Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä lähtien 175cm mies on ollut liian lyhyt?

Vierailija
02.09.2020 |

Useasti ovat naiset sanoneet niin netissä kuin livenä että etsivät pidempää mies (eivät aina kohteliaasti), mutta jos katsotaan +50 pariskuntia saattavat olla saman pituisia eikä mies ole yleensä huomattavasti pidempi.

Ei mikään ihme kun syntyvyys laskee jos kaikki alle 40v naiset haaveilevat pitkästä, komeasta, varakkaasta avaruuskirurgista joka vie heidät bahaman reissuille joka viikonloppu.

Joo, monasti ovat todella pahasti rupsahtaneet alkoholia liikaa nauttivat yh naiset ottaneet yhteyttä treffisovelluisista mutta olen alkoholin kohtuukäyttäjä enkä halua kasvattaa muiden lapsia. Mieluummin olen yksin kuin alan elättäjäksi.

Terv, normaali 35v mies joka ei vaadi instabeibeä naisystäväksi.

Kommentit (148)

Vierailija
41/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet miehet on parhaita. Minun pisin miesystäväni on ollut 179, mutta nykyinen on 173 ja paljon lyhyempiäkin on ollut. Jotenkin vain tykkään niistä, heissä on jotain poikamaista, seksikästä, veijarimaista, notkean tuntuista ja sähäkkää, vaikka olisi jo vanhempi. Isot miehet on jotenkin sellaisia setämäisiä ja pönäköitä ja tosiaan he voivat olla jotenkin uhkaavan tuntuisiakin. Ainoa huono puoli on juuri se, että pituudesta puhutaan jonain tärkeänä mittana ja olen huolissani että nämä minun ihanat, lyhyet mieheni kärsivät ehkä epävarmuudesta. Nykyinen lyhyt mieheni saa myös pienempää palkkaa kuin minä, eikä sekään haittaa.

Vierailija
42/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole ainakaan minulle liian lyhyt.

N165cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet miehet on vaan usein muutenkin mikki hiiriä semmosia rimpuloita. Miehen pitää olla miehen kokonen. Olen antanut pakit lyhyyden takia useinkin. Hyvä jos jollekkin kelpaa mulle ei. Onneksi on valinnan varaa😄

Lyhyellä miehellä on tosiaan treenattomana narukädet ja -jalat. Jopa naisella voi olla paksummat. Suomessa naisten keskipituus nousee koko ajan, mutta miesten ei ole noussut samassa suhteessa. Sama ilmiö on Baltian maissa.

Vierailija
44/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tulee yökerhoja, joihin on vähimmäispituusvaatimus miehille? Ei lintsilläkään hurjimpiin ajoihin kaikki pääse.

Vierailija
45/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä edelleenkin on naisia, joille kelpaa myös lyhyt mies. Enkä millään usko että kaikki ne naiset ovat sellaisia kuin kuvailit. Jos sinulla on, ongelma lienee aivan jokin muu kuin pituus.

Minun miesmakuni on vasta hiljattain muuttunut. Aiemmin yleensä kiinnostuin lyhyistä miehistä, mutta nykyisin pitkä (+180cm) on ihanne. Ehkä huonoilla kokemuksilla on osuutta asiaan.

Eli sinunkin miesmaku keskittyy pituuteen?

Vierailija
46/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytöntä syyllistää ketään henkilökohtaisista mieltymyksistä. Ei sitä voi valita kehen tuntee vetoa. Harvalle se pituuskaan mikään periaatekysymys on.

Vierailija
47/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin tulee yökerhoja, joihin on vähimmäispituusvaatimus miehille? Ei lintsilläkään hurjimpiin ajoihin kaikki pääse.

Joo, lintsillä yli 195 cm:n on turha yrittää hurjimpiin.

Vierailija
48/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienet miehet on parhaita. Minun pisin miesystäväni on ollut 179, mutta nykyinen on 173 ja paljon lyhyempiäkin on ollut. Jotenkin vain tykkään niistä, heissä on jotain poikamaista, seksikästä, veijarimaista, notkean tuntuista ja sähäkkää, vaikka olisi jo vanhempi. Isot miehet on jotenkin sellaisia setämäisiä ja pönäköitä ja tosiaan he voivat olla jotenkin uhkaavan tuntuisiakin. Ainoa huono puoli on juuri se, että pituudesta puhutaan jonain tärkeänä mittana ja olen huolissani että nämä minun ihanat, lyhyet mieheni kärsivät ehkä epävarmuudesta. Nykyinen lyhyt mieheni saa myös pienempää palkkaa kuin minä, eikä sekään haittaa.

Minusta taas lyhyet miehet ovat useammin uhkaavan tuntuisia kuin pitkät. Just kuten kuvailit, sellaisia sähäköitä, eikä mitenkään positiivisella tavalla. Pitkät miehet ovat yleensä rauhallisempia ja myös kokonsa vuoksi tietyllä tapaa turvallisemman tuntuisia. Nämä havaintoni eivät tietenkään päde kaikkiin, poikkeuksia on aina.

Vierailija
49/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaankin liian vanha vastaamaan, mutta omalta kohdalta tuntuu nyt siltä että kun nainen ei tarvitse miestä, eikä saa tarvita, vaan on selvittävä kaikesta itse, niin mitä sillä miehellä tekee jollei se ole täydellinen?

Siis myös seksuaalisesti haluttava, pitkä ja hyvännäköinen?

175 on siis minullekin nykyään liian lyhyt, koska olen itse samanpituinen.

Olen seurustellut lyhyempien kanssa, mutta ei kiinnosta enää.

Vierailija
50/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä edelleenkin on naisia, joille kelpaa myös lyhyt mies. Enkä millään usko että kaikki ne naiset ovat sellaisia kuin kuvailit. Jos sinulla on, ongelma lienee aivan jokin muu kuin pituus.

Minun miesmakuni on vasta hiljattain muuttunut. Aiemmin yleensä kiinnostuin lyhyistä miehistä, mutta nykyisin pitkä (+180cm) on ihanne. Ehkä huonoilla kokemuksilla on osuutta asiaan.

Eli sinunkin miesmaku keskittyy pituuteen?

Sanoisin että kokonaisuuteen mutta pituus on tietenkin yksi osa sitä. Mutta eihän tuo mitenkään kiveen kirjoitettu ole, kai on ihan mahdollista että kiinnostuisin myös lyhyestä miehestä, vaikka niin ei ole enää hetkeen tapahtunut.

Vierailija
51/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 175, hintelähkö (hyväkuntoinen mutta hoikkarakenteinen), pitkäaikaistyötön, ei- akateeminen ja vieläpä hieman introvertti. Silti on flaksi käynyt ja olen naimisissa huipputuloisen akateemisen naisen kanssa joka on lähes itseni pituinen (koroilla paljon pidempi). Mistäkö johtuu? Vaikea sanoa, mutta arvailla voi: olen keskitasoa älykkäämpi (testatusti), terveet elämäntavat, varsin sivistynyt, hyväsydäminen, hyvä keskustelija, henkisellä polulla ja pienestä koostani huolimatta miehekäs.

Lisäksi tykkään naisista. Katkeruus ei ole puoleensavetävä ominaisuus kummassakaan sukupuolessa. Ehdotan, että yrittäisit päästä yli tästä mies/nais-asetelmasta ja ottaa ihmiset ihan vaan ihmisinä. Kummassakin sukupuolessa on sekä kusipäitä, että ihan mahtavia tyyppejä. Kun on avoimin mielin, jossain vaiheessa kyllä törmää siihen fiksuun yksilöön jonka seurassa on hyvä olla. Siinä vaiheessa ulkoiset seikat eivät enää paljon paina vaakakupissa.

Vierailija
52/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo Kleopatra muistaakseni kirjoitti blogissaan 'alle 176-senttisistä pätkistä sfinksin varjossa'.

Vierailija
53/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas lyhyet miehet ovat useammin uhkaavan tuntuisia kuin pitkät. Just kuten kuvailit, sellaisia sähäköitä, eikä mitenkään positiivisella tavalla. Pitkät miehet ovat yleensä rauhallisempia ja myös kokonsa vuoksi tietyllä tapaa turvallisemman tuntuisia. Nämä havaintoni eivät tietenkään päde kaikkiin, poikkeuksia on aina.[/quote]

Uskon, että nämä mieltymykset voi tulla jostain lapsuudestakin asti. Minusta isot miehet on tönkköjä setiä ja lyhyet miehet taas vertaisia, kivoja tyyppejä, mutta ymmärrän että nämä ei perustu kenelläkään faktaan vaan johonkin epämääräiseen tuntemukseen. En ole koskaan tainnut ihastua isokokoiseen, "hitaaseen" mieheen, tykkään juuri siitä sähäkkyydestä. Jos on vielä hoikka, vahva ja jäntevä kroppa ja kauniit kasvot niin olen sulaa vahaa. 

Vierailija
54/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 179 cm pitkä mies. Tinderissä oli hyvin hiljaista. Jossain vaiheessa huomasin naisten profiileista että monella luki miehen pituudesta ja oikeastaan ainoa luku mikä niissä näkyi oli +180cm. Vedin tästä johtopäätöksiä ja pistin pituudeksi 181cm. Ainakin Tinderissä ero oli melkoinen ja tykkäysten määrä kasvoi kohtuullisen rajusti. Tämä naisten pinnallisuus oli kuitenkin sen verran turn off että poistin profiilin, kun minusta olisi mukavaa että naiset pitäisivät muustakin kuin puuttuvasta kahdesta sentistä. No tiedänpähän kuitenkin mitä tehdä jos joskus käyn epätoivoiseksi.

Vierailija
55/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläinen tapaus kirjoitti:

Olen 175, hintelähkö (hyväkuntoinen mutta hoikkarakenteinen), pitkäaikaistyötön, ei- akateeminen ja vieläpä hieman introvertti. Silti on flaksi käynyt ja olen naimisissa huipputuloisen akateemisen naisen kanssa joka on lähes itseni pituinen (koroilla paljon pidempi). Mistäkö johtuu? Vaikea sanoa, mutta arvailla voi: olen keskitasoa älykkäämpi (testatusti), terveet elämäntavat, varsin sivistynyt, hyväsydäminen, hyvä keskustelija, henkisellä polulla ja pienestä koostani huolimatta miehekäs.

Lisäksi tykkään naisista. Katkeruus ei ole puoleensavetävä ominaisuus kummassakaan sukupuolessa. Ehdotan, että yrittäisit päästä yli tästä mies/nais-asetelmasta ja ottaa ihmiset ihan vaan ihmisinä. Kummassakin sukupuolessa on sekä kusipäitä, että ihan mahtavia tyyppejä. Kun on avoimin mielin, jossain vaiheessa kyllä törmää siihen fiksuun yksilöön jonka seurassa on hyvä olla. Siinä vaiheessa ulkoiset seikat eivät enää paljon paina vaakakupissa.

Olet luultavasti vain riittävän komea naamasta.

t. 174cm, naamasta max keskitasoinen, vaikkei nyt ruma kumminkaan

Vierailija
56/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että syntyvyys laskee, kun miehissä on nykyään niin paljon näitä omissa sfääreissään eleleviä salaliittoteorioihin uponneita lautanyymejä, jotka jauhavat päivät pitkät avaruuskalsarilaatikkopäälentäjäkirurgeista ja siitä, kuinka syntyvyys laskee. Joka toinen lause suunnilleen on joku nettimeemi.

Ja juu ei, 175 cm ei ole liian lyhyt, ei myöskään 165 cm. Isoille lapsilleni en etsi elättäjää enkä sijaisvanhempaa, heillä kun jo isä on. En edes kovin pienellä kynnyksellä ajatellut esitellä mahdollista miesystävää lapsilleni, heidänkin etuaan täytyy ajatella.

Ja ei, en odota miehen vievän minua lomalle naapurigalaksiin avaruusaluksellaan. Täytyy varmaan itsekin alkaa katsella niitä viisikymppisiä huonoilla netinkäyttötaidoilla, jos tällainen ajatusmaailma on nuorten miesten uusi normaali. Onneksi täytin itsekin 40, eikä Ap:n kanssa koskaan tavata.

Tämä provo saa jatkuvasti lisää kierroksia ja nyt on jo ikävä menneitä keskusteluita, niissä oli sentään ihmisiä. Edes muutaman vuoden kun saisi peruutettua.

Vierailija
57/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, ei se pelkästään näin ole. Itse olen 172cm mies ja hyvin on vientiä riittänyt. Yksiäkään pakkeja ei ole tullut pituuteni vuoksi. 

Onneksi löytyy paljon naisia tuosta 160-172cm väliltä, joten kyllähän tämä on myös miehestä itsestään kiinni. 

Lyhyenä miehenä homma toimii naisten kanssa, jos on jotain muuta mikä on poikkeuksellisen hienoa. Jos on poikkeuksellisen isot lihakset, tai poikkeuksellisen komea naama, tai poikkeuksellisen iso palkka, niin naiset kiinnostuu sinusta. Muuten ei niinkään, vaikkei edes olisi mitenkään pahannäköinen naama, ja vaikka lihaksia löytyisikin jonkun verran muttei kuitenkaan paljon, ja vaikka palkkakin olisi ihan hyvä muttei mikään 7000 e/kk.

t. 174cm

Luulenpa, että sinun, sekä AP:n kohdalla kyse ei ole ulkoisista, vaan sisäisistä piirteistä joiden vuoksi ei natsaa.... Niin se vain yleensä on. 

Vierailija
58/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä lähtien, kun niitä lyhkäisiä miehiä ilmestyi keskuuteemme kuin tyhjästä.

Vierailija
59/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole ikinä ollut kiinnostunut alle 180cm miehistä.

Eipä nainen usein erota onko 180 vai 173cm. Naamalisää tulee aina ja pituutta annetaan mielikuvissa lisää tai anteeksi.

Minuakin on monesti luultu pidemmäksi naaman takia. Olen niin komea ettei alle 180cm haittaa yhtään.

Tullaan ihan kädestä repimään.

Kyllä naiset on hulluja. Jokainenhan tietää matematiikankin tunneilta että naisilla on matemaattinen ja kolmiuloteinen hahmottamiskyky heikko.

Vierailija
60/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jepjep. Lyhyt/ruma mies sikailee = lyhyet/rumat miehet ovat sikoja. Pitkä/komea mies sikailee = vain se mies on sika.

Tulipa taas kerran todistettua että muijat ajattelee tolleen.

Jatka sinä vaan katkeraa muijittelua, sillähän se unelmien nainen löytyy!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan