Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sarasvuon miesihastus - normaalia heteromeininkiä?

Vierailija
05.10.2013 |

Niin, onko?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se ole puhtaasti heteromeininkiä, vaan bi-meininkiä. Monesti seksuaalista suuntautumista on verrattu janaan, jonka toisessa päässä on täysi heterous ja toisessa täysi homoseksuaalisuus. Eli ei ihan sinne ääripäähän mene Sarasvuo.

Vierailija
2/9 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ilmeisesti ole katsojaluvut olleet riittäviä, niin sattui tällainen "vahinko"...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normaalia on, jos nyt pitää mitään normaaliksi määritellä. outoa on sen sijaan se, että asiaa pitää kertoa julkisesti.

vöhän sen jälkeen, kun sarasvuo ja virpi oli löytäneet toisensa, oli virpi stylistin kanssa helsingin kaupoissa shoppailemassa. image is everything.

sarasvuo vetää jotain roolia, on jotenkin hukassa itsensä kanssa.

onko kenelläkään kokemusta sen yrityskoulutuksista?

Vierailija
4/9 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

veikkaan että on. mun entinen mies on tunnustanut kerran kännissä olleensa joskus ihastunut ystäväänsä, nukkuneet yhdessä lähekkäin jne. mutta eivät kuulema koskaan harrastaneet seksiä.

Vierailija
5/9 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalilta kuulosti...

Katsoin haastattelun ja sen perusteella Sarasvuon pisteet nousivat ainakin minun silmissäni. Hyvä tyyppi!

Vierailija
6/9 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mistähän mahtaa olla kysymys tässä? 

Vierailija
7/9 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se sua tulee ikinä panemaan kuitenkaan, joten voit olla huolehtimatta hänen heteroudestaan.

Vierailija
8/9 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

'sillä alkaa olla rahat loppu', kommentoi asiaa mies sohvalta vierestä.

Vierailija
9/9 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarasvuo ja hänen vieraansa kirjailija Roman Schatz olivat niin uppoutuneita keskusteluun, että jatkoivat jutteluaan vielä lähetyksen jälkeenkin.

Tuolloin Sarasvuo paljasti vieraalleen olleensa kerran rakastunut miespuoliseen ystäväänsä.

- Mulla oli häntä ikävä niin kuin on rakastettua, ja kyl mä voin sanoa, et mulla oli semmonen ystävä, joka oli niin maaginen, että koen olleeni rakastunut mieheen, vaikka se ei tietenkään meidän kohdalla mihinkään johtanut, Sarasvuo kertoo.

- Mä jopa koin, että hän tuoksuu hyvältä, eiks se oo jo merkki jostain, Sarasvuo heitti.

http://www.iltalehti.fi/viihde/2013100517570334_vi.shtml

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä