Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten Helena Lindgren ei ole niin pahasti leikellyn näköinen?

Vierailija
05.10.2013 |

Mitenköhän tuo Helen Lindgren on ihan fiksulla tavalla "ikinuoren" näköinen. Siis häntähän on ihan varmasti leikelty ja täytetty, mutta hän ei ole todellakaan, ei lähellekään sellainen keinotekoisen kireä ja pumpattu kuin monet muut, paljon nuoremmatkin naamansa leikelleet. Tosi paljonhan Helenalla on aina meikkiä, ja meikki on hyvin teatterimainen. Siis huulet rajataan, banaanivarjostus luomilla ja muutenkin varjostukset ja korostukset kaikkien oppien mukaan. En ole Helenalla nähnyt sellaisia rennompia hulluttelumeikkejä juurikaan.

Mutta voiko ihminen todellakin säilyä ja olla kuusikymppisenä tuollainen, vai onko asialla poikkeuksellisen taitava kirurgi, joka ei ole innostunut liikaa? Vaikka täälläkin Helenaa on haukuttu, on hän mielestäni tosi kaunis ja ihana sekä liian leikeltyihin kanssasisariinsa että naturelleihin, meikkaamattomiin ja ryppyisiin kuusikymppisiin verrattuna.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on taas näitä huippuketjuja, löytyy heti useita joka väittää mä oon ihan rypytön...Kysy joltain muulta, itse ei omia ryppyjään nää ja papereitakaan ei taidettu kysyä 35 vuotiaalta viime viikolla vaan pari vuotta sitten...Ja tuo papereiden kysely on nykyään tihentynyt kun kyselyraja 25, ihan eri asia kuin 18. Ikä on se miltä tuntuu sisältä, ei miltä näyttää. Ja minäkin näytän keskiverto nelikymppistä nuoremmalta niin kuin 96% näyttävät...

Vierailija
22/47 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin että Hellu on keskittynyt enemmän ruiskeisiin ja hiontoihin kuin invasiivisiin toimenpiteisiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirjo Nuotio näyttää kyllä 60-vuotiaalta eli ryppyjä löytyy mutta hän on tosi hyvän näköinen nainen. Kun ei ole ylipainoa eikä ole laihtunut/lihonut edestakaisin niin pysy kuosissa. Ei aina tarvitse olla hyvin säilyneen näköinen tai näyttää ikäistään nuoremmalta. Olisi jo aika hyväksyä että voi olla hyvännäköinen ja ikäisensä näköinen. 

Helenalla taas on liian liikkumaton naama, ihan ilmeetön. Ihan hassu kontrasti kun Helenan kampaus/ulkonäkö ja puhetyyli on 50-60-luvulta mutta kasvot kuin parikymppisellä.

Vierailija
24/47 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 07:57"]

Nää on taas näitä huippuketjuja, löytyy heti useita joka väittää mä oon ihan rypytön...Kysy joltain muulta, itse ei omia ryppyjään nää ja papereitakaan ei taidettu kysyä 35 vuotiaalta viime viikolla vaan pari vuotta sitten...Ja tuo papereiden kysely on nykyään tihentynyt kun kyselyraja 25, ihan eri asia kuin 18. Ikä on se miltä tuntuu sisältä, ei miltä näyttää. Ja minäkin näytän keskiverto nelikymppistä nuoremmalta niin kuin 96% näyttävät...

[/quote]

40-vuotias voi kyllä olla pitkälti rypytön, mutta koko kasvojen "valahtamiselta" ei välty kukaan. Kuivaihoisella 25-vuotiaalla voi olla pintakuivuudesta johtuvia pikkuryppyjä joita rasvaisen ihotyypin omaavalla 40-vuotiaalla ei ole. He eivät kuitenkaan näytä kummatkin 25-vuotiaalta tai 25-vuotias 40-vuotiaalta jokusen pintarypyn takia vaan 40-vuotiaalla on vanhemman näköiset kasvot. Aina. 

Ihmettelen kyllä miten tämä maa on täynnä teiniltä näyttäviä keski-ikäisiä naisia. 35-vuotiasta luullaan 14-vuotiaaksi jne. Miten te nuoren näköiset oikein pukeudutte? Palstaa lukiessa kuitenkin tuntuu myös että "kaikki" pukeutuvat laadukkaasti hintavampiin merkkeihin, omistavat kalliita laukkuja, tienaavat hyvin ja liikuvat autolla.

Vierailija
25/47 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, mulle sanoi toinen ihmnen että mulla ei ole ryppyjä.

On mulla,  mutta ei niin paljon.

Työkaveri kaksi vuotta nuorempi,  mutta hällä

syvät uurteet otsassa.

Tupakoi.

Vierailija
26/47 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni Helena ei ole ilmeetön vahanukke. Mielestäni hänen koko tyylinsä on hillitty. Hänessä tuntuu olevan luonnostaan sellaista herkkyyttä ja lapsekkuutta, joka kuuluu ihan äänestä ja puhetyylistäkin. Sellainen todellinen kaunosielu, joka varmaan ärsyttää kulmikkaampia ja kovempia ihmisiä, kun on vaikea hyväksyä, että joku todellakin voi olla luonnostaan tällainen nukke. Tunnen yhden samanlaisen nuoren naisen, hänestä huokuu tuo hillitty nukkemaisuus, pieni pidättyväisyys ja suloisuus jokaisesta eleestä ja äänestä. Ilmeet ovat hyvin hillittyjä.

Helen Ei juu rypistele naamaansa, mutta kyllä minun mielestäni noissa pienissä ja eleganteissa ilmeissä on valtavasti voimaa ja tunnetta. Ja tuo vanhanaikainen, hieman lapsekas puhetapa, se tuo ihmiseen jotain ihan käsittämätöntä taikaa, ei tuollaisia ihmisiä ole enää olemassa.

Mielestäni Helena on kaikkine teatterimeikkeineen todella kiehtova ja kaunis ihminen. Ja kyllä hänelläkin on hieman ryppyjä, mutta jos on käynyt ottamassa pistoksia, ne on tehty sata kertaa paremmin kuin vaikka jollain Hannele Laurilla ja Susanna Indrenillä.

Ja mielestäni Pirjo Nuotio ei tosiaan millään mene 6-kymppisestä. Hänellä näkyy olevan vähän naururyppyjä silmien ympärillä, mutta suurin piirtein sen verran kuin monella noin 45-vuotiaalla on.

-ap

Vierailija
27/47 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva määrä rasvakudosta ihon alla takaa yleensä sen, ettei ryppyjä ole kovin paljon.

Vierailija
28/47 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 08:04"]

Pirjo Nuotio näyttää kyllä 60-vuotiaalta eli ryppyjä löytyy mutta hän on tosi hyvän näköinen nainen. Kun ei ole ylipainoa eikä ole laihtunut/lihonut edestakaisin niin pysy kuosissa.

[/quote]

Rasvakerros taas estää rypistymistä tehokkaasti. Hyvin laihat naiset ovat jo kolmekymppisinä ryppyisiä.

Vierailija
29/47 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 00:39"]

Helena 56 v

Pirjo Nuotio 62 v

Frederik 69 v

[/quote]

Ja Sikke Sumari 62 v. Hänkin on ikinuoren näköinen. Tv-ssä vaan hymyilee ja kokkkailee ruokaa freesin näköisenä. 

Vierailija
30/47 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta kyseinen henkilö näyttää lähinnä vahanukelta. siis onko nuoruuden tavoittelu mennyt liian pitkälle? mikäänm ei ole mielenkiintoisempaa kuin ihmisen juonteet ja elämisen jättämät jäljet. ei hän luomu ole. kaunis voi olla monella tavalla ja hänellä se näyttää olevan pakonomainen taipumus säilyttää nuoruus vaikka siinä sivussa kasvot ovat jähmettyneet melkein liikkunmattomiksi. ei voi ymmärtää-

Vierailija
31/47 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten jossain lehdessä, taisi olla Avussa, oli Helenan ja hänen äitinsä haastattelu. Hänen äitinsä oli todella nuoren näköinen yli 80-vuotiaaksi ja Helena totesikin, että hänellä on hyvät geenit. Ja alan ammattilaisena osaa varmasti käyttää parhaimpia hoitotuotteita. 

Vierailija
32/47 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä uskoisi Mette Mannosestakaan, että on yli 40v.

Vierailija
33/47 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on hassua, että jos ihmisen kasvoilla ei ole naaman vääntelystä aiheutuneita ilmeryppyjä, häntä luonnehditaan heti vahanukeksi.

