Mies sanoi että jos seksiä ei tule niin rahallinen panostus suhteeseen loppuu
Olen osa-aika työssä ja tienaan todella paljon vähemmän, mutta hoidan sen edestä kotia. Meille tuli kinaa kun mies taas yritti hyväillä eilen eikä minua kiinnostanut (EA2020 toka jakso kesken :D). Tänään aamulla mies sitten sanoi, että hän laittaa vain sen verran rahaa yhteiselle tilille, että saadaan laskut maksettua, jos eletään vain kämppiksinä. Onko reilua?
Kommentit (106)
Aika sikailulta kuulosta, jos teki tuon vain yhden kieltäytymisen takia. Tietenkin jos on toistuvaa, niin saattaahan sitä jo vaivata asia. En minäkään kyllä haluaisi, että tullaan keskeyttämään esim. hyvä Netflix-maratooni.
-M
Alkaa ymmärtämään miestä, jos tilanne on kestänyt esim. useita viikkoja ja aina on sarjan katselu kesken. Eikä ole kunnon perustelua, kuten vaikkapa sairaus, kuukautiset tai jotain vastaavaa.
Jos mies ei saa seksiä kotoa, hakee sen muualta. Niin se vaan menee.
On kyllä . Miksi olette yhdessä ylipäätään
Sika pitää jättää. Kert' se on sika.
Ei miehelläsi ole mitään velvollisuutta panostaa suhteeseen rahallisesti. Todennäköisesti saat tuosta osa-aikatyöstä sen verran palkkaa että se riittää ruokaan ja muihin perustarpeisiin.
Ja aina voit hakea avioeroa jos et ole tyytyväinen siihen miten mies panostaa suhteeseen rahallisesti.
Noihan siinä voi käydä, jos ei halua tai kykene itseään elättämään.
Miehille on aina pakko antaa, mutta miesten ei oo pakko jos ei huvita.
Ap. Etkö tule toimeen omillasi. Kipaseppa hakemaan lisää töitä.
Ei ole tainnut kiinnostaa muinakaan päivinä viimeiseen .. kuukauteen?
Ei oo. Mun mielestä naisillakin pitäisi olla lupa kieltäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo. Mun mielestä naisillakin pitäisi olla lupa kieltäytyä.
Toki, mutta ei jatkuvasti. Tai sitten ollaan vaan niitä kämppiksiä.
Eikös seksin ostaminen ole laitonta?
Jos mies ois kuuma ja ihana ja hyvä sängyssä, noin ei kävisi. Mutta naiset jostain syystä päätyy usein suhteeseen miesten kanssa, joista eivät syty ja sitten käy noin, että netflix kiinnostaa enemmän kuin oma puoliso ja tulee kaikenlaista riitaa js ongelmia. Ero on ratkaisu. Ja seuraavan suhteeseen vain, jos on intohimoa.
Muuta omaan asuntoon. Suomessa elää tuilla jopa yhtä hyvin kuin pienellä palkalla.
Mies saa harrastaa seksiä kokonaan yksin ja tehdä myös koyityöt yksin
Sinun tilanteesihan pysyy muutossa samana käytännössä, on vain seksinkinuaja vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Eikös seksin ostaminen ole laitonta?
Ei ole.
Sinulla on siis mies, joka näkee sinut maksullisena naisena ja seksin prostituutiona.
Olisiko aika nostaa kytkintä?
Saatko aina maksun jälkikäteen?