Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä lähtien 175cm mies on ollut liian lyhyt?

Vierailija
02.09.2020 |

Useasti ovat naiset sanoneet niin netissä kuin livenä että etsivät pidempää mies (eivät aina kohteliaasti), mutta jos katsotaan +50 pariskuntia saattavat olla saman pituisia eikä mies ole yleensä huomattavasti pidempi.

Ei mikään ihme kun syntyvyys laskee jos kaikki alle 40v naiset haaveilevat pitkästä, komeasta, varakkaasta avaruuskirurgista joka vie heidät bahaman reissuille joka viikonloppu.

Joo, monasti ovat todella pahasti rupsahtaneet alkoholia liikaa nauttivat yh naiset ottaneet yhteyttä treffisovelluisista mutta olen alkoholin kohtuukäyttäjä enkä halua kasvattaa muiden lapsia. Mieluummin olen yksin kuin alan elättäjäksi.

Terv, normaali 35v mies joka ei vaadi instabeibeä naisystäväksi.

Kommentit (148)

Vierailija
101/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne vaihtoehdot joko 175cm mies tai pitkä komea avaruuskirurgi?

Miehenpituus lienee vahvasti riippuvainen naisen pituudesta ja naisen halukkuudesta käyttää korkokenkiä. Toimi myös toisinpäin eli pitkä mies saattaa haluta pidempää naista, koska lyhyempi nainen tuntuu liian äkkiä lapselta. Toki jotkut miehet voivat tästäkin tykätä :)

Vierailija
102/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, ei se pelkästään näin ole. Itse olen 172cm mies ja hyvin on vientiä riittänyt. Yksiäkään pakkeja ei ole tullut pituuteni vuoksi. 

Onneksi löytyy paljon naisia tuosta 160-172cm väliltä, joten kyllähän tämä on myös miehestä itsestään kiinni. 

Lyhyenä miehenä homma toimii naisten kanssa, jos on jotain muuta mikä on poikkeuksellisen hienoa. Jos on poikkeuksellisen isot lihakset, tai poikkeuksellisen komea naama, tai poikkeuksellisen iso palkka, niin naiset kiinnostuu sinusta. Muuten ei niinkään, vaikkei edes olisi mitenkään pahannäköinen naama, ja vaikka lihaksia löytyisikin jonkun verran muttei kuitenkaan paljon, ja vaikka palkkakin olisi ihan hyvä muttei mikään 7000 e/kk.

t. 174cm

Tai poikkeuksellisen fiksu, hauska, empaattinen, taiteellinen, hyvä sängyssä tai karismaattinen, mutta miksi turhaan kehittää itseään, kun voi syyttää pituuttaan kaikesta. 

Tarkoitatko, että miehen olisi pitänyt olla mahdollisimman monen naisen kanssa ennen sinua, jotta olisi kehittynyt taitavaksi rakastajaksi?

Toisaalta, miten mies kehittäisi niitä rakastajan taitojaan, jos ei pääse naisen kanssa sänkyyn?

Pitäisi siis olla synnynnäinen luonnonlahjakkuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 177cm pitkä nainen. Miehille on ongelma se, jos nainen on saman pituinen tai pidempi. Minut on jätetty kesken eka treffien, kun nousin seisomaan. Lyhyillä miehillä on huono itsetunto

Tästä syystä en tapaa tai taoaile lyhyitä, eli alle 185 cm pitkiä miehiä.

Hassua miten tämä päättelyketju pätee aina lyhyisiin miehiin muttei koskaan komeisiin miehiin. 

Vierailija
104/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä edelleenkin on naisia, joille kelpaa myös lyhyt mies. Enkä millään usko että kaikki ne naiset ovat sellaisia kuin kuvailit. Jos sinulla on, ongelma lienee aivan jokin muu kuin pituus.

Minun miesmakuni on vasta hiljattain muuttunut. Aiemmin yleensä kiinnostuin lyhyistä miehistä, mutta nykyisin pitkä (+180cm) on ihanne. Ehkä huonoilla kokemuksilla on osuutta asiaan.

Jepjep. Lyhyt/ruma mies sikailee = lyhyet/rumat miehet ovat sikoja. Pitkä/komea mies sikailee = vain se mies on sika.

Tulipa taas kerran todistettua että muijat ajattelee tolleen.

Tuossahan "huono kokemus" ei tarkoittanut pelkästään sitä, että mies olisi sikaillut. En kokenut hyväksi olla miehen lähellä, kun olimme suunnilleen saman kokoisia. Tunsin itseni valaaksi, vaikka en mitenkään isokokoinen todellakaan edes ole. Seksi olisi varmasti ollut miellyttävämpää, jos kokoeroa olisi ollut enemmän. Koko ajan pelkäsin että runnon miehen, vaikka millään järjellä niin ei olisi voinut tapahtua. Joka tapauksessa, ei enää vastaavia kokemuksia minulle.

Vierailija
105/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

+50 vuotiaiden nuoruudessa ei vaadittu niin paljon asioita, kuin nykypäivänä. Siksi lyhyempikin mies kelpasi.

Naiset kun oli ennenvanhaan köyhiä ja kouluttamattomia, niin piti etsiä elättä. Naisen osa nykyään oli joutua piiaksi. Nykypäivänä kriteerit onkin sitten toista. 

M34, 175cm. 

Vierailija
106/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

+50 vuotiaiden nuoruudessa ei vaadittu niin paljon asioita, kuin nykypäivänä. Siksi lyhyempikin mies kelpasi.

Naiset kun oli ennenvanhaan köyhiä ja kouluttamattomia, niin piti etsiä elättä. Naisen osa nykyään oli joutua piiaksi. Nykypäivänä kriteerit onkin sitten toista. 

M34, 175cm. 

+50 mitä? Mikä oli se lähtöikä, johon lisättiin 50 vuotta?

Vierailija
107/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläinen tapaus kirjoitti:

Olen 175, hintelähkö (hyväkuntoinen mutta hoikkarakenteinen), pitkäaikaistyötön, ei- akateeminen ja vieläpä hieman introvertti. Silti on flaksi käynyt ja olen naimisissa huipputuloisen akateemisen naisen kanssa joka on lähes itseni pituinen (koroilla paljon pidempi). Mistäkö johtuu? Vaikea sanoa, mutta arvailla voi: olen keskitasoa älykkäämpi (testatusti), terveet elämäntavat, varsin sivistynyt, hyväsydäminen, hyvä keskustelija, henkisellä polulla ja pienestä koostani huolimatta miehekäs.

Lisäksi tykkään naisista. Katkeruus ei ole puoleensavetävä ominaisuus kummassakaan sukupuolessa. Ehdotan, että yrittäisit päästä yli tästä mies/nais-asetelmasta ja ottaa ihmiset ihan vaan ihmisinä. Kummassakin sukupuolessa on sekä kusipäitä, että ihan mahtavia tyyppejä. Kun on avoimin mielin, jossain vaiheessa kyllä törmää siihen fiksuun yksilöön jonka seurassa on hyvä olla. Siinä vaiheessa ulkoiset seikat eivät enää paljon paina vaakakupissa.

Tykkäät naisista. Siis monikossa.

Varma naistenmiehen/pelimiehen merkki.

Vierailija
108/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet naiset usein tykkää reilusti pidemmistä miehistä. Niin itsekin, olen 162 ja sellainen 15-20 cm pidempi mies on just hyvä. Toisaalta tuttavapiirissä (upea otanta) näyttäisi siltä, että pidemmät naiset pariutuvat suunnilleen itsensä pituisten miesten kanssa, eivätkä etsi selvästi itseään pidempää kumppania. Ehkä nämä on niitä alitajuisia jälkeläisiin ja geenihin liittyviä valintoja.

Eli toisin sanottuna, kaikki naiset haluavat pitkiä miehiä.

Voisivatko naiset jossain vaiheessa kehittyä sen verran että päästäisiin sieltä kivikaudelta pois?

Vierailija
109/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 179 cm pitkä mies. Tinderissä oli hyvin hiljaista. Jossain vaiheessa huomasin naisten profiileista että monella luki miehen pituudesta ja oikeastaan ainoa luku mikä niissä näkyi oli +180cm. Vedin tästä johtopäätöksiä ja pistin pituudeksi 181cm. Ainakin Tinderissä ero oli melkoinen ja tykkäysten määrä kasvoi kohtuullisen rajusti. Tämä naisten pinnallisuus oli kuitenkin sen verran turn off että poistin profiilin, kun minusta olisi mukavaa että naiset pitäisivät muustakin kuin puuttuvasta kahdesta sentistä. No tiedänpähän kuitenkin mitä tehdä jos joskus käyn epätoivoiseksi.

Taidat etsiä todella pinnallisia naisia sieltä Tinderistä jos ei matcheja tule ilman pituuden ilmoittamista. Itseäni ei voisi pituus vähempää kiinnostaa ja Tinderissäkin piati negatiivisesti silmään ne profiilit jossa vielä erikseen mainittiin että "Pituus 180cm kun sua kuitenkin kiinnostaa". No ei kiinnosta ei, mieheltä pituuden kysyminen on sama kun mies kysyisi naiselta painoa - tökeröä!

Usein tuolla tekstillä tuli vaan miehestä sellanen fiilis, että itsetunto on maassa ja katkeruus paistaa kun pituus on hänelle ongelma. Hyvällä itsetunnolla varustettu mies pyörittäisi silmiään niille naisille joita kiinnostaa pituus ja keskittyisi niihin vähemmän pinnallisiin. Ja ei, vähemmän pinnallinen ei tarkoita rumaa.

Pituuden kysyminen on hemmetisti tökerömpää kuin painon kysyminen. Paino sentään liittyy elämäntapoihin, kun taas pituus on 100% pinnallinen kriteeri.

Ja tuo aikaisempi oli oikeassa. Melkein kaikki naiset katsovat sitä pituutta. Joitka eivät muka katso, ovat tyyliin 152cm ja olettavat että mies on kuitenkin selkeästi pidempi, tyyliin 172cm. Oikeasti 150cm mies ei kävisi.

Vierailija
110/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet naiset usein tykkää reilusti pidemmistä miehistä. Niin itsekin, olen 162 ja sellainen 15-20 cm pidempi mies on just hyvä. Toisaalta tuttavapiirissä (upea otanta) näyttäisi siltä, että pidemmät naiset pariutuvat suunnilleen itsensä pituisten miesten kanssa, eivätkä etsi selvästi itseään pidempää kumppania. Ehkä nämä on niitä alitajuisia jälkeläisiin ja geenihin liittyviä valintoja.

Voisivatko naiset jossain vaiheessa kehittyä sen verran että päästäisiin sieltä kivikaudelta pois?

En ainakaan minä pysty tahdonalaisesti vaikuttamaan, millaisesta miehestä kiinnostun. Enkä koe mitään tarvettakaan. Jos pienen miehen kanssa olo on epämukava enkä koe fyysistä vetoa, miksi pitäisi väen väkisin sellainen valita? Kookkaampiakin miehiä on.

Vierailija
111/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenpituus lienee vahvasti riippuvainen naisen pituudesta ja naisen halukkuudesta käyttää korkokenkiä. Toimi myös toisinpäin eli pitkä mies saattaa haluta pidempää naista, koska lyhyempi nainen tuntuu liian äkkiä lapselta. Toki jotkut miehet voivat tästäkin tykätä :)

Tuo jos oikeasti laskee jotain korkkarivaraa, tiputtaa naisen kerrasta älynlahjoiltaan instabimbo-osastolle. Ilman instabimbon ulkonäköä, toki.

Luulin aina että tuo korkkarivara on vitsi. Ei sitten ollutkaan.

Ja olen huomannut että aika usein pitkät miehet pitävät pienistä ja siroista naisista, kun taas lyhyet katselevat ihmeen usein pitkiä naisia.

Melkein kaikki naiset taas haluavat sen pitkän miehen. Kaikkein tarkimpia pituudesta ovat just ja just keskivertoa pidemmät naiset, jotka toitottavat koko ajan olevansa pitkiä naisia. Tunnen kolme oikeasti pitkää naista. Miehet ovat arviolta 175cm, 175cm, 170cm.

Lyhyehkön miehen siis on katseltava erittäin lyhyitä naisia, jotka vertailevat mittatikulla pituuksia. Tai sitten todella pitkiä joita ei enää kiinnosta pituusvertailut kun oma pituus korkkareissa on sen 195cm.

Vierailija
112/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkerat miehet pituutta katsomatta ovat todella luotaantyöntäviä. Mikähän siinä on, että naisilla ei ole sama itku käynnissä että kun on ruma niin miksi silti ei kelpaa. Jostain syystä tämä ruikutus on täysin (lyhyiden) miesten juttu.

Vierailija
113/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo jos oikeasti laskee jotain korkkarivaraa, tiputtaa naisen kerrasta älynlahjoiltaan instabimbo-osastolle. Ilman instabimbon ulkonäköä, toki.

Ja olen huomannut että aika usein pitkät miehet pitävät pienistä ja siroista naisista, kun taas lyhyet katselevat ihmeen usein pitkiä naisia.

Melkein kaikki naiset taas haluavat sen pitkän miehen. Kaikkein tarkimpia pituudesta ovat just ja just keskivertoa pidemmät naiset, jotka toitottavat koko ajan olevansa pitkiä naisia. Tunnen kolme oikeasti pitkää naista. Miehet ovat arviolta 175cm, 175cm, 170cm.

Lyhyehkön miehen siis on katseltava erittäin lyhyitä naisia, jotka vertailevat mittatikulla pituuksia. Tai sitten todella pitkiä joita ei enää kiinnosta pituusvertailut kun oma pituus korkkareissa on sen 195cm.

Hyvin sanottu.

Tuosta korkkarivarasta ja sen miettimisestä ettei nainen nyt vaan näytä korkkareissa miestä pidemmältä tulee mieleen joku 14-vuotias pissis joka ei ole omankaan ikäluokkansa välkyimmästä päästä.

Mutta että ikuinen nainen? huh huh.

Vierailija
114/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus ei ole minulle mikään juttu mutta lähti vasemmalle jokainen mies joka sen suunnilleen ensimmäisenä profiilissaan kertoi koska se viestii että heille se on tärkeää.

Joo joo ihan sama mitä ne muut naiset sanoo, en minä niiden seuraa siellä ollut hakemassa.

Vierailija
115/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Senkus irroitat itsesi kivikautisesta naisentarpeesta ja hankit elämän. 

Vierailija
116/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 179 cm pitkä mies. Tinderissä oli hyvin hiljaista. Jossain vaiheessa huomasin naisten profiileista että monella luki miehen pituudesta ja oikeastaan ainoa luku mikä niissä näkyi oli +180cm. Vedin tästä johtopäätöksiä ja pistin pituudeksi 181cm. Ainakin Tinderissä ero oli melkoinen ja tykkäysten määrä kasvoi kohtuullisen rajusti. Tämä naisten pinnallisuus oli kuitenkin sen verran turn off että poistin profiilin, kun minusta olisi mukavaa että naiset pitäisivät muustakin kuin puuttuvasta kahdesta sentistä. No tiedänpähän kuitenkin mitä tehdä jos joskus käyn epätoivoiseksi.

Taidat etsiä todella pinnallisia naisia sieltä Tinderistä jos ei matcheja tule ilman pituuden ilmoittamista. Itseäni ei voisi pituus vähempää kiinnostaa ja Tinderissäkin piati negatiivisesti silmään ne profiilit jossa vielä erikseen mainittiin että "Pituus 180cm kun sua kuitenkin kiinnostaa". No ei kiinnosta ei, mieheltä pituuden kysyminen on sama kun mies kysyisi naiselta painoa - tökeröä!

Usein tuolla tekstillä tuli vaan miehestä sellanen fiilis, että itsetunto on maassa ja katkeruus paistaa kun pituus on hänelle ongelma. Hyvällä itsetunnolla varustettu mies pyörittäisi silmiään niille naisille joita kiinnostaa pituus ja keskittyisi niihin vähemmän pinnallisiin. Ja ei, vähemmän pinnallinen ei tarkoita rumaa.

Pituuden kysyminen on hemmetisti tökerömpää kuin painon kysyminen. Paino sentään liittyy elämäntapoihin, kun taas pituus on 100% pinnallinen kriteeri.

Ja tuo aikaisempi oli oikeassa. Melkein kaikki naiset katsovat sitä pituutta. Joitka eivät muka katso, ovat tyyliin 152cm ja olettavat että mies on kuitenkin selkeästi pidempi, tyyliin 172cm. Oikeasti 150cm mies ei kävisi.

Mutta se nainen joka on laiha huonojen elämäntapojen takia kummasti kelpaa.

Vierailija
117/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta se nainen joka on laiha huonojen elämäntapojen takia kummasti kelpaa.

Paitsi ettei kelpaa.

Juui annoin tänä vuonna sellaiselle pakit. Luontaisesti varmaankin nätti, 170cm, pitkät sääret, nätit kasvot, ja todella hoikka.

Mutta ruokavalio mitä sattuu ja alko maistuu melkein joka viikonloppu, koska elämä on tyyliin viikko työtä ja viikonloppuna bailaamaan (vaikka ikää on jo selvästi 30+).

Ihmisenä vallan kiva, mutta ei menisi elämäntavat yksiin.

Vierailija
118/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, ei se pelkästään näin ole. Itse olen 172cm mies ja hyvin on vientiä riittänyt. Yksiäkään pakkeja ei ole tullut pituuteni vuoksi. 

Onneksi löytyy paljon naisia tuosta 160-172cm väliltä, joten kyllähän tämä on myös miehestä itsestään kiinni. 

Itse olen saanut viimeiseltä kahdeksalta naiselta pakit siinä kohtaa kun selvisi pituuteni. Itse olen 170cm mies, enkä todellakaan tiedä kuinka tuo oli minusta kiinni ja mitä olisi pitänyt tehdä toisin. Valehdella päin naamaa ja ilmaantua paikalle puujaloissa?

Vierailija
119/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen saanut viimeiseltä kahdeksalta naiselta pakit siinä kohtaa kun selvisi pituuteni. Itse olen 170cm mies, enkä todellakaan tiedä kuinka tuo oli minusta kiinni ja mitä olisi pitänyt tehdä toisin. Valehdella päin naamaa ja ilmaantua paikalle puujaloissa?

Jos se treffeille pääseminen on kaikista tärkeintä niin anna mennä.

Vierailija
120/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on muuten jotain perää.

Olen 172cm ja minusta koko elämäni aikana on kiinnostunut kolme pitkää naista. Yhden pituuden tiedän, ja se on 182cm. Kaksi muuta n. 180cm. Kaksi näistä hoikkia, yksi vähän isompi tyttö,

Kaikki muut kiinnostuneet, siis ihan kaikki, selkeästi keskivertoa lyhyempiä naisia.

Eli pääsääntöisesti tosi lyhyet kiinnostuvat, jos kiinnostuvat. Jos on poikkeuksia niin ne ei ole luokkaa 170-175cm vaan niitä 180+cm naisia jotka ei enää jaksa skitsoilla pituuksista, korkkareista ja siitä mitä pariskunta näyttää muyiden silmissä (pro tip, ketään ei oikeasti kiinnosta v_ttuakaan toisten pariskuntien pituuserot).