Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vaivaa ihmisiä jotka myyvät tyhjiä kahvipusseja, käpyjä tai muuta vastaavaa?

Vierailija
25.05.2024 |

.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka myy

Vierailija
2/13 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kirpputoreilla? Siellä myydään paljon vastaavanlaista roskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka myy

Nettikirppareilla oon törmännyt erityisesti noihin tyhjien kahvipussien myyjiin. Ap

Vierailija
4/13 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä heillä on luja luottamus siihen, että ne ovat hyvää askartelumateriaalia ja löytyy himoaskartelijoita, joille ne menevät kaupaksi.

Vierailija
5/13 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjistä kahvipusseista voi taitava tehdä kasseja ja muuta askartelua. Käpyjä käytetään myös askartelusta ja niistä saa havupuiden siemeniä. 

Vierailija
6/13 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhjistä kahvipusseista voi taitava tehdä kasseja ja muuta askartelua. Käpyjä käytetään myös askartelusta ja niistä saa havupuiden siemeniä. 

Mutta miksi pyytää rahaa sellaisella mikä on ilmaista 

Vierailija
7/13 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän myyjät niitä tyhmiä ole, vaan ne jotka maksavat...

Vierailija
8/13 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat haluttuja askartelumateriaaleja.

Askartelutarvikkeina myydään liikkeissä jotain kiinalaisia käpyjä kalliiseen hintaan. Kahvipussiboomi taisi olla pahimmillaan joku aika sitten. Aika paljon saisi juoda kahvia, että saisi tarvittavan määrän kasaan. Monet saavat niitä ilmaiseksi tuttaviltaan, mutta jotkut joutuvat sitten ostelemaan.

Täytyykin varmaan kesällä käydä keräämässä pihasta kävyt, kun ne kopsahtelvat männyistä alas ja pistää ne sitten myyntiin.

Vierailija
9/13 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt roskalavaryhmissä noita kahvipusseja, käpyjä, omenapuun oksia kaneille,  kaikkea mahdollista ihmiset tarjoaa,  ja kaikelle on joku tarve jollakulla.   Tosin en itse viitsisi lähteä hakemaan hernekeittopurkkia tai kauranryynipakettua joka menossa vanhaksi.

En tiedä kelpaavatko tosi huonossa kunnossa,  vaikka kissan raapimat  sohvat, huonekalut kellekään vai onko tarkoitus vain säästää kuljetuskulut.

Homeiset lastenvaunut, tuli mieleen, hain.   Tarvitsin vain runko-osaa mökkikäyttöön,  kopan hävitin asiallisella tavalla eli kaatopaikkakuormaan.

Vierailija
10/13 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän myyjät niitä tyhmiä ole, vaan ne jotka maksavat...

Kyllä myyjäkin tyhmä voi olla. Moni onkin, kun katsoo, mitä roskaa ja millä hinnalla yritetään myydä.

Vierailija
11/13 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään vaivaa. Noillekin on joillain käyttöä. Joku haluaa askarrella, mutta ei riitä kärsivällisyys kerätä kahvipusseja montaa vuotta (oma käyttö vähäistä) tai polvet ei kestä käpyjen keräämistä metsässä?

Vierailija
13/13 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ilmaisia olisivatkin, niin onhan siinä pieni vaiva. Itse olen kirppareilta ja kierrätyksestä ostanut siskolle niitä tölkkirenkaita.  Muutamalla eurolla saa isoja säkkejä ja siskon touhukkaaksi ja tyytyväiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän