Mistä lähtien 175cm mies on ollut liian lyhyt?
Useasti ovat naiset sanoneet niin netissä kuin livenä että etsivät pidempää mies (eivät aina kohteliaasti), mutta jos katsotaan +50 pariskuntia saattavat olla saman pituisia eikä mies ole yleensä huomattavasti pidempi.
Ei mikään ihme kun syntyvyys laskee jos kaikki alle 40v naiset haaveilevat pitkästä, komeasta, varakkaasta avaruuskirurgista joka vie heidät bahaman reissuille joka viikonloppu.
Joo, monasti ovat todella pahasti rupsahtaneet alkoholia liikaa nauttivat yh naiset ottaneet yhteyttä treffisovelluisista mutta olen alkoholin kohtuukäyttäjä enkä halua kasvattaa muiden lapsia. Mieluummin olen yksin kuin alan elättäjäksi.
Terv, normaali 35v mies joka ei vaadi instabeibeä naisystäväksi.
Kommentit (148)
Tämmöinen keskustelu muistuttaa lastentarhojen keskusteluja, joissa vertaillaan pippelin pituutta ja luullaan että sillä asialla on mitään tekemistä ihmissuhteitten kannalta. Ellette ihan ymmärrykseltänne vajaita ole tai muuten vain tositosi pinnallisia, niin tämmöiset pituus asiat ei määrittele teidän suhteitanne tai niissä onnistumisia. Lapsellisten puheita.
Terv,
Mieskeskipituinen
Kelpaisi mulle jos mies ei ois läski.
t. N 190 cm (hoikka)
Niin se vain on, kun naiselle sanoo olevansa avaruuskirurgi, jolla on lentoliput Bahamalle niin haarat aukee heti ja lopunhan ap jo kuvailikin.
Jos naiset ovat sanoneet sinulle suoraan, että olet liian lyhyt, etsit liian pinnallisia naisia. Etsi fiksumpaa naista.
Kyllä itsekin joskus aikoinaan deittailin vain pidempiä miehiä, mutta sitten kun se oikea tuli kohdalle niin ei pituudella enää ollut mitään väliä ja ei haitannut yhtään että hän on hieman lyhyempi.
Olen 157 cm nainen, ja minulle kaikki miehet ovat riittävän pitkiä.
Ei voi verrata mitenkään, lihomiseen voi jokainen vaikuttaa itse, pituuteen ei.