Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valehteleeko mies??

Vierailija
18.07.2006 |

mieheni ilmoitti yht´äkkiä lähtevänsä viikonlopuksi jatkokoulutukseen. No sitten se muuttuikin perjantaista tiistaihin..Oli ihan paniikissa kun sanoin tulevani lasten kanssa mukaan. Lentokoneella kuulema menee mutta en nähnyt missään lentolippuja tms. Sanoi tarvitsevansa omaa aikaa, sillä meillä oli tällä viikolla riitoja. Kuitenkin sanoi rakastavansa minua ja menevänsä todellakin jatkokoulutukseen. Soitin ko. kaupunkiin paikkoihin, joissa hänen alansa jatkokoulutus voisi olla mutta missään ei tiedetty mitään mistään jatkokoulutuksesta. Tuli kumma olo. Mitä sinä tekisit?

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...up;

Vierailija
2/70 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ja varmaan ihan tod. näköistä että miehesi on menossa toisen naisen luo, ei pysty olla menemettä, hormonit hyrrää ja mielenkiinto on yllä..... mutta se ei missään tapauksessa tarkoita sitä etteikö miehesi rakasta sinua, haluaa vain ehkä kokeilla jotain erilaista. Minä olen itse tuossa tilanteessa, kadun tottakai koko ajan mitä teen, mutta uteliaisuus vie voiton. En missään nimessä halua erota, enkä mitään pahaa miehelleni,mutta ei voi vastustaa ei, ei ainakaan vielä tässä vaiheessa, toivonkin että kyllästyn mutta olen jotenkin tympääntynyt elämääni, minullakin on kaksi tod. pientä lasta.... aikaisemmin en ole pettänyt. avioliitto voi vallanmainiosti, en vain tiedä mikä vaivaa...... JOs joku tietää kertokoot sen minulle!??

Joten älä huolestu, ehkei se ole mitään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Joten älä huolestu, ehkei se ole mitään!

Vierailija
4/70 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin aikaisemmin yhtä kriittinen kuin nämä suurin osa täällä on, mutta enää en.....

Eihän kumpainenkaan suhteelle hyvää tee, eikä se olisi suotavaa, mutta joskus on parempi valehdella kun kertoa totuus, se mitä ei tiedä ei satuta. Helpompaahan on kertoa totuus kuin pitää se sisällään.. Minä en ainakaan ENÄÄ ole ihan noin kriittinen, asiat eivät ole aina niin musta valkoisia. Tottahan asiaan vaikuttaa jos mies ei rakasta niin sitten.

Vierailija
5/70 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..en minä mielestäni ajattele enää niin mustavalkoisesti kuin ennen ajattelin. Olen pudonnut jo pilvistä. Ehkä jokaisessa parisuhteessa tulee tämänkaltaisia kriisejä. Mutta jos liitossa toistuu jatkuvasti valehtelu...tuntuu vain vievän kaikki voimat.

Mies soitti töistä ja sanoi, että hänelä on paha olla. Korosti vielä että tarttee vkl yksin, haluaa miettiä asioita (kuulosti kyllä vähän teennäiseltä). Olen kuulema ollut niin vaikea tällä viikolla. Mutta sanoi kaipaavansa minua,..ja rakastavansa. Mitä ihmettä se rakkaus onkin. Tämä ei tunnu tosirakkaudelta.

Mutta sattuu ajatellakin, ettemme enää olisi aviopari.

Vierailija
6/70 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa vakavasti siltä, ettei miehelläsi mitään (ainakaan pelkkää) koulutusta ole...

Tavallaan sen itsekin on jo myöntänyt, kun sanoo että tahtoo edes tuon viikonlopun miettiä.. Oi voi.

Vierailija
7/70 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

..en minä mielestäni ajattele enää niin mustavalkoisesti kuin ennen ajattelin. Olen pudonnut jo pilvistä. Ehkä jokaisessa parisuhteessa tulee tämänkaltaisia kriisejä. .

ei kaikissa liitoissa tule ton kaltasia kriiseja. normaalit miehet eivät valehtele ja salaile ja keksi mitä ihmeellisempiä juttuja. tulee tosi paha olo sun puolestas. ja sen takia kun tyydyt tollaseen.

Vierailija
8/70 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain syystä tuntui hyvältä lukea viestisi..ap

Vierailija
9/70 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kysyt ihan suoraan, mikä on meininki. Et voi kauan enää jaksaa tuossa epätietoisuudessa.

Vierailija
10/70 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukea tekstiäsi ap, osaan hyvin samaistua sinuun, omien kokemuksieni jälkeen. Meilläkin oli samanlainen kriisi muutama vuosi sitten. Mies kärsi masennuksesta ja myöhemmin paljastui, että tapaili toista. Asia tuntui kaksinverroin pahemmalle, koska mies oli aina vannonut, ettei pettäisi, koska häntä oli joskus petetty.

Luottamuksen menettäminen tekee kenestä vain varsinaisen " pirttihirmun" , sitä epäilee ja tuo epäilyksen myös ilmi. Siitä kierteestä ei helpolla pääse irti. Päädyimme muutaman kuukauden eron jälkeen takaisin yhteen. Helppoa se ei aina ole ollut. Mies on edelleen reissuhommissa, jopa samassa paikassa, kuin " hoitonsa" . Eeo kuitenkin kasvatti minua ihmisenä niin, että jos hän jatkaa samaa peliä, niin hankin " oman elämän" , johon hänellä ei ole mitään asiaa, toivottavasti niin ei kuitenkaan käy:(

Pettäjä on se, jonka tulisi tuntea häpeää, ei petetty, joka on uhri. Mutta, kuten kaikki muutkin " pahantekijät" , nämä eivät myönnä totuutta, vaan selittävät tekonsa; muija vaan mäkättää/ei ymmärrä jne" . Miehesi ilmeisesti käyttää perinteistä syyllistämiskikkaa ja oikeuttaa tekonsa sanomalla, että SINUN käytöksesi vuoksi hän nyt menee. Kenties pikku aikalisä olisi paikallaan?

Vierailija
11/70 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano vaikka että et saanut miestäsi kännykällä kii, ja tarviit hotellin numeron, kun on kiireistä asiaa.. tms.

Ja en minäkään (sori vaan) haluaisi kyllä perhettäni mukaan millekään koulutusreissulle. Ne kun tuppaa olemaan aika väsyttäviä ne päivät, puhumattakaan jos vielä jonain iltana haluaisi käydä yöelämässä tai ruokailemassa kunnolla. Eli ei tuo välttämättä meinaa mitään, ettei halunnut teitä mukaan.

Vierailija
12/70 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi työhön liittyvästä koulutusreissusta pitäisi muuten pistää tuollainen ihme selittelyshow pystyyn?

Vierailija
13/70 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..siis on vain hakenut ma-ti vapaaksi. Työpaikka ei lähetä tuohon jatkokoulutukseen. Sanoi, että eräs firma kustantaa sen (ihan yleistä hänän alallaan); soitin firmaan, mutta ainakaan se ihminen, jonka kanssa puhuin, ei tiennyt mitään mistään jatkokoulutuksista ko. kaupungissa. Mies on usein valehdellut ennenkin, siksi olen vähän epäileväinen.

Vierailija
14/70 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jo lähtenyt sinne?

Vierailija
15/70 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoin tänään, että ehkä en ole täällä kun palaa. Ei ymmärtänyt, että miksi en olisi. Miehellä ollut salainen tuttavuus (kunnes ei enää ollut salainen kun näin romanttisia tekstiviestejä) naapurimaassa parin päivän ajan n. 2 vuotta sitten ja hiljattain näin, että vieläkin taitaa lähettää tekstiviestejä. Epäilen hänen lentävän sinne. Kuinka saisin varmuuden??

Vierailija
16/70 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei pysty kumpaakaan tekemään, valehtelee.

Toisekseen voisit vaatia nähtäväksi jonkinlaista ohjelmalappusta siitä jatkokoulutuksesta (useinhan ohjelma ja muu info lähetetään etukäteen kotiin tai työpaikalle).

Jos näistä mitään ei ole esittää, niin voit huoleti sanoa miehellesi, että jos hän lähtee, niin se on eron paikka.

Vierailija
17/70 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä jaksat olla tuollaisessa suhteessa, jossa luottamus on nolla.

Vierailija
18/70 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos ilmaisen sen miehelleni, hän raivostuu (sanoo aina, että en rakasta häntä koska en luota häneen). Minun on vaikea pyytää häntä näyttämään lentolippunsa, olisi hänelle taas epäluottamuslause. Mutta olen päättänyt saada jotenkin selville, mikä on totuus ja toimia tällä kertaa sen mukaan, eli jättää hänet jos valehtelee. Rakastan häntä ja hän osoittaa joka päivä kuinka hän rakastaa minua mutta en jaksa enää. Olen viimeiset pari vuotta jaksanut vain lasten takia (mieheni on todella suurenmoinen isä). Jotenkin en kuitenkaan halua itsekään menettää häntä.

Vierailija
19/70 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minun on vaikea pyytää häntä näyttämään lentolippunsa, olisi hänelle taas epäluottamuslause.

Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. Tässä tapauksessa miehesi raivonpuuskat puhuvat syyllisyyden puolesta. Haluatko todella alistua petetyksi naiseksi? Haluatko ihan todella jatkaa..?

Vierailija
20/70 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sellaiset asiat kuin suuri ja kaunis kotimme, miehen asema yms. ovat myös lähtöäni jarruttavia tekijöitä. Olisiko lasten kiva muuttaa kanssani johonkin kaksioon..??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan