Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut ovat FB:ssä näkymättömissä keskustelusta?

Vierailija
08.03.2013 |

Tulee sellainen kuva, että tyyppi häpeää sitä, kuinka paljon viettää aikaa FB:ssä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ko. tyypillä on kavereita, jotka käyttävät chattia ja alkavat chattailla ja ihmettelevät, kun toinen ei koko ajan voi chatata.

Vierailija
2/15 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa keskustella kuin muutamien kaverien kanssa chatissa. Eli muutamalle olen paikalla, muille näkymättömissä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina off line. En häpeile mitään, suurin osa kavereista tietää että face on auki, kun teen töitä koneella, mutta en jaksa jaaritella missään chatissa.

Käsittääkseni ihan normitapa.

Vierailija
4/15 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole keskustelussa läsnäolevana. Käyn facebookissa parin-kolmen päivän välein piipahtamassa. Tykkään kaikesta mitä etusivulla näen, vastaan yksityisviesteihin ja olen näin mielestäni täyttänyt velvollisuuteni fb:n käyttäjänä. Minulle olisi ihan kauhistus rupatella jonkun kanssa niitä näitä, kun koko ajan olisi sata asiaa odottamassa tässä oikeassa elämässä, jotka ajattelin tehdä, enkä ole orientoitunut junnaamaan netissä. Puhelimessa puhun mielelläni ja näen ihmisiä, mutta chattailuun minusta vaan ei ole.

Vierailija
5/15 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 21:55"]

Mä olen aina off line. En häpeile mitään, suurin osa kavereista tietää että face on auki, kun teen töitä koneella, mutta en jaksa jaaritella missään chatissa.

Käsittääkseni ihan normitapa.

[/quote]

mulla on ihan sama juttu. Ei mua kiinnosta eikä mulla ole aikaa jaaritella chatissa, käytän mielummin sähköpostia tai skypeä, jos on tarpeen.

Vierailija
6/15 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkään en halua chattailla. Jos ne on ystäviä, keskustelen oikeasti ja kommentoiden päivityksiä

Vierailija
7/15 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook on auki töissä ja työpaikalla chattailen vain lyncin kautta työasioita. Puhelinta en myöskään käytä kuin työasioissa, en osaa rupatella, vanhemmilleni soitan muutaman kerran vuodessa.

Vierailija
8/15 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaau, voiko senkin salata? :)

Miten piilotan itseni sieltä? :)

Vierailija
9/15 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten salaan itseni sieltä??

Vierailija
10/15 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todella jaksa sitä, että joku huomaa minun olevan paikalla ja pitäisi alkaa jauhaa jotain skeidaa. Jos on asiaa, laitan yv:n. Muuten hoidan asiat toisin tavoin. Fb on hömppäpäivityksiä varten silloin, kun huvittaa.

Vierailija
11/15 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää chattailla, siinä se. Jos haluun jutella jonkun kanssa, se hoituu viestilläkin.

Vierailija
12/15 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn FB:ssä töiden lomassa ja pari kertaa jäin sitten "suustani kiinni" ja työt menivät siltä illalta pieleen. Ja piilotin sitten itseni.

Vierailija
13/15 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen näkyvissä vain lähipiirille. Välillä, kun mielenkiinnosta laitan itseni online-tilaan kaikille näkyväksi, alkaa aina joku kaukaisempi tuttu heti rupatella niitä näitä. En jaksa kaiken aikaa jauhaa small talkia jossain chatissa sellaisten ihmisten kanssa, jotka eivät kuulu lähimpiin ystäviini.

Vierailija
14/15 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ahdistaa se, että kukaan ei puhu minulle - olen siis aina offline.

Vierailija
15/15 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen onlinessa fb:ssä vain silloin kun haluan viestittää jollekin jotain.

Muuten pidän sen offline. Riesana on muutama jaarittelija joita en oo raaskinut poiskaan listoiltani laittaa.