Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä lähtien 175cm mies on ollut liian lyhyt?

Vierailija
02.09.2020 |

Useasti ovat naiset sanoneet niin netissä kuin livenä että etsivät pidempää mies (eivät aina kohteliaasti), mutta jos katsotaan +50 pariskuntia saattavat olla saman pituisia eikä mies ole yleensä huomattavasti pidempi.

Ei mikään ihme kun syntyvyys laskee jos kaikki alle 40v naiset haaveilevat pitkästä, komeasta, varakkaasta avaruuskirurgista joka vie heidät bahaman reissuille joka viikonloppu.

Joo, monasti ovat todella pahasti rupsahtaneet alkoholia liikaa nauttivat yh naiset ottaneet yhteyttä treffisovelluisista mutta olen alkoholin kohtuukäyttäjä enkä halua kasvattaa muiden lapsia. Mieluummin olen yksin kuin alan elättäjäksi.

Terv, normaali 35v mies joka ei vaadi instabeibeä naisystäväksi.

Kommentit (148)

Vierailija
61/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme, että syntyvyys laskee, kun miehissä on nykyään niin paljon näitä omissa sfääreissään eleleviä salaliittoteorioihin uponneita lautanyymejä, jotka jauhavat päivät pitkät avaruuskalsarilaatikkopäälentäjäkirurgeista ja siitä, kuinka syntyvyys laskee. Joka toinen lause suunnilleen on joku nettimeemi.

Ja juu ei, 175 cm ei ole liian lyhyt, ei myöskään 165 cm. Isoille lapsilleni en etsi elättäjää enkä sijaisvanhempaa, heillä kun jo isä on. En edes kovin pienellä kynnyksellä ajatellut esitellä mahdollista miesystävää lapsilleni, heidänkin etuaan täytyy ajatella.

Ja ei, en odota miehen vievän minua lomalle naapurigalaksiin avaruusaluksellaan. Täytyy varmaan itsekin alkaa katsella niitä viisikymppisiä huonoilla netinkäyttötaidoilla, jos tällainen ajatusmaailma on nuorten miesten uusi normaali. Onneksi täytin itsekin 40, eikä Ap:n kanssa koskaan tavata.

Tämä provo saa jatkuvasti lisää kierroksia ja nyt on jo ikävä menneitä keskusteluita, niissä oli sentään ihmisiä. Edes muutaman vuoden kun saisi peruutettua.

En aio alkaa suhteeseen naisen kanssa, jolla on lapsia - varsinkaan isoja lapsia. Vuoden-pari-kolmen ikäiset menisivät vielä, mutta en koko elämäni aikana aio alkaa suhteeseen naisen kanssa, jolla on 7-25v lapsia. Tämä on ainoa asia josta pidän kiinni. En halua edes seksiä harrastaa näiden naisten kanssa, koska suhtaudun seksiin vakavasti enkä minään kättelynä tai muuna satunnaisena huvina.

Vierailija
62/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä aloitukset on ok sinä päivänä, kun emme koskaan enää näe kommentteja siitä, kuinka naisen täytyy olla nuori, kaunis ja hoikka kelvatakseen parisuhteeseen, ja kuinka niitä muita voi korkeintaan panna paremman puutteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eurooppalaiset miehet ovat usein alle 180cm.

Kelpaavat silti naisille naamansa takia.

Suomalaiset kaappinaiset antavat anteeksi koska naama on niin vetävän näköinen.

Ovat usein todella sähäköitä ja agressiivisia muita miehiäkin kohtaan.

Olen muutaman kerran joutunut etelä-euroopan lomalla tilanteeseen jossa gigolon näköinen pätkä tulee naaman eteen suhisemaan ja puhisemaan. Jotain se yritti töniä rinnuksista, kun ilmoitin että mun nainen ja menes siitä tiehes.

Tajus yskän ja meni lopulta tiehensä kun lapsetkin tuli ihmettelemään pikkuista guidoa joka yritti äiskää.

Vierailija
64/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut kasarilta tuota mieltä. En ole koskaan suostunut treffeille lyhyen miehen kanssa.

Miehen pitää vähintään olla 180 senttiä pitkä. Muita ulkoisia kriteerejä mulla ei ole.

Vierailija
65/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 179 cm pitkä mies. Tinderissä oli hyvin hiljaista. Jossain vaiheessa huomasin naisten profiileista että monella luki miehen pituudesta ja oikeastaan ainoa luku mikä niissä näkyi oli +180cm. Vedin tästä johtopäätöksiä ja pistin pituudeksi 181cm. Ainakin Tinderissä ero oli melkoinen ja tykkäysten määrä kasvoi kohtuullisen rajusti. Tämä naisten pinnallisuus oli kuitenkin sen verran turn off että poistin profiilin, kun minusta olisi mukavaa että naiset pitäisivät muustakin kuin puuttuvasta kahdesta sentistä. No tiedänpähän kuitenkin mitä tehdä jos joskus käyn epätoivoiseksi.

