Ai, se tuntuu siis tältä :( Mies kieltäytyi seksistä.
Ensimmäistä kertaa meidän suhteessa ja ensimmäistä kertaa mun elämässäni mies sanoo, ettei halua. Me oltiin lenkillä, tultiin kotiin ja käytiin kaksin suihkussa. Mulla oli tosi energinen olo ja sen suihkuttelun olisi voinut käyttää muutenkin. Vaan kun ei voinut. Mies sanoi suoraan, ettei sitä nyt huvita. En ymmärrä. Alkaahan se huvittaa, kun sen aloittaa, ja aina voi toisen mieliksi tehdä kuitenkin. Mutta kun ei huvita. Ärsyttävää ja itsekeskeistä. Tästä ne jotkut naiset siis puhuu. Paska fiilis.
Kommentit (273)
Okei.
No minusta olisi kyllä ikävämpää jos kumppani alkaisi vasten tahtoaan hommiin silloin kun ei huvita, vain että ei olisi itsekäs paska.
Mutta onhan meitä moneen junaan toki. Joillekin kai on tärkeää vain se, että itse saa sen mitä halua, väliäkös sillä puolison tunteilla on. Se ei kai sitten ole itsekästä koska, öö... no koska kyseessä on nainen?
[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 11:50"]En ymmärrä. Alkaahan se huvittaa, kun sen aloittaa, ja aina voi toisen mieliksi tehdä kuitenkin. Mutta kun ei huvita. Ärsyttävää ja itsekeskeistä. Tästä ne jotkut naiset siis puhuu. Paska fiilis.
[/quote]Miehille tuo on täyttä arkipäivää.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 19:38"]
Okei.
No minusta olisi kyllä ikävämpää jos kumppani alkaisi vasten tahtoaan hommiin silloin kun ei huvita, vain että ei olisi itsekäs paska.
Mutta onhan meitä moneen junaan toki. Joillekin kai on tärkeää vain se, että itse saa sen mitä halua, väliäkös sillä puolison tunteilla on. Se ei kai sitten ole itsekästä koska, öö... no koska kyseessä on nainen?
[/quote]
No tälle "pariskunnalle" tää on ilmeisesti vaan tasa-arvoa, sillä miehen on saatava kun mies haluaa.
Outoa että miehen pitäisi olla aina valmis. Mielestäni ihan kumpikin voi kieltäytyä...eihän seksi nyt voi aina huvittaa ja miksi pitäisikään? Ei kieltäytyminen yleensä johdu siitä ettei toinen ole haluttava, vaan siitä että on väsynyt tai stressaantunut.
Meillä se johtuu useimmiten väsymyksestä, kun mennään niin myöhään sänkyyn ja mies tietää että aikaisin on herättävä, niin ei siinä vaan huvita. En ota sitä henkilökohtaisesti ja onneksi mieskin osaa sanoa asian nätisti eikä töksäytä äkäisesti.
Sun kannattaisi myös kasvattaa itsetuntoasi niin ettet ole liikaa riippuvainen toisen hyväksynnästä.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 19:25"]
[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 19:23"]
Voi hyvänen aika. Eikö saa tuntua yhtään miltään, jos tulee torjutuksi? Tämä oli mulle uusi asia, mutta ei se elämää kaada. Mä olen itse pari kertaa kieltäytynyt seksistä, ja kyllä mun mieheni on tehnyt selväksi, mitä siitä ajattelee. Ihmisillä on tunteet. Miljoona kertaa olen lukenyt täältä, kuinka miehen haluttomuus itkettää. Meillä tosin asia on jo korjattu :). Mä tein myös selväksi, mitä odotan mieheltä.
(Ja olen muuten kirjoittanut tänne monta kertaa niin, että kukaan ei ole tunnistanut.)
ap
[/quote]
Miehesi on tehnyt selväksi mitä siitä ajattelee? Ihanko oikeasti..
Ja joo, niitä lyhyitä ketjuja jotka ei saa vastakaikua oot varmaan kirjoittanut ja oletat ettei kukaan tunnista..:)
[/quote]
Ihan oikeasti. Miten niin?
Olen kyllä saanut paljon vastauksia "tunnistamattomilta". Tahranpoisto- ym. kotitalousaiheet tai muut arjen aiheet eivät vain herätä niin tunteita. Kuten ei kirjallisuus tai esim. yhteiskunnalliset aiheetkaan.
ap
[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 19:54"]
Voi hyvänen aika. Eikö saa tuntua yhtään miltään, jos tulee torjutuksi? Tämä oli mulle uusi asia, mutta ei se elämää kaada. Mä olen itse pari kertaa kieltäytynyt seksistä, ja kyllä mun mieheni on tehnyt selväksi, mitä siitä ajattelee. Ihmisillä on tunteet. Miljoona kertaa olen lukenyt täältä, kuinka miehen haluttomuus itkettää. Meillä tosin asia on jo korjattu :). Mä tein myös selväksi, mitä odotan mieheltä.
(Ja olen muuten kirjoittanut tänne monta kertaa niin, että kukaan ei ole tunnistanut.)
ap
[/quote]
Ja joo, niitä lyhyitä ketjuja jotka ei saa vastakaikua oot varmaan kirjoittanut ja oletat ettei kukaan tunnista..:)
[/quote]
Olen kyllä saanut paljon vastauksia "tunnistamattomilta". Tahranpoisto- ym. kotitalousaiheet tai muut arjen aiheet eivät vain herätä niin tunteita. Kuten ei kirjallisuus tai esim. yhteiskunnalliset aiheetkaan.
ap
[/quote]
Eli te ette saa kieltäytyä ellei toisella oo pää kainalossa? Miksi pitää "tehdä" selväksi mitä tuntee jos toinen kieltäytyy KERRAN tai pari.Tuntuu äärimmäisen pinnalliselta kaiken teidän muun säännön lisänä.
ap
[/quote]
Ihmiset varmaan reagoi siihen, että joku kirjoittaa tänne jokaikisen tuntemuksensa ja pikku harminsa, tai ainakin huomattavan matalalla kynnyksellä niitä. Varmasti monen naisen mies on joskus kieltäytynyt seksistä ja se on tuntunut naisesta pahalta. On kuitenkin aika poikkeuksellista rynnätä kirjoittamaan asiasta nettipalstalle. On ihan eri asia, jos miehen haluttomuus on toistuvaa ja pitkäaikaista.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 20:06"]
ap
[/quote]
[/quote]
ap
[/quote]
Eli te ette saa kieltäytyä ellei toisella oo pää kainalossa? Miksi pitää "tehdä" selväksi mitä tuntee jos toinen kieltäytyy KERRAN tai pari.Tuntuu äärimmäisen pinnalliselta kaiken teidän muun säännön lisänä.
[/quote]
Miksi pitää tehdä selväksi? Ettei tule tavaksi. Jos siis ei ole mitään oikeaa syytä. Seksi on myönteinen asia, eikä sillä pidä alkaa pelaamaan.
ap
[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 12:45"]
Siis kerran kieltäytyi seksistä? Morjes. Ole kuule iloinen, minä teen 1-8 seksialoitetta viikossa ja mies torjuu niistä 90 %.
[/quote]
KIUKUTTELE vielä torjuntojen jälkeen niin pian prosentti hipoo sataa...
[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 20:15"]
[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 20:06"]
ap
[/quote]
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
Miksi pitää tehdä selväksi? Ettei tule tavaksi. Jos siis ei ole mitään oikeaa syytä. Seksi on myönteinen asia, eikä sillä pidä alkaa pelaamaan.
ap
[/quote]
Ei mut mä ymmärsin, et sut oli "raiskattukin" jossain vaiheesa? Miksi sä kieltäydyit silloin? Oliko sulla joku oikea syy?
Pelaamaan? Jos ei tee MIELI niin ei tee mieli.
Ja se ei tosiaan ole positiivinen asia harrastaa seksiä jos ei yhtään tee oikeasti mieli.
Itsekästä on pakottaa toinen harrastamaan ettei tule itselle paha mieli.
Oletko tosissasi sitä mieltä, että tuo on fiksu kysymys? Ja mitkä nuo lainausmerkit ovat? Loukkaamistarkoituksessako? Vastaan silti. Olin jättänyt sen miehen vähän aikaisemmin. Meillä ei ollut enää suhdetta. On ihan eri asia olla huomaavainen puolisolleen kuin suostua seksiin kaikkien sitä haluavien kanssa.
ap
[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 20:28"]
Pelaamaan? Jos ei tee MIELI niin ei tee mieli.
Ja se ei tosiaan ole positiivinen asia harrastaa seksiä jos ei yhtään tee oikeasti mieli.
Itsekästä on pakottaa toinen harrastamaan ettei tule itselle paha mieli.
[/quote]
Niin on. Pakottaa ei saa kukaan.
ap
Tuo teidän suhde on yhtä peliä, ei millään pahalla.
A) Mies ei ole kanssasi vilpittömästi ja tiedät sen.
B) Avioehdossa lupaat lohtusummaa jos jätät miehen.
C) Pettämistä työmatkalla ja et ole kertonut siitä kaikkea miehellesi.
D) Huumeita miehen osalta.
E) Sopimukseen kuuluu ettei saa lihoa, eikä rupsahtaa missään nimessä.
Hieno kulissi.
En halua vähätellä Murun kokemusta, mutta kun Muru nyt ON sitä mieltä että (parisuhteessa) toiselle pitäisi antaa kun toinen haluaa vaikka itse ei haluaisi.
Muru oli kuitenkin ollut suhteessa M:n kanssa, ja ainut vika siinähän oli se että M oliki naimisissa. Jos tämä pikkuseikka ei olisi selvinnyt Murulle, hän olisi varmaan edelleen ollutkin suhteessa M:n kanssa, ja suheessa M:n teko ei siis olisi ollut väärin, vaan hänellä olisi ollut täysi oikeus aloitta koska kyllähän se toinen innostuu siinä tehdessään kuitenkin?
[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 20:07"]
[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 19:39"]
[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 19:31"]Toivon, että koet sen, mitä minäkin, jotta oppisit jotain.
ap
[/quote]
Että minä halveksin naisia, jotka sanovat toisille näin. Ap, häpeä.
[/quote]
Niin häpeänkin. En mä sitä tarkoittanut. Yksin pimeässä toimistossa tuntui vain niin pahalta, pitkästä aikaa. En mä halua, että ketään kukaan satuttaa. Anteeksi.
ap
[/quote]
Älä välitä. Yritä unohtaa. Tiedän kokemuksesta, että vie vuosia toipua.
Se nostaa pintaan myös vihaa, minkä tämä nettikiusaaminen sai nyt sinussa esiin. Huomaa, että he eivät tiedä yhtään, mistä puhuvat. Koita jaksaa!
[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 21:40"]
En halua vähätellä Murun kokemusta, mutta kun Muru nyt ON sitä mieltä että (parisuhteessa) toiselle pitäisi antaa kun toinen haluaa vaikka itse ei haluaisi.
Muru oli kuitenkin ollut suhteessa M:n kanssa, ja ainut vika siinähän oli se että M oliki naimisissa. Jos tämä pikkuseikka ei olisi selvinnyt Murulle, hän olisi varmaan edelleen ollutkin suhteessa M:n kanssa, ja suheessa M:n teko ei siis olisi ollut väärin, vaan hänellä olisi ollut täysi oikeus aloitta koska kyllähän se toinen innostuu siinä tehdessään kuitenkin?
[/quote]
Siis haluat vähätellä kokemusta. Se, että aloittaa hyväilemisen toisen mieliksi on ihan eri asia kuin se, että pannaan väkisin.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 21:42"]
[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 20:07"]
[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 19:39"]
[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 19:31"]Toivon, että koet sen, mitä minäkin, jotta oppisit jotain.
ap
[/quote]
Että minä halveksin naisia, jotka sanovat toisille näin. Ap, häpeä.
[/quote]
Niin häpeänkin. En mä sitä tarkoittanut. Yksin pimeässä toimistossa tuntui vain niin pahalta, pitkästä aikaa. En mä halua, että ketään kukaan satuttaa. Anteeksi.
ap
[/quote]
Älä välitä. Yritä unohtaa. Tiedän kokemuksesta, että vie vuosia toipua.
Se nostaa pintaan myös vihaa, minkä tämä nettikiusaaminen sai nyt sinussa esiin. Huomaa, että he eivät tiedä yhtään, mistä puhuvat. Koita jaksaa!
[/quote]
Tätä "nettikiussaamista" ei olisi tapahtunut, jos ei hän olisi tullut tänne taas huomiohuoraamaan ja jakelemaan aivottomia mielipiteitään! Sitä saa mitä tilaa!
Miten se naapuri? Ootko tehnyt mitään asian suhteen?
ap
[/quote]
Ei ole siitä, ettei olisi tunnistanut.. Harvaa vaan oikeesti kiinnostaa nää sun juttus sen vertaa, että viittis huomioda jokasta sun kirjottamaa viestiä.. Ihme huomiohuora olet!