Valehteleeko mies??
mieheni ilmoitti yht´äkkiä lähtevänsä viikonlopuksi jatkokoulutukseen. No sitten se muuttuikin perjantaista tiistaihin..Oli ihan paniikissa kun sanoin tulevani lasten kanssa mukaan. Lentokoneella kuulema menee mutta en nähnyt missään lentolippuja tms. Sanoi tarvitsevansa omaa aikaa, sillä meillä oli tällä viikolla riitoja. Kuitenkin sanoi rakastavansa minua ja menevänsä todellakin jatkokoulutukseen. Soitin ko. kaupunkiin paikkoihin, joissa hänen alansa jatkokoulutus voisi olla mutta missään ei tiedetty mitään mistään jatkokoulutuksesta. Tuli kumma olo. Mitä sinä tekisit?
Kommentit (70)
mutta en edes ärtyinen, vain hiljainen ja väsynyt, kuten usein riidan jälkeen ja ennen menkkoja.. En syyttänyt miestä viimeaikoina oikeastaan mistään mutta hän sanoi, että näkee lävitseni, etten luota häneen. No, se kai on totta.
Eilen illalla meillä oli minun tuttuja käymässä. Mieheni tapasi osan ens. kertaa ja oli aivan otettu. Ilta kului mielenkiintoisten keskustelujen parissa ja grillaten. Hän oli oikein rakastava minua kohtaan sen jälkeenkin, kuten itse asiassa normaalioloissa on aina ollutkin, ja loppuilta kaksin oli oikein romanttinen. Ajattelin koko ajan, että tämä oli viimeinen yhteinen iltamme, mikäli hän todella lähtee huomenna (ja mikäli todella osoittautuu, ettei se ole jatkokoulutus). Jo nyt on ikävä häntä mutta toisaalta, tämä on kai kuitenkin se kauan kaipaamani tilaisuus pitää paussi tai ainakin miettiä liittomme tulevaisuutta.
Kai sitten tulet kertomaan että lähtikö se mies?
Tänäänkö hän lähtee vai huomenna?
Voimia
Luulen, että hän aikoo viikonlopun aikana miettiä, rakastaako vielä sinua ja haluaako jatkaa avioliittoanne.
se valehtelee. sillä on toinen nainen tähtäimessä. fakta.
näkee selvästi ettei ole puhtaat jauhot pussissa
Muuta kuin ettei halua nähdä totuutta...
tai on joskus ollut lauantainakin,ettei nyt heti vedetä jottopäätöksiä....
kyllä kuuleen miehen koulutuksista jo hyvissä ajoin eli viimeistään paria kuukautta ennen ja kertoo aina missä milloinkin yöpyy. Eihän se tarkoita etteikö mies voi pettää, mutta paskapuhetta, etä yhtä-äkkiä vain lähdetään muutamaksi päiväksi johonkin.
Ap kärsii samasta syndroomasta kuin moni muu nainen. Pelko lähteä pettävän ja epäluotettavan kumppanin luota, kun kuvittelee oman elämänsä uhraamisen olevan lapsille parasta. Materia ja omakotitalo asuminen ovat mielestäni kuitenkin vain ulkoista hyvää. Tietenkin, jos ei ole mitään koulutusta, niin tilanne on hieman paskempi. Turhaa kenenkään tuntea häpeää siitä mitä hemmettiä suku tai naapurit ajattelevat, jos joutuu petetyksi. oikein suututtaa toisen puolesta juuri nuo miehen kliseiset lauseet, että kuinka on ollut vaikea viikko, kun vaimo on hankala ja nyt tarvitsee olla itsekseen ja ettei nyt pikkuvaimo luota, kun lähtee painamaan toista muijaa!!!
Niin klassista käänteispsykologiaa saada vaimon itsetunto murenemaan.
Saisit välimatkaa ja hengähdystauon, tilaa miettiä. Sitä miehesi ei voi estää niin kuin voi kieltäytyä itse muuttamasta.
Voimia!