahasti soimaan.

Vierailija
11/11 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo!! Toinen ollut pitämässä kavereitten kanssa hauskaa, relaa nyt vähän. Älä ainakaan syyllistä naista "unohtamisesta" tai sano hänelle mitään. Pitää sua hulluna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi