Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuuletin makkaria vajaan tunnin ja olin menossa nukkumaan. Mitä tekee naapuri?

Vierailija
02.09.2020 |

Tuuletin makkaria vajaa tunnin (olen astmaatikko) ja olin menossa nukkumaan. Vaan empä menekkään koska makkarissa leijailee röökinhaju. Vauvan itkulle ja vastaavalle ei voi mitään, mutta röökin vetäminen parvekkeellea on silkkaa itsekkyyttä ja moukkamaisuutta. Saatteko jotain tyydytystä siitä että yritätte myrkyttää muidenkin navat oman ohella? Lienette samaa sakkia jotka kaikesta tarpeeksi saadessaan ottavat muut mukaansa **** matkalle. Hävetkää, jos edes osaatte.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs jatkuva silakanpaisto kerrostalossa? Entä jatkuva pullien ja pikkuleipien paistaminen niin, että käryävät? Takuulla haisevat pahemmalle kuin satunnainen röökinhaju.

Tuoreeet leivonnaiset haisevat pahemmalta kuin rööki? 😆

Kokeilepa paistaa joulupipareita kolmekin minuuttia yli ajan, siinä on sulle tuoksu, jonka jälkeen röökinhajukin tuntuu jo parfyymiltä.

Vierailija
22/34 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille naapurille että tietäisipä miten pahalta hän haisee. Ei ole kunnianloukkaus jos totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko ihan yllätyksenä että naapuri aloitti tupakoinnin, vai onko kenties polttanut aikaisemminkin.

Vierailija
24/34 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain elämämkoulun sankari rinnastaa myrkyttämisen ja terveyden kannalta elintärkeän laitteen käytön samaan kategoriaan. Toinen sankari rinnastaa pullien paiston aiheuttaman haitan röökinhajuun. Oletko tietoinen siitä että tupakansavussa on liuta karsinogeeneja? 

Vierailija
25/34 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen parveketupakoitsija ja kyllä todellakin häpeän! 

Olen yrittänyt lopettaa mutta se ei onnistu koska tupakointi on ainoita iloja surkeassa elämässäni. Voisin toki mennä pihalle polttamaan mutta sosiaalisten tilanteiden pelon takia se ei onnistu.

Anteeksi!

Vierailija
26/34 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakansavun haisteleminen ei ole mitään herkkua, mut mielummin se, kuin alakerran parvekkeella ilta- ja yökaudet poltettavat "yrtit". Se haju se vasta on karsea, ja pahimmillaan löyhkä kestää tuntikausia, tulee sisälle vaikka ikkunat on kiinni.

Vierailija
27/34 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV on niin selvästi täynnä elämäm koululaisia röökimuijia, koska kaikelle tupakanvastaisuudelle satelee aina alapeukkuja ja jäisiä kommentteja.

Vierailija
28/34 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskeltä metsää saa halvalla omakotitaloja, ei kukaan pakota sua asumaan muiden ihmisten seinänaapurina. Valintojen maailma.

Vierailija
29/34 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään halua tupakan hajua asuntooni vaikka itse poltankin.

Käyn ulkona tupakkapaikalla sauhuilemassa mutta alakerrassa maantasalla olevissa asunnoissa asuvat tupakoivat omilla pienillä pihoillaan suoraan mun ikkunoiden alla.

Tämä on kolmekerroksinen talo ja itse asun ylimmässä kerroksessa.

Homealtistus aikoinaan sai aikaan hajuaistin yliherkistymisen, edes tupakointi ei ole vaikuttanut tähän.

Haistan ihan liian hyvin muista ihmisistä hajuja joita en helvetti sentään haluaisi haistaa. Kestän monet keinotekoiset hajutkin paremmin kuin ihmisten ns luonnolliset katkut

Vierailija
30/34 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jatkuva silakanpaisto kerrostalossa? Entä jatkuva pullien ja pikkuleipien paistaminen niin, että käryävät? Takuulla haisevat pahemmalle kuin satunnainen röökinhaju.

Eivät todellakaan haise pahemmalle kuin kuvottava röökisavu. Mikään ei haise pahemmalle kuin rööki, ei edes mätänevä ruumis.

Vierailija
31/34 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskeltä metsää saa halvalla omakotitaloja, ei kukaan pakota sua asumaan muiden ihmisten seinänaapurina. Valintojen maailma.

Niin eli tupakoitsijat, muuttakaa keskelle metsää omakotitaloon niin saatte rauhassa kärytellä ja viskoa kuvottavia tumppejanne sinne omalle pihallenne!

Vierailija
32/34 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka enää nykyään edes alkaa polttaa? Tupakointi on TYHMÄÄ.

Vierailija
33/34 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuoreeet leivonnaiset haisevat pahemmalta kuin rööki? 😆

Kokeilepa paistaa joulupipareita kolmekin minuuttia yli ajan, siinä on sulle tuoksu, jonka jälkeen röökinhajukin tuntuu jo parfyymiltä.

Mikään ei haise röökiä pahemmalle.

Vierailija
34/34 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta että löytyy vieläkin ihmisiä jotka kuvittelevat täysjärkisten paheksuvan tupakanpolttoa partsilla vain hajuhaitan takia.

Mitä tupakoitsijat tuumaisivat jos heidän vesihanasta tulevaan veteen lisättäisiin myrkyllisiä, syövälle altistavia kemikaaleja? Halveksutte ihmisiä jotka eivät pidä siitä, että käytännössä katsoen levitätte myrkyllisiä aineita heidän asuntoihinsa. Varsin jalomielistä yrittää sairastuttaa naapuritkin syöpään. Äly hoi.