Mitä mieltä VAIN ELÄMÄÄ 2. tuotantokaudesta?
Ensifiilikset avausjakson jälkeen?
Itselleni tuli tunne jo nyt kesken jakson, että ovat kamalan teennäisiä. Aivan kuin miettisivät, että edellisellä kaudella tekivät ja sanoivat näin ja näin, tehdään me täysin samalla tavalla.
Enkä odottanut edes paljoa, silti petyin. Tuntuu että eivät ole edes ammattimuusikoita, tuli mielikuva siitä, kuin olisivat jotain perusduunareita, jotka on karaokebaarista bongattu tähän ohjelmaan.
Pisteet Juha Tapiosta, sopii hyvin ohjelmaan, olisi voinut olla jo ensimmäisellä kaudella. Hänellä on oma tyylinsä, joten mielenkiinnolla odotan hänen vetojaan. Kaikki muut artistit olisi voinut olla isompia nimiä, persoonallisempia, isompien hittien tähtiä (niin kuin ekalla kaudella).
Noh, ehkä tämä vielä ekan jakson kireydestä paranee. Vai?
Kommentit (177)
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 15:53"]
Minä en kehtaisi edes tunnustaa jos en tuntisi näillä kahdella tuotantokaudella mukana olleita artisteja. Jokainen esiintyjä on kuitenkin sitä luokkaa että nimen pitää ainakin vähän sytyttää lamppua yläkerrassa. Poikkeuksena tietysti ne teinit jotka vuoraavat huoneensa Robin-julisteilla tai muuten seuraavat hysteerisesti vain yhtä esiintyjää.. tai sitten todelliset veteraanit jotka tuntevat vain kaksi kappaletta: joista toinen on porilaistenmarssi ja toinen ei ole..
Ei kaikesta tarvitse tykätä mutta jos ei edes tunne esiintyjää niin silloin kannattaisi jättää arvostelut pääkoppaan pyörimään..
[/quote]
Lainaan itseäni ja selvennän että edellinen kritiikki kohdistuu näihin jotka haukkuvat kaiken ja jokaisen jo ennen kuin yhtäkään biisiä on vedetty. Trolleiksi noita kait bittimaailmassa sanotaan.. tosielämässä kusipäiksi
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 22:46"]
En ole ikinä kuullut yhtään Laura Närhen tai Jukka Pojan kappaletta, eikä ole näköjään suuri vahinko ollut.
Suomessa on vaikka kuinka paljon suuria staroja, joita tuonne olisi voinut pyytää, mutta eipä vaan ole pyydetty, vaan tyydytty tähän surkeaa porukkaan.
Tapani Kansa, Remu Aaltonen, Paula Koivuniemi, Marion, Arja Koriseva, Sonja Lumme, Michael Monroe, Danny, Reijo Taipale, J Karjalainen, Olli Lindholm, Anna Eriksson jne, teitä on ikävä!
[/quote]
makuasioita... En haluis nähdä juuri ketään noista sun luettelemistasi, eli äläpäs luule, että kaikki haluaisi nähdä juuri sulle mieleiset.
En kyllä tiedä yhtään kappaletta Anna Abreulta. Tiedän kyllä kuka hän on, musiikkinsa lienee totaalista tapettia kun siitä ei ole mitään jäänyt mieleen. Maaritilta
tiedän Jäätelökesän, en muuta. Laura Närheltä jokusen kappaleen tunnen. Selvästikin miespuoliset osallistujat ovat musiikkinsa suhteen selvästi muiden yläpuolella. He ovat myöskin kaikki itse tehneet hittinsä, kun taas nämä naisesiintyjät laulavat muiden tekemiä kappaleita (toki jotain pientä osallistumista kappaleiden tekoon voi olla, mutta kuitenkin).
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 09:18"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 09:14"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 22:46"]
En ole ikinä kuullut yhtään Laura Närhen tai Jukka Pojan kappaletta, eikä ole näköjään suuri vahinko ollut.
Suomessa on vaikka kuinka paljon suuria staroja, joita tuonne olisi voinut pyytää, mutta eipä vaan ole pyydetty, vaan tyydytty tähän surkeaa porukkaan.
Tapani Kansa, Remu Aaltonen, Paula Koivuniemi, Marion, Arja Koriseva, Sonja Lumme, Michael Monroe, Danny, Reijo Taipale, J Karjalainen, Olli Lindholm, Anna Eriksson jne, teitä on ikävä!
[/quote]
Onneksi et ole ollut valitsemassa tuonne porukkaa, huh. En ole vieläkään toipunut siitä, kun Kaija Koo yritti räpätä ja vielä kehui itseään rohkeaksi.
[/quote]
Siis Kaija Koo tuli nyt mieleen siksi, että sopisi hyvin tuon esittämäsi listan jatkoksi.
[/quote]
En ole kirjoittanut tänne mitään listaa.
Jotkut täällä tuntuvat unohtaneen, ettei tuotantotiimi ole voinut valita ketä tahansa artisteja mukaan ohjelmaan. Esim. Matti ja Teppo ilmoittivat kieltäytyneensä, koska aikaiset herätykset eivät sovi heille. Paula Koivuniemi puolestaan taisi kieltäytyä Voice of Finlandin kolmannesta kaudesta syystä, että hän oli muuttamassa Nykiin. Jos häntä on kosiskeltu Vain elämää -ohjelmaan, niin varmasti hän on vastannut kieltävästi samasta syystä. Samoin on voinut käydä monen muunkin artistin kohdalla, jolloin jäljelle ovat jääneet nämä seitsemän, joita nyt katselemme telkkarista.
Mä olen nyt pari päivän aikana yrittänyt selata tän ketjun läpi. Olen itse katsonut vasta tokaa kautta, kun ekasta kuulin muilta jälkeenpäin. Tykkään tosi kovasti.
Mutta tässä ketjussa ihmetyttää se, että joku ei ole ihan oikeasti kuullut jostain näistä laulajista. Mä en ole katsonut televisiota 10 vuoteen (siksi ykköskausikin jäi), kotiäitinä olen ollut suunnilleen saman ajan, festareilla käyn n. kerran vuodessa, radiota kuuntelen vain automatkoilla (niitä ei kotiäidillä ole koko ajan), enkä voi sanoa olevani mitenkään erityisesti musiikin tuntija. Siitä huolimatta mulle nää tokan kauden tyypit on yhtä "tuttuja" kuin ekan kauden.
Ja tosiaan kuvittelisin, että tavoitteena on löytää vähän erilaisia tyyppejä sinne, ei mitenkään 7 Suomen tunnetuinta artistia. Eihän tunnettuutta sillä tavalla voi välttämättä edes määrittää. Mutta tosiaan todella pihalla mistään täytyy olla, jos ei edes nimiä ole näiltä tyypeiltä kuullut. Vähän sama kuin miettis, että olikos meillä nyt presidenttinä Tarja vai Urho?
On aika turha kehuskella sillä, ettei tiedä näitä laulajia. Jos Suomessa asuu, niin ei voi kyllä välttyä tietämästä.
Eikös aika moni stara ole kieltäytynyt tuonne menemästä, mm Ismo Alanko ja Pate Mustajärvi. Voisin kuvitella, että tuonne on pyydetty juurikin Paula Koivuniemeä, Jenni Vartiaista, Maija Vilkkumaata ym mutta ovat sen tyyppisiä ettei tuo välttämättä kiinnosta.
Jotenkin vaan ihmetyttää nämä, jotka eivät ole kuulleetkaan Jukka Pojasta tai Laura Närhestä. Itse en heidän musikkiaan kuuntele, mutta jos edes joskus katsoo teeveetä tai kuuntelee radiota, lukee lehteä (edes ne Iltiksen ja Seiskan lööpit kauppareissulla) tai surffaa netissä ei näistä ole voinut olla kuulematta. Tietenkin jos kulkee pussi päässä ja tulpat korvissa on eri juttu.
Jukka-Poika olis muka hyvä? :D Antakaa mun nauraa. Ei se edes laula niissä sen biiseissa, ihme humppajollotusta vain.
Anna Abreu osaa kyllä laulaa ja ihan helvetin hyvin. Ja Laura myös.
Ihmettelen syvästi, miten esim. Ilkka tai Maarit "kuuluisia". Järkyttävää paskaa. Ihanku molemmat tukehtuis omaan lauluunsa.
Jukka-Poika olis muka hyvä? :D Antakaa mun nauraa. Ei se edes laula niissä sen biiseissa, ihme humppajollotusta vain.
Anna Abreu osaa kyllä laulaa ja ihan helvetin hyvin. Ja Laura myös.
Ihmettelen syvästi, miten esim. Ilkka tai Maarit "kuuluisia". Järkyttävää paskaa. Ihanku molemmat tukehtuis omaan lauluunsa.
tää on niin tyypillistä suomalaista kateutta ja valittamista. Telkku on täynnä huomattavasti huonompia ohjelmia. Mitä sitten jos tippa tulee jollain linssiin, kyynisillä ne ei tuu koskaan. Kuinka moni telkussa uskaltaa päästää tunteet esiin, mitä teennäistä siinä on? Kuinkahan moni teistä kitisijöistä osaatte itse ees laulaa tai omaatte ees sävelkorvaa.. Mitä sitten jos jonkun tähtihuippu on ollu joskus -90, ei se tee hänestä huonompaa.
Jukka Poika yllättää aina positiivisesti, hän onnistuu sovittamaan reggaekomppiin lähes biisin kun biisin.
Pauli oli kyllä kova vetämään Juha Tapion biisi. Jostain syystä tää oli tämän kauden paras jakso. Johtuisko siitä, että Juha Tapion biisit pystyy sovittaa niin monella tavalla? Kun esim. Jukka Pojan kappaleista on paljon vaikeampi tehdä "omia".
Tykkään ENEMMÄN kuin viimekaudesta. Syynä ehkä Jukka Poika, Alanko, Juha Tapio ja Närhi...muista en välitä. Mut joo, Jukka Poika vetoaa ihan sillä, että omaa näköjään tosi kaunis sisäisesti. Olisi kiva tuntea hänet paremminkin (siis ihan ystävänä vain , koska olen 52v nainen).
Mä en tykkää tästä kaudesta yhtään, nyt oli kauden paras Annan esitys, se tyttö osaa kyllä laulaa kauniisti. Joo, nuo biisit varmaan oli helpompia koska Alankokin kuulosti paremmalta kuin koskaan.
Tällä kaudella paljon artisteja, jotka ovat kauniita sisäisesti. Jukka Poika on mun suosikki. Mut aina inhoamani Juha Tapio sai itsensä näyttämään tosi hyvältä ihmiseltä. Pauli on vaan mieletön. Sillä on hieno karisma. Hämmästyttää, miten hyvä laulaja Anna Abreu on. Ehkä vain Laura Närhi on jäänyt etäiseksi.
Uskomatonta, että joku ei muka tunne Juha Tapiota???????
Ja joku idiootti väittää Jonnen olevan täysin tuntematon ja pääseen viime kaudelle vain suhteilla???? Lastenkodissa kasvanut poika, todella huonoista lähtökohdista tähteyteen!! Sen levyt ( Negativen ) ovat myyneet ulkomaillakin paljon ja bändi on tunnetty ympäri maailmaa ja keikkaillut vaikka missäpäin maapalloa. Ja jonkun mielestä ihan nobody ja suhteilla vaan puhunu itsensä mukaan ohjelmaan.... huh..huh..
Suututtaa tällaiset kommentit ihan vietävästi!!!
[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 21:46"]
Mut aina inhoamani Juha Tapio sai itsensä näyttämään tosi hyvältä ihmiseltä.
[/quote]
Vähän sama mulla, aattelin ensin että ei helkkari, kestääkö tuota katsoa ihan JT:n takia, mutta sen osakkeet on kyllä nousseet mun silmissä.
Pauli ja Ilkkahan on olleet ihania aina. Laura on tosiaan etäinen, porukan hiljaisin, ei jotenkin sovi tuohon porukkaan. Anna on fiksumpi mitä kuvittelin, ja Maaritin tyylistäkin jotenkin tykkään, arvostan laulajana. Ja Jukka Poika... no on se veikee, selkeästi tosi sydämellinen ihminen.
Minä en kehtaisi edes tunnustaa jos en tuntisi näillä kahdella tuotantokaudella mukana olleita artisteja. Jokainen esiintyjä on kuitenkin sitä luokkaa että nimen pitää ainakin vähän sytyttää lamppua yläkerrassa. Poikkeuksena tietysti ne teinit jotka vuoraavat huoneensa Robin-julisteilla tai muuten seuraavat hysteerisesti vain yhtä esiintyjää.. tai sitten todelliset veteraanit jotka tuntevat vain kaksi kappaletta: joista toinen on porilaistenmarssi ja toinen ei ole..
Ei kaikesta tarvitse tykätä mutta jos ei edes tunne esiintyjää niin silloin kannattaisi jättää arvostelut pääkoppaan pyörimään..