Mistä lähtien 175cm mies on ollut liian lyhyt?
Useasti ovat naiset sanoneet niin netissä kuin livenä että etsivät pidempää mies (eivät aina kohteliaasti), mutta jos katsotaan +50 pariskuntia saattavat olla saman pituisia eikä mies ole yleensä huomattavasti pidempi.
Ei mikään ihme kun syntyvyys laskee jos kaikki alle 40v naiset haaveilevat pitkästä, komeasta, varakkaasta avaruuskirurgista joka vie heidät bahaman reissuille joka viikonloppu.
Joo, monasti ovat todella pahasti rupsahtaneet alkoholia liikaa nauttivat yh naiset ottaneet yhteyttä treffisovelluisista mutta olen alkoholin kohtuukäyttäjä enkä halua kasvattaa muiden lapsia. Mieluummin olen yksin kuin alan elättäjäksi.
Terv, normaali 35v mies joka ei vaadi instabeibeä naisystäväksi.
Kommentit (148)
No siitä lähtein kun hänen jalkansa lakkasivat koskettamasta maata. Täytyisi olla vähintäin 180-senttinen että jalat yltävät maahan asti. Ilmassa leijaava 175 senttinen mänlet ei pääse karkuun kiusaajiaan
Vierailija kirjoitti:
Johtuu siitä että osalla lyhyistä miehistä on huono itsetunto koska ovat lyhyitä. Siis vaikka kaikki olisi muuten ok. Oma isäni on tästä oiva esimerkki. Oma mies 185cm. En halua katkeraa ja ilkeää pikku-ukkoa.
Mitä sanoisit jos minä alkaisin liittämään naisiin negatiivisia persoonallisuudenpiirteitä fyysisen ulkomuodon perusteella? Jos sanoisin että kaikki lihavat naiset on ällöttäviä persoonaltaan? Tai että kaikki pienirintaiset naiset on epänaisellisia lesboja? Tai että kaikki isoperseiset naiset ovat mielenvikaisia kiukuttelijoita?
Kuulostaisiko asialliselta? Onko mielestäsi oikein tehty sanoa noin?
t. 174cm
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä tuo on ongelma ap:lle mutta ei naisille.
No shit. Mistäköhän johtuisi...
Useimmille naisille taas on ongelma jos mies ei halua lihavaa naista. Varsinkin jos mies on edes semi komea.
Voi sitä kotkotusta täällä kun maajuussi maunolla oli toivomuksena normipainoinen nainen.
Miehet valehtelee usein pituutensa ylöspäin, monille treffeille tullut 10 cm lyhyempi mies minkä on etukäteen kertonut. Ei kiinnosta edes tutustua kun on jo ennen ekaa näkemistä valehdellut.
F1-kuskit on järjestään lyhyitä ja niillä on hyvännäköiset muijat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä edelleenkin on naisia, joille kelpaa myös lyhyt mies. Enkä millään usko että kaikki ne naiset ovat sellaisia kuin kuvailit. Jos sinulla on, ongelma lienee aivan jokin muu kuin pituus.
Minun miesmakuni on vasta hiljattain muuttunut. Aiemmin yleensä kiinnostuin lyhyistä miehistä, mutta nykyisin pitkä (+180cm) on ihanne. Ehkä huonoilla kokemuksilla on osuutta asiaan.
Jepjep. Lyhyt/ruma mies sikailee = lyhyet/rumat miehet ovat sikoja. Pitkä/komea mies sikailee = vain se mies on sika.
Tulipa taas kerran todistettua että muijat ajattelee tolleen.
Tiedän että jokainen lyhytkin mies on yksilö, mutta en siitä huolimatta halua miestä joka muistuttaa sitä sikailijaa, edes ulkoisesti. Enkä ole mitenkään tietoisesti muuttanut miesmakuani, täysin luonnollisesti se on muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Minulle n. vuodesta 1989, kun aloin itse olla nykyisessä pituudessa. Mutta saman pituisen parhaan ystäväni kohdalla odotellaan vielä, koska yli 175 cm pitkät miehet alkaisivat kiinnostaa.
Täysin poissuljettuahan se ei ole, että jonain päivänä ihastuisin lyhyeen (alle 185 cm) mieheen.
Ja jälleen tuli todistettua että alle 185cm mies on lyhyt. Noh mammat nyt on sellaisia kaunottaria että 190cm varakkaat toimari komeat kalsarimallit ovat jonossa odottamassa.
Joillakin on että pelkää isoja miehekkäitä miehiä. Esim. sairaalloisen ujo neitsyt-nainen.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen 10 miltsii on kuin saisi sentin lisää pituutta.
Kun nuorten miesten keskipituus on jotain 180 cm niin tietysti vähintään pitää olla sitä pidempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle n. vuodesta 1989, kun aloin itse olla nykyisessä pituudessa. Mutta saman pituisen parhaan ystäväni kohdalla odotellaan vielä, koska yli 175 cm pitkät miehet alkaisivat kiinnostaa.
Täysin poissuljettuahan se ei ole, että jonain päivänä ihastuisin lyhyeen (alle 185 cm) mieheen.
Ja jälleen tuli todistettua että alle 185cm mies on lyhyt. Noh mammat nyt on sellaisia kaunottaria että 190cm varakkaat toimari komeat kalsarimallit ovat jonossa odottamassa.
Siis luitko ollenkaan ennen kuin lainasit? Minulle alle 185 cm on liian lyhyt, ystävälleni yli 175 cm on liian pitkä. Väännänkö rautalangasta? Kaikki naiset ovat erilaisia.
Sinkkuna kun tapasi kymmeniä miehiä niistä oli ehkä kaksi yli 180cm suurin osa miehistä on n.175 molemmin puolin. Mikä siinä pidemmässä miehessä muka kiehtoo varsinkin jos nainen on itse lyhyt. Itselle 170cm just paras. Todellakaan jaksaisi olla jatkuvasti pää kenossa ja katella 20-30cm ylöspäin.
Vierailija kirjoitti:
Kun nuorten miesten keskipituus on jotain 180 cm niin tietysti vähintään pitää olla sitä pidempi.
Mutta miksi? Siinähän rajaa heti puolet miehistä pois.
Vierailija kirjoitti:
Miehet valehtelee usein pituutensa ylöspäin, monille treffeille tullut 10 cm lyhyempi mies minkä on etukäteen kertonut. Ei kiinnosta edes tutustua kun on jo ennen ekaa näkemistä valehdellut.
Oletko kysynyt miehen pituutta vai onko hän sen itse tuonut oma-alotteisesti esiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi? Siinähän rajaa heti puolet miehistä pois.
Yli puolet, mediaanipituus on alle keskipituuden.
Noh, kulahtaneilla av mammoillakin on varaa vetää 99 miestä sadasta vasemmalle. Nää on näitä nykypäivän juttuja.
Siis valehteletko ap profiilissasi itsesi pidemmäksi vai, miksi naiset pettyvät?
Naiset eivät myöskään pidä, jos valehtelee ikänsä 10-vuotta nuoremmaksi.
Ihan vaan siitä syystä, ettei valehtelijoista pidetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pippeliin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis luitko ollenkaan ennen kuin lainasit? Minulle alle 185 cm on liian lyhyt, ystävälleni yli 175 cm on liian pitkä. Väännänkö rautalangasta? Kaikki naiset ovat erilaisia.
Aivan. Luin joo, että sun kaveri tykkää lyhyistä miehistä. Ja että alle 185cm on lyhyt. "...lyhyeen (alle 185 cm)..."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pippeliin?
Siihenkin. Ja komeammaksikin mies muuttuu sitä mukaa kun varallisuus kasvaa.
Kuuluisalla miljardöörillä olisi ehkä saumaa päästä treffeille av mamman kanssa vaikka olisi teuvon näköinen.
Tuo on raukkamainen tapa syyllistää lyhyitä miehiä. On ihan ok olla tuntematta seksuaalista vetoa lyhyisiin miehiin, mutta tuo syyllistäminen ei ole ok. Olkaa suoraselkäisiä kuten miehet. Eivät hekään selittele, että lihavat naiset eivät kelpaa, koska he ovat katkeria tmv.