Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli Papa-kokeeseen seulontakutsu, mutta tuskin menen.

Vierailija
03.09.2020 |

Toosaani ei ole kukaan kurkkinut 4-vuoteen joten siksikin kynnys korkea, ei huvittaisi levitellä vieraalle, kun ei omaa puolisoakaan kiinnosta.
Tiedostan asian surullisuuden ja säälittävyyteni, mutta minkäs teet, itkettää.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt korona-aikana ole muutenkaan mitään järkeä mennä terveyskeskukseen johonkin turhanpäiväiseen tutkimukseen. Samalla saattaa saada koronatartunnan. Näinä aikoina kannattaa käydä terveysasemalla vain kiireellisten asioiden takia. Johonkin papaan ehtii hyvin ens vuonna tai vaikka viiden vuoden päästäkin. Toki jos harrastaa paljon irtosuhteita niin sitten kannattaa mennä, mutta muuten ihan turhaa.

21-vuotiaalta kaverilta löytyi rutiiniseulonnassa ärhäkkä kohdunkaulan syöpä (eikä harrastanut irtosuhteita). Seuraavana vuonna hän olisi ollut kuollut.

Menkää ihan oikeasti niihin tarkastuksiin. Ilmainen henkivakuutus!!

Niin. Jos kaikilta naisilta kuvattais aivot nyt, niin sieltä löytyis useampikin joilla on aneurysma päässä ja se posahtaa vuoden sisällä ja tappaa. Tai jos tehtäisiin kaikille naisille kokovartalokuvaus, niin löytyis lukuisia joilla ois joku syöpä kehossa. Harvinaisia tapauksia kuitenkin nämä kaikki.

Vierailija
42/51 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ajattelisit kokonaisuutta, etkä vain itseäsi. Seulonnoilla ennaltaehkäistään kansantaloudelle kalliita, yksittäiselle ihmiselle lähes ilmaisia syöpähoitoja.

Tekisi mieli sanoa, että lupaathan olla rasittamatta römpsälläsi syöpähoitoon varattuja rahoja jos et viitsi seulonnassakaan käydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen oma asia päättää meneekö kaikenmaailman kokeisiin vai ei. Siihen on turha muiden tunkea nokkaansa ja aukoa päätään.

Vierailija
44/51 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos ajattelisit kokonaisuutta, etkä vain itseäsi. Seulonnoilla ennaltaehkäistään kansantaloudelle kalliita, yksittäiselle ihmiselle lähes ilmaisia syöpähoitoja.

Tekisi mieli sanoa, että lupaathan olla rasittamatta römpsälläsi syöpähoitoon varattuja rahoja jos et viitsi seulonnassakaan käydä.

Tuherotouhukkaan totista turinaa. Syyllistäminen kuuluu heidän rutiinipainostukseensa.

Vierailija
45/51 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin 3kk sitten eikä vielä tuloksia näy. Kahdessa kuukaudessa piti tulla, mutta ilmeisesti korona on ruuhkauttanut labrat.

Vierailija
46/51 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perun aina joukkoseulonnat, hoidan asiat yksityisesti.

Mielenkiintoista, että tuota on alapeukutettu.

Ei kelpaa tuherotouhukkaille se, että nainen huolehtii omasta terveydestään omalla ajallaan ja rahoillaan itse valitsemallaan lääkärillä.

Pitäisi olla jonossa kuuliaisesti avaamassa haarat kunnan virkailijan nähtäväksi.

Vierailija
47/51 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Älä ajattele vain itseäsi nainen!"

Kuule kyllä ajattelen. Minun kehoni.

Vierailija
48/51 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaanhoitaja ottaa näytteen tai laborantti, yleensä ollut nainen.

Sinne ei ole pakko mennä, itse saa päättää meneekö vai.

Kuitenkin hyvä, että on olemassa tuollainen ilmainen mahdollisuus tarkistuttaa onko syöpää.

Useimmat rintasyövät havaitaan juuri noissa vastaavissa ilmaisissa kontrolleissa.

Miksi pitää oikein kehuskella ja tehdä siitä aloitus, ettei mene johonkin ilmaistutkimuksiin.

Toivoisi ap:n kertovan ja kehuskelevan myös muilla ilmaisilla yhteiskunnan tarjoamilla asioilla..

joita hän ei käytä?

Arvostaisin, jos meidän labrahoitajien eli bioanalyytikkojen olemassaolo muistettaisiin. Eli näytteet ottaa laboratoriohoitaja tai näytteenottokoulutuksen saanut lh/sh, EI missään nimessä laborantti.

Vierailija
49/51 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko se näytteenottaja olla mies ? Itse kun kävin pari vuotta sitten ensimmäisessä mammografiassa niin sisään kutsui mies ja otti kuvat, kyllä oli kauhea kokemus, todella luulin, että se on aina nainen, itse en käy papua kokeen joukkoseulonnassa vaan yksityinen gynekologi aina sen ottaa.

Vierailija
50/51 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaanhoitaja ottaa näytteen tai laborantti, yleensä ollut nainen.

Sinne ei ole pakko mennä, itse saa päättää meneekö vai.

Kuitenkin hyvä, että on olemassa tuollainen ilmainen mahdollisuus tarkistuttaa onko syöpää.

Useimmat rintasyövät havaitaan juuri noissa vastaavissa ilmaisissa kontrolleissa.

Miksi pitää oikein kehuskella ja tehdä siitä aloitus, ettei mene johonkin ilmaistutkimuksiin.

Toivoisi ap:n kertovan ja kehuskelevan myös muilla ilmaisilla yhteiskunnan tarjoamilla asioilla..

joita hän ei käytä?

Arvostaisin, jos meidän labrahoitajien eli bioanalyytikkojen olemassaolo muistettaisiin. Eli näytteet ottaa laboratoriohoitaja tai näytteenottokoulutuksen saanut lh/sh, EI missään nimessä laborantti.

Meillä joukkopapat ottaa ehkäisyneuvolan terveydenhoitaja.

Vierailija
51/51 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli muutama kk sitten kutsu silmänpohjantutkimukseen, ja kun soitin, terveydenhoitaja kehotti siirtämään hamaan tulevaisuuteen.

Sanoi, että henkilökunta on kortilla.

En halua mitään limakalvokosketuksia nyt, enkä menisi papaankaan. Tietenkin jokainen itse päättää.

Ja miksi soitit sinne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän