Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tytöttelyä pahempi...Teitittely!

Vierailija
06.10.2013 |

Miksi JOKA paikassa nykyään pitää teititellä asiakkaita...Mielestäni se on nuorten, asiakaspalvelussa työskentelevien TYTTÖJEN keino alistaa henkisesti yli 30-vuotiaita naisia. Paha mieli tulee joka kerta.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en pidä teitittelystä. Ymmärrän, että asiakaspalvelijat yrittävät vain olla kohteliaita ja tehdä työtään, mutta minua ei ainakaan yhtään imartele mikään teitittely. Minusta ei ole yhtään imartelevaa, että minulle, nuorelle naiselle, puhutaan kuin keski-ikäiselle rouvalle. En ihan oikeasti haluaisi näyttää yhtään ikäistäni vanhemmalta, vaan ikäistäni nuoremmalta. Teitittelystä tulee vähän sellainen olo, että asiakaspalvelija arvioi ikäni 14 vuotta yläkanttiin. 

Vierailija
62/66 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38 v. ja odotan, että minua teititellään - kuten odotin 28-vuotiaanakin. Pidän sinuttelua tungettelevana. Minusta teitittely ei liity ikään, vaan sen tarkoitus on olla tulematta iholle, kun ei vielä tunneta kunnolla. Teitittelen myös samanikäisiä ja nuorempia, jos tilanne on muodollinen. Nykyisin on hankalaa, koska osa porukasta ottaa loukkauksena sinuttelun ja osa taas teitittelyn.

Vierailija
64/66 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 23:19"]

Teitittely on kauheaa ja siksi en itse teitittele ketään, tytöttelen kylläkin, koska itsestäni on/olisi niin kiva saada kuulla olevani tyttö jonkun mielestä. Tulee kyllä niin tantta olo teitittelystä. Mutta kyllä siihen tottuu ajan saatossa. Uskon, että useimmat suomalaiset pitävät enemmän sinuttelusta. Koska kävihän tässäkin ketjussa ilmi, että moni teitittelee vain itseään vanhemmaksi arvioimia ihmisiä. Se ei ole kiva ajatus...

[/quote]

Olen samaa mieltä. Eletään kuitenkin nuoruutta ihannoivassa yhteiskunnassa.

Vierailija
65/66 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan teitittelyä, mutta asiakaspalvelijana olen yrittänyt opetella tähän mielestäni täysin turhaan ja teennäiseen tapaan, koska muutkin täällä tekevät niin. Yritän arvailla ketkä asiakkaista siitä pitäisivät, virhearvioita sattuu varmasti molempiin suuntiin. Pahoittelen. 

Täytyy kyllä myöntää, että aiemmin tehdessäni hoiva-alan hommia tuntui erittäin koomiselta teititellä  ihmisiä, joiden persettä  joutui pyyhkimään . "Arvon rouva, onkos teiltä tullut kakka tänään?" 

Vierailija
66/66 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vasta alle kolmekymppinen mutta odotan, että asiakaspalvelutilanteissa minua teititellään. Samaa odotan myös vierailta/puolitutuilta, kaverit saavat sinutella jos haluavat. Mielestäni teitittely ei ole sidottu ikään, enkä koe itseäni vanhaksi vaikka minua teititelläänkin todella usein. Johtuuko sitten pukeutumistyylistä vai omasta käytöksestäni :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan