Mitä mieltä VAIN ELÄMÄÄ 2. tuotantokaudesta?
Ensifiilikset avausjakson jälkeen?
Itselleni tuli tunne jo nyt kesken jakson, että ovat kamalan teennäisiä. Aivan kuin miettisivät, että edellisellä kaudella tekivät ja sanoivat näin ja näin, tehdään me täysin samalla tavalla.
Enkä odottanut edes paljoa, silti petyin. Tuntuu että eivät ole edes ammattimuusikoita, tuli mielikuva siitä, kuin olisivat jotain perusduunareita, jotka on karaokebaarista bongattu tähän ohjelmaan.
Pisteet Juha Tapiosta, sopii hyvin ohjelmaan, olisi voinut olla jo ensimmäisellä kaudella. Hänellä on oma tyylinsä, joten mielenkiinnolla odotan hänen vetojaan. Kaikki muut artistit olisi voinut olla isompia nimiä, persoonallisempia, isompien hittien tähtiä (niin kuin ekalla kaudella).
Noh, ehkä tämä vielä ekan jakson kireydestä paranee. Vai?
Kommentit (177)
Jukkis oli niin hyvä :D Juppihippipunkkari!
Pettymys ensimmäisen ohjelman jälkeen on valtava, eipä tarvitse muita ohjelmia katsoa.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 22:46"]
En ole ikinä kuullut yhtään Laura Närhen tai Jukka Pojan kappaletta, eikä ole näköjään suuri vahinko ollut.
Suomessa on vaikka kuinka paljon suuria staroja, joita tuonne olisi voinut pyytää, mutta eipä vaan ole pyydetty, vaan tyydytty tähän surkeaa porukkaan.
Tapani Kansa, Remu Aaltonen, Paula Koivuniemi, Marion, Arja Koriseva, Sonja Lumme, Michael Monroe, Danny, Reijo Taipale, J Karjalainen, Olli Lindholm, Anna Eriksson jne, teitä on ikävä!
[/quote]
Olli Lindholm ei osaa laulaa edes omia kappaleitaan. Olishan se kyllä hauska nähdä miten se munais ittensä tuossa, mutta eikö tämä ole olevinaan hyvän mielen ohjelma.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 20:50"]
En katsonut mutta lienet nuori tai juntti jos et ymmärrä kuinka isojen hittien tähtiä on Alanko ja Hanhivaara
[/quote]
Meniköhän nyt nimet ihan oikein? ;)
Mä katsoin. Olen ollut Neljän Ruusun fani. Se jokin jäi uupumaan ainakin tästä jaksosta. Toivottavasti paranee! Eikö viime kaudella ollut aluksi joku lämmittely/esittelyjakso, vai muistanko ihan väärin? Nyt saapuivat paikalle ja heti oli Ilkan päivä.
Oli viime kaudellakin heti Sillanpään päivä.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 22:42"]
Juha Tapio edustaa tyypillistä suomimusamakua: halvalla ja helpolla tavalla osoittelevaa ja johdattelevaa sentimentaalista puolikristillistä iskelmää. Varmaan ihan kiva ihminen kylläkin.
[/quote]???
Ihan vilpittömin mielin kysyn, että oikeestiko Juha Tapio on kuuluisa artisti? Ainoa kappale, jonka olen kuullut kuullut on "Kaksi puuta", tms. iskelmä, vai onko se hänen kappaleensa? Kuuntelen oikeastaan vain Ylexiä, enkä ole tainnut siellä kappaleitaan ikinä kuulla.
Missä häntä on soitettu ja millainen kohdeyleisö hänellä on? Tulee mieleen ehkä Nova ja nuorehko maalta oleva kuunteleva kuuntelijakunta (olen itsekin maalta alunperin)? Lavatähti, vai jotain muuta?
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 23:19"]
Ihan vilpittömin mielin kysyn, että oikeestiko Juha Tapio on kuuluisa artisti?
[/quote]
No eihän se ole, mikäli kuuntelee ainoastaan YleX:n soittolista-artisteja.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 21:51"]
"Kyllä ne muut ovat olleet oman aikansa suuria nimiä :D Aloittaja lienee nuorehko."
Oman aikansa suurnimi voi olla suurnimi vielä tänäpäivänäkin. Alanko, Hurmerinta tai Hanhiniemi eivät ole tälläisiä.
[/quote]
Tämän päivän "suurnimet" ovat seuraaville sukupolville yhtä tuntemattomia. Tuo ohjelma on selkeästi suunnattu yli sukupolvirajojen joten on etsitty esiintyjiä eri ajoilta. Minusta ohjelman tekee hyväksi juuri se, että se ei ole suunnattu pelkästään tietylle sukupolvelle.
Artistit jäävät elämään mieliin juuri seuraaville sukupolville tällaisten ohjelmien avulla.
Ihan vilpittömin mielin kysyn, että oikeestiko Juha Tapio on kuuluisa artisti? Ainoa kappale, jonka olen kuullut kuullut on "Kaksi puuta", tms. iskelmä, vai onko se hänen kappaleensa? Kuuntelen oikeastaan vain Ylexiä, enkä ole tainnut siellä kappaleitaan ikinä kuulla.
Missä häntä on soitettu ja millainen kohdeyleisö hänellä on? Tulee mieleen ehkä Nova ja nuorehko maalta oleva kuunteleva kuuntelijakunta (olen itsekin maalta alunperin)? Lavatähti, vai jotain muuta?
[/quote]
On se, levynsä myy kultaa ja platinaa. Ehdottomasti yksi 2000-luvun suuri nimi iskelmän/popin puolella. Toi sen genre on vähän minusta noiden kahden välillä, ei puhdasta iskelmää muttei poppiakaan. Siltä väliltä. Mutta oikeesti, se on suosittu artisti, sen kertoo myytyjen levyjen määrä ja radiosoitto.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 23:15"]
Oli viime kaudellakin heti Sillanpään päivä.
[/quote]
Okei. Muistin siis väärin. Jotenkin tähän ei vain nyt päässyt sisään. Sinänsä artistit on ihan ok. Ei vain tullut mitään loistokkaita esiintymisiä. Anna lauloin nätisti, muttei osannut tulkita. Juha Tapio ehkä tällä kertaa onnistui parhaiten.
En ole kuullut Juha Tapiosta, muut tuttuja.
Mikä kanava soittaa Juha Tapiota?
Rakastan Juha Tapion joitakin kappaleita, oikeasti rakastan. Enkä tykkää mistään suomi iskelmästä.
Minusta on hyvä, että tuossa ohjelmassa on huomioitu, että ihmiset tykkää eri tyylisestä musiikista. Ihminen niin mielllään näkee vain sen oman musiikkimaun sinä "oikeana".
Juha Tapion Hyvä voittaa levy ilmestyi vuonna 2011 ja myi platinaa kahdessa päivässä. Joten kyllä siitä nyt jokunen suomalainen selvästi tykkää ja jopa miehen tietää. Täällä mammat rääkyy että ihan on tuntematon suurelle yleisölle.
JT taitaa olla sitä ehtaa WT-musiikkia. Amismammojen suokkari.
Hyvä oli, tykkäsin kaikista. Toivottavasti kukaan heistä ei lue näitä keskustelupalstoja.
En mä ollut ekan kaudenkaan ensimmäisen jakson jälkeen vielä mitenkään erityisen innoissani, mutta lopussa jo itketti, kun ohjelma päättyi. :) Antakaahan sarjalle aikaa. Hyvä tästä tulee, uskon sen. :) Juha Tapio oli ihan huippu tässä ekassa jaksossa. Mikä versio biisistä ja mies osaa oikeasti laulaa.
KELLÄÄN ei ole ikävä Olli Lindholmia. Eikä Tapani Kansaa.