Miten Helena Lindgren ei ole niin pahasti leikellyn näköinen?
Mitenköhän tuo Helen Lindgren on ihan fiksulla tavalla "ikinuoren" näköinen. Siis häntähän on ihan varmasti leikelty ja täytetty, mutta hän ei ole todellakaan, ei lähellekään sellainen keinotekoisen kireä ja pumpattu kuin monet muut, paljon nuoremmatkin naamansa leikelleet. Tosi paljonhan Helenalla on aina meikkiä, ja meikki on hyvin teatterimainen. Siis huulet rajataan, banaanivarjostus luomilla ja muutenkin varjostukset ja korostukset kaikkien oppien mukaan. En ole Helenalla nähnyt sellaisia rennompia hulluttelumeikkejä juurikaan.
Mutta voiko ihminen todellakin säilyä ja olla kuusikymppisenä tuollainen, vai onko asialla poikkeuksellisen taitava kirurgi, joka ei ole innostunut liikaa? Vaikka täälläkin Helenaa on haukuttu, on hän mielestäni tosi kaunis ja ihana sekä liian leikeltyihin kanssasisariinsa että naturelleihin, meikkaamattomiin ja ryppyisiin kuusikymppisiin verrattuna.
Kommentit (47)
Ehkä enemmän täytetty ja vain hiukan leikattu.
Nukkemaisuus selittyisi botoxilla.
Silloinhan lihakset kipsaantuu.
Toinen, jolla kauneusoperaatiot alkoivat selvästi näkyä vasta yli kuusikymppisenä on kuningatar silvia. Ehkä niitä voidaan tehdä paremminkin, jos vain on rahaa maksaa?
Helenalla on oikeasti tosi hyvät geenit. Jonkin verran on varmaan ottanut botoxia, mutta on ilmeisesti onnistunut säilyttämään kohtuuden siinä. Uskon että hyvien geenien lisäksi hänellä on niin kurinalaiset ja terveet elämäntavat ja osaa pitää ihostaan huolta ,muutenkin. Eli puhdistaa, hoitaa, kuorii jne., käyttää sopivia ja laadukkaita aineita ja käy kauneushoitoloissa säännöllisesti ottamassa eri hoitoja.
Siis mitä, onko Pirjokin jo 60???? Olen ajatellut, että hän on 45-55-vuotias...on kyllä ihanan aurinkoinen ja fressi nainen. On ihan uskomatonta, kuinka jotkut pysyvät niin nätteinä vuodesta toiseen.Ja siis onhan Helenakin vanhentunut, kun katsoo vanhoja kuvia, mutta aivan äärettömän maltillisesti. Vaikka hän olisi pistoksiakin ottanut, on varmaan vaikuttanut sekin, että ei ota aurinkoa. Olen huomannut, että tupakointi ja auringossa paahtuminen alkavat armotta vanhentaa, ja jo 3-kymppisenä voi olla valtaisia eroja ihmisten ulkonäössä. Ja varmaan sekin vaikuttaa, että ei vaihtele lookiaan dramaattisesti, tyyliin vuorotellen blondaa, tummenna ja värjäile tukkaansa ja haksahda kaikkiin karmeisiin kimallehässäköihin.
Miehistä näitä ihmeitä ovat Keanu Reeves ja Jared Leto.
-ap
Mun äiti on täyttänyt 60 v. ja ollut saman näköinen ainakin 20 vuotta. Samoin mummoni näytti samalta vuosikymmenet. Itsekin olen näyttänyt samalta teinistä lähtien. Papereita kysytään vielä, vaikka ikää jo 34 v. Ja me ei naamaan laiteta muuta kuin saippuaa ja kosteusvoidetta. Meikkiä harvoin. Eiköhän ne kaikki pöperöt naamassa vaan vanhenna...
Olen aivan samaa mieltä! Siis että Helena Lindgren on UPEA ikäisekseen. Hänellä on hyvät geenit siinä mielessä että on melko siro, mutta kuitenkin samalla naisellinen ja kasvot ovat oikeastaan melko pyöreähköt. Pyöreät kasvothan nuorentaa...
Niinno Helenahan on todistanut sen ettei tämä väite pidä paikkaansa... ;)
[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 00:25"]
Mun äiti on täyttänyt 60 v. ja ollut saman näköinen ainakin 20 vuotta. Samoin mummoni näytti samalta vuosikymmenet. Itsekin olen näyttänyt samalta teinistä lähtien. Papereita kysytään vielä, vaikka ikää jo 34 v. Ja me ei naamaan laiteta muuta kuin saippuaa ja kosteusvoidetta. Meikkiä harvoin. Eiköhän ne kaikki pöperöt naamassa vaan vanhenna...
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 00:29"]
Olen aivan samaa mieltä! Siis että Helena Lindgren on UPEA ikäisekseen. Hänellä on hyvät geenit siinä mielessä että on melko siro, mutta kuitenkin samalla naisellinen ja kasvot ovat oikeastaan melko pyöreähköt. Pyöreät kasvothan nuorentaa...
[/quote]
Juu ja hyvät geenit myös siinä mielessä että ryppyjä tuntuu tulevan keskivertoa vähemmän. Helenan veli Holle Holopainen on 65v. ja suurempia ryppyjä ei hänelläkään näytä olevan.
Helenan kasvoissa liikkuu vain suu.
Ilmeet eivät näy.
Miettikää kuinka loppujen lopuksi iho voi
kärsiä jatkuvasta venyttelystä ja vanuttelusta.
Laitetaan kosteuttavaa, kuivatetaan ensin.
Sitten seerumit, kohottavat jne.
Miksi minä olen aika rypytön vaikka ikää on?
En puunaa jatkuvasti.
Mä luulen, että Helena Lindgrenin nukkemaisten kasvojen salaisuus on pikemminkin Botox kuin kirurgin veitsi. Ja onhan se varmaan harrastanut omaa ulkonäköään ihan kybällä, eli paneutunut siihen kaikin voimin. Sen jähmettyneet kasvot tekee siitä mun silmissä epäkiinnostavan ihmisen. Eletty elämä ei näy.
Helena 56 v
Pirjo Nuotio 62 v
Frederik 69 v
Kopsaan tähän tän minkä jo laitoin tonne aikaisempaan Hellu-ketjuun:
Hän viettää äärettömän kurinalaista elämää. Hyvin tarkka siitä mitä suuhunsa pistää. Oli vuosikausia elävän ravinnon (eli nykyisin tunnetaan nimellä rawfood) syöjä. Ei ole ottanut aurinkoa koskaan. Kuntoilee jotain itämaista voimistelua joka helkutin päivä.
Helena on aina ollut nukkemaisen näköinen ja hyvin ilmeetön. Ehkä sen ilmeettömyytensä takia ei olekaan saanut ryppyjä. Kun ei koskaan naura, ei tule silmän reunus ryppyjä, ekä kurtistele otsaansa turhaan.
Miten toi Pirjo Nuotio on niin freesi edelleen?? Mikä on hänen salaisuus? :D
[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 00:06"]
Helenalla on oikeasti tosi hyvät geenit. Jonkin verran on varmaan ottanut botoxia, mutta on ilmeisesti onnistunut säilyttämään kohtuuden siinä. Uskon että hyvien geenien lisäksi hänellä on niin kurinalaiset ja terveet elämäntavat ja osaa pitää ihostaan huolta ,muutenkin. Eli puhdistaa, hoitaa, kuorii jne., käyttää sopivia ja laadukkaita aineita ja käy kauneushoitoloissa säännöllisesti ottamassa eri hoitoja.
[/quote]
Hän on myös kertonut välttelevänsä ilmehtimistä, eli keskittyy pitämään naamansa peruslukemilla, jottei ilmejuonteita synny.
Miksi tällaisiin ketjuihin tulee aina näitä samoja kommentteja tyyliin "en käytä kuin vettä ja saippuaa, ei ole rypyn ryppyä, paperit kysytään aina ja kaikkialla, meikit ja voiteet vanhentaa" jne. Hohhoijaa... tuskin Hellu ihan vedellä ja saippualla on tuon näköisenä pysynyt, vaikka hyvät geenit onkin.
Luin artikkelin kerran jossa puhuttiin näistä tehovoiteista.
Ne itse asiassa saattavat tuoda rypyt esiin.
Halvaantuneilla lihaksilla ei juuri ilmehditä. Botox.
Minusta ei ole ollenkaan kaunis! Rypytön ja huoliteltu kyllä, mutta muuten niin ilmeetön ja tyylistäkään en pidä. Puuttuu pehmeys ja lämpö. Ja täytetyt huulet on rumat.
Ehkei näytä leikellyltä, kun ei ole leikelty, siksi.
Katso joskus Pirjo Nuotiota, ei uskoisi häntäkään ikäisekseen...
Harvat pysyy nuorekkaina ilman isoja temppuja, ja vaikka olis vähän veistä käytetty, upeita ovat silti.
Siis kauniita, vanhoja, naisia!