Vierailija
34/47 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt Pirjo Nuotion livenä n 10 vuotta sitten. Oli todella pieni, kuiva ja vanhannäköinen. Poltti silloin paljon. Tod eri näköinen kuin telkkarissa.

Vierailija
35/47 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihmeessä te 30-40 -vuotiaat teiniltä näyttävät luuraatte? Itse en näe yhtään ainoaa sellaista. Tietysti omasta mielestä naama on sama kuin 16-vuotiaana, mutta kyllä ikä meihin jokaiseen on tehnyt tehtävänsä. Toiset on vanhemmanoloisia kuin toiset, mutta yhtä kaikki jokainen todellakin näyttää paljon vanhemmalta kuin parikymppiseltä.

Olen itse 36, monet työkaverit on samaa ikää kuten ystävät ja luokkakokouksessakin on tultu käytyä. Yksikään, ei yksikään, näytä parikymppiseltä. Nuorekkaimmat menisi noin kolmekymppisestä, mutta ei voi puhuakaan samana päivänä, kun vertaa parikymppisiin, joita opetan työkseni. Ne on ihan toinen juttu. Ikä ja vanheneminen ei tarkoita rumuutta. Moni iäkäs on hurjan  kaunis, kun moni nuori vaatimaton. Silti ikä näkyy ihan tasan jokaisella. Jotkut kuusikymppiset menisi viisikymppisestä, mutta yksikään kuusikymppinen ei näytä nelikymppiseltä jne.

Vierailija
36/47 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 13:57"]

Olen nähnyt Pirjo Nuotion livenä n 10 vuotta sitten. Oli todella pieni, kuiva ja vanhannäköinen. Poltti silloin paljon. Tod eri näköinen kuin telkkarissa.

[/quote]

Minä olen myös nähnyt livenä (7-8 vuotta sitten) ja näyttää luonnossa erittäin hehkeältä ja nauravaiselta.

Vierailija
37/47 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 13:33"]

Muutama vuosi sitten jossain lehdessä, taisi olla Avussa, oli Helenan ja hänen äitinsä haastattelu. Hänen äitinsä oli todella nuoren näköinen yli 80-vuotiaaksi ja Helena totesikin, että hänellä on hyvät geenit. Ja alan ammattilaisena osaa varmasti käyttää parhaimpia hoitotuotteita. 

[/quote]

Mä tulin ihan samaa kirjoittamaan. Näin itsekin silloin tuon haastattelun ja kuvan ja aivan uskomattoman nuorekkaan näköinen oli Helenan äiti. Kyllä siis syytän geenejä Helenankin nuorekkuudesta.

Vierailija
38/47 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni on 33v ja häntä sanotaan aina nuoren näköiseksi, ainakin kymmenen vuotta nuoremmaksi luullaan.

Hän on pienikokoinen, eikä hänellä ole ryppyjä. Mutta kyllä hän on mielestäni kuitenkin kolmekymppisen näköinen. Itsehän olen tuntenut hänet aina ja hän ei ollut parikymppisenä saman näköinen mitä nyt.

Itselläni sama juttu, aina luullaan nuoremmaksi. Ihmiset eivät vaan osaa katsoa kokonaisuutta, vaan olettavat nuoremmaksi esim. rypyttömyyden, nuorekkaan pukeutumisen ja vartalon vuoksi. Minua on luultu lähiaikoina 18-24-vuotiaaksi ja olen 30v.

Ja ihmiset myöskin olettavat usein, että kolmekymppisissä pitäisi näkyä jo vanheneminen. Ihan siitä syystä, että jonkun verran löytyy näitä ihmisiä, jotka näyttävät ikäistään vanhemmilta. Ja sitten ihmiset vertaavat näihin.

Oma mielpide, ettei 30-35-vuotiailla kuulu olla ryppyjä tai pöhöttyneitä kasvoja. Mutta toki jos elämäntavat ovat mitä ovat niin sitten ihminen usein näyttää vanhemmalta mitä on.

Vierailija
39/47 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme että ei ole ryppyjä kasvoissa

Vierailija
40/47 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena on leikelty jo vuosikymmeniä sitten, mutta aikana jolloin plastiikkakirurgiset leikkaukset tehtiin Suomessa ja ammattimaisesti, eli huomaamattomammin, asialla Prof. Nordström, joka valitettavasti on ollut eläkkeellä jo jonkun aikaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan