Vinkkejä sinkkunaisille jotka etsivät parisuhdetta
1. Käy suihkussa joka päivä
2. Käytä deodoranttia
3. Pese hampaitasi, ja käy hammastarkastuksissa
4. Jos olet lihava, laihduta
5. Älä käytä rikkinäisiä vaatteita, vaan osta uusia kun vanhat hajoavat
6. Pidä kotisi ihmisen kodin näköisenä, eli siivoa aika ajoin eri tavoin sekä pidä tavarat järjestyksessä
7. Käy kampaajalla 1-3kk välein
8. Siisti/aja alakerta vähintään kerran viikossa
9. Älä käytä liikaa päihteitä baarissa (tai muuallakaan)
10. Ole mukava ja kohtelias kanssaihmisiäsi kohtaan (Kohtele muita kuin toivoisit itseäsi kohdeltavan)
11. Muista hymyillä!
Kyllä näillä ohjeilla nainen kuin nainen löytää miehen
Voitte sitten tulla kiittämään tänne myöhemmin kun olette onnellisesti parisuhteessa : )
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palsta vissiin liikkuu keskimäärin jollain toisella kiertoradalla kuin minä itse, mutta oma kokemukseni puistattavista naisista ja kuulemani kommentti miehiltä koskee aina sitä, että nainen ei vain voi antaa saumoja kun pitää pelata jotain kuningatarpeliä. Vaikka mies olisi hyvä, pitää ihan "periaatteesta" olla veemäinen ja nillittää ja nöyryyttää. Sitten ihmetellään kun ei miehet rakasta ja jää yksin asioidensa kanssa.
Luultavasti sinä ja kaverisi ette vain tajua käyttäytyvänne huonosti.
Minä olen varmaan jonkun mielestä tuollainen kuin kuvailet, mutta ne joille olen käyttäytynyt noin ovat käyttäytyneet minua kohtaan todella törkeästi ja epäkunnioittavasti, eli olen ollut vain metsä joka on vastannut kuten sinne on huudettu.
Tuskin ovat itse edes tajunneet miten törkeästi ovat käyttäytyneet, kun eivät ainakaan ole yrittäneet parantaa tai edes kysyneet missä meni vikaan.Suomalaisissa miehissä on ihan hirveesti käytöstavattomia moukkia jotka eivät osaa kohdella naisia.
Suomalaiset naiset on tästä syystä pakotettu sellaiseen yli-itsenäiseen kovuuteen, kun miehet on niin etäisiä ja sosiaalisesti surkeita surkimuksia.Sinä olet niin vihalla ladattu että ei edes kiinnosta yrittää verrata sinun väitteitä omiin kokemuksiini.
Niin, se on vähän ranccaa tarkastella omaa käytöstään eikä siihen moni kykene ;/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä, mutta naisille äiakä on opettanut nuo jo 15 ikävuoteen mennessä. Osa miehistä ei opi niitä ikinä ja syrjäytyvät normaalielämästä.
sinkku = syrjäytynyt?
aika mielenkiintoinen näkemys.
Tässä ketjussa on nyt kuitenkin kyse sinkkunaisista, joten pyydän: älä tuo miesvihaasi tänne.
Naisvihaaja veti pultit ketjussa jossa oli tismalleen samat neuvot miehille. Tunnetusti miehet eivät osaa hoitaa itseään ja kotiaan ja siksi syrjäytyvät. Jotkut onnekkaat parisuhde pelastaa tavalliseen ihmiselämään. Naiset pärjää yksin paremmin kuin miehet tässäkin asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä pari oikeasti pätevää ajattelemisen aihetta, ylläri pylläri, naiselta naiselle:
- mieti, täytyykö miehellä todella olla esim sama musiikkimaku? Onko tällainen kovinkaan olennaista isossa kuvassa.
- täytyykö miehellä todella olla samanlaiset harrastukset kuin sinulla? Voisiko osa elämäsi sisällöstä olla ns Sun Juttu, sinun omaa aikaasi ja omaa elämääsi, itseksesi tai ystäviesi kanssa. Molempien ei tarvitse harrastaa joogaa.
Koska sellaiset miehet ovat todella harvinaisia.
Lol en oo koskaan edes kuullut naisesta jolle olisi tärkeää, että miehellä on sama musiikkimaku ja harrastukset
N27
No aika moni tuntuu etsivän sitä omaa boheemia kulttuurimiestä jos on itse sen sortin naisia. Ja valehtelisin jos väittäisin etten itse olisi joskus etsinyt. Kaikkea ei voi eikä tarvitse saada.
Vierailija kirjoitti:
Tässä pari oikeasti pätevää ajattelemisen aihetta, ylläri pylläri, naiselta naiselle:
- mieti, täytyykö miehellä todella olla esim sama musiikkimaku? Onko tällainen kovinkaan olennaista isossa kuvassa.
- täytyykö miehellä todella olla samanlaiset harrastukset kuin sinulla? Voisiko osa elämäsi sisällöstä olla ns Sun Juttu, sinun omaa aikaasi ja omaa elämääsi, itseksesi tai ystäviesi kanssa. Molempien ei tarvitse harrastaa joogaa.
Kuitenkin ne parisuhteet onnistuu ja kestää joissa pareilla on mahdollisimman paljon yhteisiä taustatekijöitä , harrastuksia ja arvoja ja tavoitteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol en oo koskaan edes kuullut naisesta jolle olisi tärkeää, että miehellä on sama musiikkimaku ja harrastukset
N27
No en minä ainakaan eläisi enkä seurustelisi ihmisen kanssa, joka kuuntelee mielestäni ärsyttävää/paskaa musiikkia. Sitä paitsI yhteiset harrastukset yhdistää ja aina on edes niistä puhuttavaa. Moniin harrastuksiin liittyy myös tietty yhteisö ja olisi outoa jos kumppani olisi ulkopuolinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin ne parisuhteet onnistuu ja kestää joissa pareilla on mahdollisimman paljon yhteisiä taustatekijöitä , harrastuksia ja arvoja ja tavoitteita.
Tavoitteet ja perusarvot ovat tärkeitä. Harrastukset ja musamaku ei niinkään. Kumppanin voi tutustuttaa omiin harrastuksiin, tai kumppani voi osoittaa tukea toisen harrastukselle, vaikkei itse fani olekaan. Ja myös oma elämä on tärkeää. Mies voi vaikka katsoa lätkää ja nainen mennä joogaan, tekee ihan hyvää.
Toki jokaisella on oikeus olla yksin tai etsiä täydellistä neulaa heinäsuovasta, mutta karu fakta on, että useimmat hyvät miehet ovat rumiin Jack & Jones paitoihin pukeutuvia heeboja, jotka ei harrasta joogaa eikä käy museoissa ja viinilasillisella jätkäporukalla.
Paras ohje on se että kannattaa opetella miekkailemaan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N27
No en minä ainakaan eläisi enkä seurustelisi ihmisen kanssa, joka kuuntelee mielestäni ärsyttävää/paskaa musiikkia. Sitä paitsI yhteiset harrastukset yhdistää ja aina on edes niistä puhuttavaa. Moniin harrastuksiin liittyy myös tietty yhteisö ja olisi outoa jos kumppani olisi ulkopuolinen.
Miksi se sun harrastus ei voi olla sun ja sun ystäväporukan juttu? Kai sinulla on omakin elämä? Voisitko löytää kumppanin harrastuspiireistä, jos se on niin tärkeää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä, mutta naisille äiakä on opettanut nuo jo 15 ikävuoteen mennessä. Osa miehistä ei opi niitä ikinä ja syrjäytyvät normaalielämästä.
sinkku = syrjäytynyt?
aika mielenkiintoinen näkemys.
Tässä ketjussa on nyt kuitenkin kyse sinkkunaisista, joten pyydän: älä tuo miesvihaasi tänne.
Naisvihaaja veti pultit ketjussa jossa oli tismalleen samat neuvot miehille. Tunnetusti miehet eivät osaa hoitaa itseään ja kotiaan ja siksi syrjäytyvät. Jotkut onnekkaat parisuhde pelastaa tavalliseen ihmiselämään. Naiset pärjää yksin paremmin kuin miehet tässäkin asiassa.
No kumpikin keskustelu oli lähinnä vittuilumielessä aloitettu, joten ei kai näihin erityisen fiksuja vastauksia voi olettaakaan tulevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras neuvo on, että älä vaivaudu. Elä onnellisena sinkkuna.
Onnelliset sinkkunaiset ovat pitkälti myytti.
Ei muuten ole
Nainen on onnellisin sinkkuna. Minä ja moni muu eronnut nainen voivat vahvistaa asian. Never again
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavoitteet ja perusarvot ovat tärkeitä. Harrastukset ja musamaku ei niinkään. Kumppanin voi tutustuttaa omiin harrastuksiin, tai kumppani voi osoittaa tukea toisen harrastukselle, vaikkei itse fani olekaan. Ja myös oma elämä on tärkeää. Mies voi vaikka katsoa lätkää ja nainen mennä joogaan, tekee ihan hyvää.
Toki jokaisella on oikeus olla yksin tai etsiä täydellistä neulaa heinäsuovasta, mutta karu fakta on, että useimmat hyvät miehet ovat rumiin Jack & Jones paitoihin pukeutuvia heeboja, jotka ei harrasta joogaa eikä käy museoissa ja viinilasillisella jätkäporukalla.
Yksi tärkeimmistä kriteereistä miesten suhteen oli ettei harrasta penkkiurheilua. Ei lätkää, ei moottoriurheilua eikä seuraa niitä missään muodossa. Ei metsästä eikä kalasta eikä harrasta mitään aikaavievää turhuutta. Onnistui oikein hyvin.
Ap, hirmu hyvä.lista. Jokaisen palsta geijon, joka vinkuu naisettomuuteen kannattaa lukea ja tulostaa tuo lista ja laittaa jääkaapin oveen
Tuosta on hyvä teidän miesten aloittaa 😀
Miehille vinkiksi. Usean teistä kannattaisi aloittaa sieltä hygienia-osastosta. Aika monella on siinä ongelma. Ja parturissa kannattaa käydä.kuukausittain (jos siis on hiukset, mitä leikata)
No minä olen hoikka, en polta, vakityö, pidän kodin siistinä ja puhtaana, urheilen, terveet elämäntavat, hampaat hyvinhoidetut ja valkaistut, pitkät hiukset, käyn joka päivä suihkussa ja sheivaan kaikki paikat, käytän deodorantteja ja hajuvettä, käyn kampaajalla 6-7 viikon välein (pitkätukka mutta värjään blondiksi)
Meikkaan kevyesti, pukeudun naisellisesti hameisiin ja korkokenkiin, olen avoin, iloinen ja kiltti luonteeltani, ei ole tatuointeja enkä juokse kapakoissa (n 2 krt vuodessa), ei ole lemmikkieläimiä, olen hyvä kokki ja tykkään seksistä
Olen nelikymppinen, 2 kouluikäistä lasta. Vielä ei ole löytynyt kivaa miestä rinnalle eron jälkeen.
Niin siis vielä ei ole näillä spekseillä löytynyt kivaa, fiksua, sporttista miestä rinnalle.
Ai niin, kyse olikin varmaan lapsettomista, alle 35- vuotiaista naisista?? Nelikymppisethän oli jo ”hapanta maitoa””? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja useimmat hyvät naiset niitä kananpetsetukkaisia sidukkavalaat legginsseissä kourimaan ulkoiluttamassa....paitsi että teille miehille ei se että nainen on hyvä , ei merkitse mitään. Ulkonäkö , eli Nuoruus ja kauneus on tärkeintä. Ihan sama vaikka nainen olisi stanan morsian, kun on kaunis, nuori ja pantava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras neuvo on, että älä vaivaudu. Elä onnellisena sinkkuna.
Onnelliset sinkkunaiset ovat pitkälti myytti.
Kyllähän ne suurin osa aina munaa saa halutessaan, joten voivat onnellisia ollakin. Toista taas niillä naisilla jotka ei saa, tosin purkavat ne patoumansa sitten lemmikkiensä puristeluun ja hiplailuun.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä sinkku ajelisi alakerran kerran viikkoon jos ei muuten sitä tykkää tehdä jo?
En tiiä. Oisko jos sen joutuis näyttämään miehelle?
Toi lista on ihan täysin turha!
Siihen pitää lisätä;
Naisen tulee olla hoikka mutta muodokas, hyvä pysty peppu ja isot ja terhakat, kiinteät rinnat
Pitkä tukka ja naisellinen olemus
Lapseton
Kokematon mutta hyvin halukas ja kokeilunhaluinen seksissä
Nuori (alle 35- vuotias)
Nämä pitää löytyä jotta mies kiinnostuu PARISUHDE mielessä.
Niin ja lisäksi tiukka alhaalta puuttui listasta
N27