Taidat etsiä todella pinnallisia naisia sieltä Tinderistä jos ei matcheja tule ilman pituuden ilmoittamista. Itseäni ei voisi pituus vähempää kiinnostaa ja Tinderissäkin piati negatiivisesti silmään ne profiilit jossa vielä erikseen mainittiin että "Pituus 180cm kun sua kuitenkin kiinnostaa". No ei kiinnosta ei, mieheltä pituuden kysyminen on sama kun mies kysyisi naiselta painoa - tökeröä!

Usein tuolla tekstillä tuli vaan miehestä sellanen fiilis, että itsetunto on maassa ja katkeruus paistaa kun pituus on hänelle ongelma. Hyvällä itsetunnolla varustettu mies pyörittäisi silmiään niille naisille joita kiinnostaa pituus ja keskittyisi niihin vähemmän pinnallisiin. Ja ei, vähemmän pinnallinen ei tarkoita rumaa.

Vierailija
66/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 179 cm pitkä mies. Tinderissä oli hyvin hiljaista. Jossain vaiheessa huomasin naisten profiileista että monella luki miehen pituudesta ja oikeastaan ainoa luku mikä niissä näkyi oli +180cm. Vedin tästä johtopäätöksiä ja pistin pituudeksi 181cm. Ainakin Tinderissä ero oli melkoinen ja tykkäysten määrä kasvoi kohtuullisen rajusti. Tämä naisten pinnallisuus oli kuitenkin sen verran turn off että poistin profiilin, kun minusta olisi mukavaa että naiset pitäisivät muustakin kuin puuttuvasta kahdesta sentistä. No tiedänpähän kuitenkin mitä tehdä jos joskus käyn epätoivoiseksi.

Taidat etsiä todella pinnallisia naisia sieltä Tinderistä jos ei matcheja tule ilman pituuden ilmoittamista. Itseäni ei voisi pituus vähempää kiinnostaa ja Tinderissäkin piati negatiivisesti silmään ne profiilit jossa vielä erikseen mainittiin että "Pituus 180cm kun sua kuitenkin kiinnostaa". No ei kiinnosta ei, mieheltä pituuden kysyminen on sama kun mies kysyisi naiselta painoa - tökeröä!

Usein tuolla tekstillä tuli vaan miehestä sellanen fiilis, että itsetunto on maassa ja katkeruus paistaa kun pituus on hänelle ongelma. Hyvällä itsetunnolla varustettu mies pyörittäisi silmiään niille naisille joita kiinnostaa pituus ja keskittyisi niihin vähemmän pinnallisiin. Ja ei, vähemmän pinnallinen ei tarkoita rumaa.

Miehiä, jotka haluavat tietää naisen painon, on ehkä 20% miehistä.

Naisia, jotka haluavat tietää miehen pituuden, on ehkä 80% naisista.

t. eri

Vierailija
67/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni aidossa ja onnistuneessa parisuhteessa edes muistaa/tietää minkä pituinen mies on? Mulla ei ainakaan ole mitään käryä! Olen itse 167cm joten arvelisin hänen olevan 170-175cm ehkä? En ole edes miettinyt asiaa ennen kuin tällaiset keskustelut iski silmään!

Vierailija
68/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuu siitä että osalla lyhyistä miehistä on huono itsetunto koska ovat lyhyitä. Siis vaikka kaikki olisi muuten ok. Oma isäni on tästä oiva esimerkki. Oma mies 185cm. En halua katkeraa ja ilkeää pikku-ukkoa.

Mitä sanoisit jos minä alkaisin liittämään naisiin negatiivisia persoonallisuudenpiirteitä fyysisen ulkomuodon perusteella? Jos sanoisin että kaikki lihavat naiset on ällöttäviä persoonaltaan? Tai että kaikki pienirintaiset naiset on epänaisellisia lesboja? Tai että kaikki isoperseiset naiset ovat mielenvikaisia kiukuttelijoita?

Kuulostaisiko asialliselta? Onko mielestäsi oikein tehty sanoa noin? 

t. 174cm

Siinähän nuo tuli... Kuka sua estää kertomasta mielipidettäsi? Unohdit sanoa, että kaikki yli 174-senttiset naiset ovat hongankolistajia.

Vierailija
69/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiä, jotka haluavat tietää naisen painon, on ehkä 20% miehistä.

Naisia, jotka haluavat tietää miehen pituuden, on ehkä 80% naisista.

t. eri

Jaa... En tiedä missä sfääreissä sinä pyörit. Olisiko lähdettä tälle niin tieteelliselle numeroheittelylle? Oma kokemus kun on täysin päinvastainen!

Vierailija
70/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni aidossa ja onnistuneessa parisuhteessa edes muistaa/tietää minkä pituinen mies on? Mulla ei ainakaan ole mitään käryä! Olen itse 167cm joten arvelisin hänen olevan 170-175cm ehkä? En ole edes miettinyt asiaa ennen kuin tällaiset keskustelut iski silmään!

Kuulut siihen vähemmistöön naisia, joissa on vielä jotain inhimmillistäkin ja aitoja tunteita.

t. 174cm

Vierailija
71/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaankin liian vanha vastaamaan, mutta omalta kohdalta tuntuu nyt siltä että kun nainen ei tarvitse miestä, eikä saa tarvita, vaan on selvittävä kaikesta itse, niin mitä sillä miehellä tekee jollei se ole täydellinen?

Siis myös seksuaalisesti haluttava, pitkä ja hyvännäköinen?

175 on siis minullekin nykyään liian lyhyt, koska olen itse samanpituinen.

Olen seurustellut lyhyempien kanssa, mutta ei kiinnosta enää.

Niinpä, miksi pitää tyytyä keneenkään, jos hän ei tunnu juuri täydelliseltä itselle. Nykyään pärjää yksin aivan mainiosti. Siksi minäkin olen ikisinkku mies. Ja joku vielä voisi sanoa, että ei tällaisella 167 cm pätkällä ole varaa nirsoilla. Aivan sama, olen mieluummin yksin kuin tyydyn vain johonkuhun.

Vierailija
72/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole ainakaan minulle liian lyhyt.

N165cm

Mulle on.

N176cm

Vierailija
73/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuu siitä että osalla lyhyistä miehistä on huono itsetunto koska ovat lyhyitä. Siis vaikka kaikki olisi muuten ok. Oma isäni on tästä oiva esimerkki. Oma mies 185cm. En halua katkeraa ja ilkeää pikku-ukkoa.

Mitä sanoisit jos minä alkaisin liittämään naisiin negatiivisia persoonallisuudenpiirteitä fyysisen ulkomuodon perusteella? Jos sanoisin että kaikki lihavat naiset on ällöttäviä persoonaltaan? Tai että kaikki pienirintaiset naiset on epänaisellisia lesboja? Tai että kaikki isoperseiset naiset ovat mielenvikaisia kiukuttelijoita?

Kuulostaisiko asialliselta? Onko mielestäsi oikein tehty sanoa noin? 

t. 174cm

Siinähän nuo tuli... Kuka sua estää kertomasta mielipidettäsi? Unohdit sanoa, että kaikki yli 174-senttiset naiset ovat hongankolistajia.

Minua estää kertomasta noita mielipiteitä se, ETTÄ EN OLE SITÄ MIELTÄ. En ajattele noin kuin noissa lauseissa luki. Pidän usein sellaisistakin naisista, joissa on vaikka kuinka paljon jotain "vikoja" yleisen mielipiteen mukaan.

Suoraan sanottuna tulee mieleen, että ehkä olen vain vähän enemmän ihminen kuin useimmat naiset. Tai ehkä useimmat naiset ovat vähän vähemmän ihmisiä kuin minä, kykenemättömiä kokemaan korkeamman kognitiivisen tason tunteita kuin ihmisen ulkomuoto.

t. 174cm

Vierailija
74/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet naiset usein tykkää reilusti pidemmistä miehistä. Niin itsekin, olen 162 ja sellainen 15-20 cm pidempi mies on just hyvä. Toisaalta tuttavapiirissä (upea otanta) näyttäisi siltä, että pidemmät naiset pariutuvat suunnilleen itsensä pituisten miesten kanssa, eivätkä etsi selvästi itseään pidempää kumppania. Ehkä nämä on niitä alitajuisia jälkeläisiin ja geenihin liittyviä valintoja.

Vierailija
75/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulut siihen vähemmistöön naisia, joissa on vielä jotain inhimmillistäkin ja aitoja tunteita.

t. 174cm

Kiitos, mutta oletko koskaan miettinyt että ajatusmaailmasi naisista voisi olla myös hieman mukavampi? Se, että yleistät että vähemmistö naisista on inhimillisiä ja aitoja ja muut eivät ei kuulosta kauhean mukavalta.

Ja ehkä toinen pointti, haittaako se naisten nirsous jos se tekee heistä epäinhimillisiä ja feikkejä? Miksi kukaan haluaisi seurustella heidän kanssaan? Eikö siinä tapauksessa ole hyvä että he näyttävät aidon minänsä jo kättelyssä nirsoillessaan pituudelle?

En minäkään harmistuisi jos joku mies kysyisi painoa. Nauraisin räkäsesti ja kävelisin pois. Pitäköön tunkkinsa. Toki raskasta pidemmän päälle, ymmärrän kyllä sen, mutta olisi ainakin omasta mielestäni silti sen arvoista, että löytäisi naisen jossa on jotain inhimillistä ja aitoja tunteita.

Vierailija
76/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmana ei ole pituus (joka on kaiken lisäksi normaali) vaan mentaliteetti. Siinä vaiheessa kun tekstissä alkaa vilisemään palstaulisijoiden vakiofraaseja kuten lentäjäkirurgit ja laatikkoleuat tiedän mistä heidän sinkkuutensa johtuu...

Vierailija
77/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä lähtien, kun naiset ovat haaveilleet leffatähden näköisestä, raamikkaasta kirurgilentäjästä.

Leffatähden näköisestä niinkuin Danny De Vito vai Marty Feldman?

Vierailija
78/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin suht lyhyttä miestä, eikä mulla ollut mitään ongelmaa sen asian kanssa (miksi olisi), mutta hänellä itsellään vaikutti olevan, ihan siis hänen omista puheistaan päätellen (toi asiaa esiin). Hän myös käyttäytyi ikävästi, arvosteli ja arvotti muita ihmisiä kaikenlaisten ulkoisten asioiden perusteella, ja ikäänkuin yritti kohottaa itseään sillä verrattuna muihin. En tiedä johtuiko tuo huonosta itsetunnosta vai mistä, mutta käytös oli mulle turn off. Mullakin on omat epävarmuuteni, myös ulkonäön suhteen, mutta ei se nyt muita arvostelemalla siitä miksikään muutu. Eihän tuosta jutusta sitten kummempaa tullut.

Vierailija
79/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. 174cm

Kiitos, mutta oletko koskaan miettinyt että ajatusmaailmasi naisista voisi olla myös hieman mukavampi? Se, että yleistät että vähemmistö naisista on inhimillisiä ja aitoja ja muut eivät ei kuulosta kauhean mukavalta.

Ja ehkä toinen pointti, haittaako se naisten nirsous jos se tekee heistä epäinhimillisiä ja feikkejä? Miksi kukaan haluaisi seurustella heidän kanssaan? Eikö siinä tapauksessa ole hyvä että he näyttävät aidon minänsä jo kättelyssä nirsoillessaan pituudelle?

En minäkään harmistuisi jos joku mies kysyisi painoa. Nauraisin räkäsesti ja kävelisin pois. Pitäköön tunkkinsa. Toki raskasta pidemmän päälle, ymmärrän kyllä sen, mutta olisi ainakin omasta mielestäni silti sen arvoista, että löytäisi naisen jossa on jotain inhimillistä ja aitoja tunteita.

Naisten uskomaton nirsous ei haittaisi minua pätkääkään ( pun intented )  jos kyseessä olisi naisten vähemmistön harrastus. Tai naisten toisen puolikkaan harrastus. Mutta kun kyseessä on naisten suuren enemmistön harrastus, niin se tarkoittaa, että edes naisen löytäminen joka periaatteessa voisi minut hyväksyä, on aina valtavan vaikeaa. Se, että voisin edes yrittää deittailla jotain naista, vaatii aina sen, että käyn lukuisia naisia läpi, usein itse aika vaatimattoman näköisiä naisiakin, jotta sitten joskus löydän sen naisen, joka periaatteessa VOISI harkita minua. Ja vasta sitten pääsen siihen vaiheeseen, jossa katsellaan molemminpuolin, että olisiko tämä nyt ihminen jonka kanssa haluaisin elämäni viettää yhdessä.

t. 174cm

Vierailija
80/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

F1-kuskit on järjestään lyhyitä ja niillä on hyvännäköiset muijat.

Jokainen 10 miltsii on kuin saisi sentin lisää pituutta.

Pippeliin?

Siihenkin. Ja komeammaksikin mies muuttuu sitä mukaa kun varallisuus kasvaa.

Kuuluisalla miljardöörillä olisi ehkä saumaa päästä treffeille av mamman kanssa vaikka olisi teuvon näköinen.

Tarkoitatko Auervaaran Teuvoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme