Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä sinkkunaisille jotka etsivät parisuhdetta

Vierailija
03.09.2020 |

1. Käy suihkussa joka päivä
2. Käytä deodoranttia
3. Pese hampaitasi, ja käy hammastarkastuksissa
4. Jos olet lihava, laihduta
5. Älä käytä rikkinäisiä vaatteita, vaan osta uusia kun vanhat hajoavat
6. Pidä kotisi ihmisen kodin näköisenä, eli siivoa aika ajoin eri tavoin sekä pidä tavarat järjestyksessä
7. Käy kampaajalla 1-3kk välein
8. Siisti/aja alakerta vähintään kerran viikossa
9. Älä käytä liikaa päihteitä baarissa (tai muuallakaan)
10. Ole mukava ja kohtelias kanssaihmisiäsi kohtaan (Kohtele muita kuin toivoisit itseäsi kohdeltavan)
11. Muista hymyillä!

Kyllä näillä ohjeilla nainen kuin nainen löytää miehen
Voitte sitten tulla kiittämään tänne myöhemmin kun olette onnellisesti parisuhteessa : )

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus koskee jokaista jonnea, eli ohjeet sopivat heille

Jos nainen haluaa parisuhteen, naisen tarvitsee vain tuoda asia esille, se riittää. Ottajia riittää kyllä ihan jonoksi asti. Miehillä tilanne on toinen

Mä oon saanut vain tapailusuhteita viimeisen 10 vuoden aikana ja olen nainen (aiemmin naimisissa 12 vuotta). Kauniiksi on sanottu, mutta olen lihonut 20 kg samassa ajassa ja olen enemmän tarkkailija, tosin kun tutustuu, en ole tuppisuu. Joten ei kaikki naiset saa parisuhdetta. Aika monet saa, jos ei miehen tasolla ole väliä.

Vierailija
42/54 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä sinkku ajelisi alakerran kerran viikkoon jos ei muuten sitä tykkää tehdä jo?

En tiiä. Oisko jos sen joutuis näyttämään miehelle?

Kerran viikkoon on muuten oikeesti aika harvoin. En kyllä viihtyisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä olen hoikka, en polta, vakityö, pidän kodin siistinä ja puhtaana, urheilen, terveet elämäntavat, hampaat hyvinhoidetut ja valkaistut, pitkät hiukset, käyn joka päivä suihkussa ja sheivaan kaikki paikat, käytän deodorantteja ja hajuvettä, käyn kampaajalla 6-7 viikon välein (pitkätukka mutta värjään blondiksi)

Meikkaan kevyesti, pukeudun naisellisesti hameisiin ja korkokenkiin, olen avoin, iloinen ja kiltti luonteeltani, ei ole tatuointeja enkä juokse kapakoissa (n 2 krt vuodessa), ei ole lemmikkieläimiä, olen hyvä kokki ja tykkään seksistä

Olen nelikymppinen, 2 kouluikäistä lasta. Vielä ei ole löytynyt kivaa miestä rinnalle eron jälkeen.

Niin siis vielä ei ole näillä spekseillä löytynyt kivaa, fiksua, sporttista miestä rinnalle.

Ai niin, kyse olikin varmaan lapsettomista, alle 35- vuotiaista naisista?? Nelikymppisethän oli jo ”hapanta maitoa””? :D

Kuulostaa tosi hyvältä. Lähtökohdat on kunnossa, mutta et sanonut mitään siitä, kuinka usein pyydät miehiä treffeille.

Vierailija
44/54 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä olen hoikka, en polta, vakityö, pidän kodin siistinä ja puhtaana, urheilen, terveet elämäntavat, hampaat hyvinhoidetut ja valkaistut, pitkät hiukset, käyn joka päivä suihkussa ja sheivaan kaikki paikat, käytän deodorantteja ja hajuvettä, käyn kampaajalla 6-7 viikon välein (pitkätukka mutta värjään blondiksi)

Meikkaan kevyesti, pukeudun naisellisesti hameisiin ja korkokenkiin, olen avoin, iloinen ja kiltti luonteeltani, ei ole tatuointeja enkä juokse kapakoissa (n 2 krt vuodessa), ei ole lemmikkieläimiä, olen hyvä kokki ja tykkään seksistä

Olen nelikymppinen, 2 kouluikäistä lasta. Vielä ei ole löytynyt kivaa miestä rinnalle eron jälkeen.

Niin siis vielä ei ole näillä spekseillä löytynyt kivaa, fiksua, sporttista miestä rinnalle.

Ai niin, kyse olikin varmaan lapsettomista, alle 35- vuotiaista naisista?? Nelikymppisethän oli jo ”hapanta maitoa””? :D

Kauanko olet ollut sinkkuna? Oletko tinderissä tms.? Oletko treffaillut?

Etköhån säkin jonkun löydä.

Vierailija
45/54 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidattakaa hiivanne! Laihduttakaa! 

Vierailija
46/54 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä, mutta naisille äiakä on opettanut nuo jo 15 ikävuoteen mennessä. Osa miehistä ei opi niitä ikinä ja syrjäytyvät normaalielämästä.

sinkku = syrjäytynyt?

aika mielenkiintoinen näkemys.

Tässä ketjussa on nyt kuitenkin kyse sinkkunaisista, joten pyydän: älä tuo miesvihaasi tänne.

Naisvihaaja veti pultit ketjussa jossa oli tismalleen samat neuvot miehille. Tunnetusti miehet eivät osaa hoitaa itseään ja kotiaan ja siksi syrjäytyvät. Jotkut onnekkaat parisuhde pelastaa tavalliseen ihmiselämään. Naiset pärjää yksin paremmin kuin miehet tässäkin asiassa.

Tunnetusti tuot nyt 50-luvun stereotypiat ja ennakkoluulosi ketjuun.

Pyydän: älä tule miesvihaviesteinesi pilaamaan hyvää keskustelua.

Vierailija
47/54 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus koskee jokaista jonnea, eli ohjeet sopivat heille

Jos nainen haluaa parisuhteen, naisen tarvitsee vain tuoda asia esille, se riittää. Ottajia riittää kyllä ihan jonoksi asti. Miehillä tilanne on toinen

Valituksesta päätellen tilanne ei ole naisilla aivan noin hyvä.

Itse asiassa nykyään pelit ja aikuisviihde voittaa naisen kosketuksen

Vierailija
48/54 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat vain luulla liikoja itsestäsi ja omasta erinomaisuudestasi.

Vierailija
49/54 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä pari oikeasti pätevää ajattelemisen aihetta, ylläri pylläri, naiselta naiselle:

- mieti, täytyykö miehellä todella olla esim sama musiikkimaku? Onko tällainen kovinkaan olennaista isossa kuvassa.

- täytyykö miehellä todella olla samanlaiset harrastukset kuin sinulla? Voisiko osa elämäsi sisällöstä olla ns Sun Juttu, sinun omaa aikaasi ja omaa elämääsi, itseksesi tai ystäviesi kanssa. Molempien ei tarvitse harrastaa joogaa.

Koska sellaiset miehet ovat todella harvinaisia.

Ei tarvitse olla ihan sama musamaku, mutta jotkut hiphop tyypit, tai jotain örvellysheviä kuuntelevat vaan ovat yleensäkin aivan erilaisia luonteeltaan kuin minä. Vastaavasti rauhallisesta musiikista tykkäävät ovat muutenkin yleensä samantyyppisiä kuin minä. Kyllä se musiikkimaku siis jotain osviittaa antaa. Liian kriittinen ei saa silti olla, koska joskus ihmiset kuuntelee ihan erilaista musiikkia mitä heistä voisi kuvitella. 

Ei tarvitse olla samat harrastukset, kunhan nyt suunnilleen samantyyppiset. Esimerkiksi viihtyy luonnossa. Kun mä vietän oikeastaan kaiken vapaa-aikani luonnossa, niin joku hieno kulturelli tyyppi jolla menee hermot vesisateesta ja hyttysten ininästä, ei edes omista kumisaappaita, eikä tunne yhtään luontoa ei oikein sovi mulle. Itseäni ei sitten taas yhtään kiinnosta juosta missään ravintoloissa ja kulttuuritapahtumissa. 

Vierailija
50/54 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras neuvo on, että älä vaivaudu. Elä onnellisena sinkkuna.

Onnelliset sinkkunaiset ovat pitkälti myytti.

Ei muuten ole

Nainen on onnellisin sinkkuna. Minä ja moni muu eronnut nainen voivat vahvistaa asian. Never again

Kietlämättä aika monella naisella on todella huono ihmistuntemus kun he antavat lähes kenen tahansa siittää heille lapsen.

Kun pääluku on täynnä, haluatte vähentä sitä yhdellä.

Vierailija
51/54 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä miehet tietää, onko koti siistinä, jos eivät käy?

Vierailija
52/54 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Faktahan on, että naisen tasapaino ja onnellisuus on vaakalaudalla heti kun sen elämässä on mies :D

Jep. Eipä aikaakaan, kun mies on nurisemassa ja valittamassa kaikista noista kohdista.

Terveellinen ruoka: "pitääkö taas syödä jotain ituja", "onko mitään oikeaa ruokaa" jne. "kasvissyönti on turnoff".

Sitten miestä alkaa ottaa päähän siivoaminen "taasko pitää", "onko pakko huudattaa sitä imuria", kun mies nukkuu krapulaa pois.

Kampaajallakäynti "ai tuollaisen leikkasit", "ja noin paljon rahaa meni".

Iloisuus ja hyväntuulisuus karisee miehen valittamiseen, jatkuvaan pelaamiseen, dokaamiseen ja sitten saat tietää, että mies onkin ollut Tinderissä koko ajan pokaamassa muita naisia. Yritä siinä olla onnellinen ilopilleri. Lopulta suhde uuvuttaa sinut siihen pisteeseen, että aiemman tervehenkisen elämäntyylin ylläpitäminen on hankalaa, kun kaikesta tulee aina valitusta.

Vierailija
53/54 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä miehet tietää, onko koti siistinä, jos eivät käy?

Tapailu päättyi kun mies oli ensimmäisen kerran yökylässä enkä antanut.

Joku voi luulla että se johtui siitä ettei nainen antanut. Ehei, se johtui siitä kämpästä. Mies näkee jo yhteisen kotinne päivittäin pommin jäljiltä, kyllä vbain, ennen kakaroita. Tilat jotka nyt pysyvät siistinä (aamukahviin ei mene viittä kuppia ja vettäkin voi juoda samasta lasista päivän mittaan) tulevat olemaan epäsiistin naisen jäljiltä kaaoksessa.

Kuka sellaista haluaa sotkemaan asuntoaan?

Vierailija
54/54 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Faktahan on, että naisen tasapaino ja onnellisuus on vaakalaudalla heti kun sen elämässä on mies :D

Jep. Eipä aikaakaan, kun mies on nurisemassa ja valittamassa kaikista noista kohdista.

Terveellinen ruoka: "pitääkö taas syödä jotain ituja", "onko mitään oikeaa ruokaa" jne. "kasvissyönti on turnoff".

Sitten miestä alkaa ottaa päähän siivoaminen "taasko pitää", "onko pakko huudattaa sitä imuria", kun mies nukkuu krapulaa pois.

Kampaajallakäynti "ai tuollaisen leikkasit", "ja noin paljon rahaa meni".

Iloisuus ja hyväntuulisuus karisee miehen valittamiseen, jatkuvaan pelaamiseen, dokaamiseen ja sitten saat tietää, että mies onkin ollut Tinderissä koko ajan pokaamassa muita naisia. Yritä siinä olla onnellinen ilopilleri. Lopulta suhde uuvuttaa sinut siihen pisteeseen, että aiemman tervehenkisen elämäntyylin ylläpitäminen on hankalaa, kun kaikesta tulee aina valitusta.

Millä perusteilla olet tehnyt nämä ihan omat henkilökohtaiset miesvalintasi? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi