Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi - TIS 2020 syksy OFFICIAL

Vierailija
02.09.2020 |

Historian ensimmäinen TIS Suomessa! Sinkut julkaistu!

Ainakin pohjoisen sää näkyy hyvin sinkkujen kuvissa. Kaikkia ei saatu kuvatuksi, kun taivas jo näyttää sateen merkkejä. :)

Aiotko katsoa? Tämä kausi eroaa niin paljon edellisistä, että ensimmäinen jakso on pakko katsoa!

Kommentit (1493)

Vierailija
961/1493 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myötähäpeää herätti kyllä Juuson ja Jennan puheet siitä että eivät halua lapsia eivätkä naimisiin. Tuollaisia alkoholilla, sokerilla ja hiilarilla veltostettuja ja pyöristettyjä nykynuoria, jotka eivät osaa kasvaa aikuiseksi vaan pelataan videopelejä ja itketään halipulaa. Säälittävää sakkia, aikuistuminen on heillä karusti myöhässä.

Ai vieläkö löytyy ihmisiä joiden mielestä lastenhankinta korreloi aikuistumisen kanssa? Itse olen kolmekymppinen nainen joka pelaa videopelejä eikä halua lapsia ja ihan aikuinen koen olevani, ainakin tulee nautittua elämästä ilman mitään lapsiperhehelvettiä :). Toisen onni voi olla toisen painajainen, just saying..

Semmonen naislapsi sieltä, vielä finglishit perään :D ei voi olla aito, pakko olla trolli

Voi voi, kylläpä äitylillä kolahti hermoon kun kaikki ei lapsia tehtailekaan :(.

Vierailija
962/1493 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäisin Jennan ihan viimeisenä stailaamaan itteeni. Katsoin bilejaksossa ensin että sillä on joku vyö kainaloiden alla ja t'ssit roikkuu paljaina verkon sisässä. Mutta ei...

Ja sitten tuo että toinen sanoo "en halua", niin toinen kuristaa käärmeellä.

Muuten varmaan ihan ookoo tyttö. Ja siksi tämä kaikki ihmetyttääkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/1493 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myötähäpeää herätti kyllä Juuson ja Jennan puheet siitä että eivät halua lapsia eivätkä naimisiin. Tuollaisia alkoholilla, sokerilla ja hiilarilla veltostettuja ja pyöristettyjä nykynuoria, jotka eivät osaa kasvaa aikuiseksi vaan pelataan videopelejä ja itketään halipulaa. Säälittävää sakkia, aikuistuminen on heillä karusti myöhässä.

Ai vieläkö löytyy ihmisiä joiden mielestä lastenhankinta korreloi aikuistumisen kanssa? Itse olen kolmekymppinen nainen joka pelaa videopelejä eikä halua lapsia ja ihan aikuinen koen olevani, ainakin tulee nautittua elämästä ilman mitään lapsiperhehelvettiä :). Toisen onni voi olla toisen painajainen, just saying..

Semmonen naislapsi sieltä, vielä finglishit perään :D ei voi olla aito, pakko olla trolli

Voi voi, kylläpä äitylillä kolahti hermoon kun kaikki ei lapsia tehtailekaan :(.

Kyllä suomalainen nainen on pilalla

Vierailija
964/1493 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päästäisin Jennan ihan viimeisenä stailaamaan itteeni. Katsoin bilejaksossa ensin että sillä on joku vyö kainaloiden alla ja t'ssit roikkuu paljaina verkon sisässä. Mutta ei...

Ja sitten tuo että toinen sanoo "en halua", niin toinen kuristaa käärmeellä.

Muuten varmaan ihan ookoo tyttö. Ja siksi tämä kaikki ihmetyttääkin.

Katsoin myös, että oliko ohentuneita hiuksia yritetty peitellä jollain meikkivoiteella tms siinä kun olivat valitsemassa treffikumppaneita :D Vai oliko se vaan todella huono contour otsalla.

Vierailija
965/1493 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö tässä niin, että unelmatreffien jälkeen Inkku sano goodbye Jussille. Jotenkin en usko, että olisi kiinnostunut Jussista ja Jussia viedään kuin pässiä narussa.. 

Vierailija
966/1493 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en kestä tuota Juuson tanssia porealtaassa :D Sitä kuvattiin kiusallisen pitkään, mutta kelasin sen kohdalle silti monta kertaa.

Vierailija
967/1493 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykö tässä niin, että unelmatreffien jälkeen Inkku sano goodbye Jussille. Jotenkin en usko, että olisi kiinnostunut Jussista ja Jussia viedään kuin pässiä narussa.. 

Pelkään, että Inkku on oikeasti kiinnostunut Jussista. Inkku vaikuttaa todella nuorelta, ulkoisesti ihan kuin joku 16-vuotias, ja ajatusmaailmakin vähän naiivi. Mutta todella toivon, että antaa oikein kunnon pakit Jussille Temppareiden jälkeen.

Jussi että Jonna vaikuttavat kumpikin aika sopimattomilta suhteeseen. Tuollainen eroaminen ja palaaminen kertoo siitä, että pitäisi todellakin erota eikä enää koskaan palata yhteen. Puhuvat toisistaan todella ilkeästi ja ovat lähtökohtaisestikin toisiaan vastaan, eivät näe mitään hyvää toisissaan. Karmiva suhde. Mattu ja Jape on vähän samanlainen pariskunta.

Vierailija
968/1493 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mua huvitti Tiinan kommentit Juuson sanomaan "nyt tuntuu että loppuelämä Jennan kanssa mutta en tiedä tuntuuko siltä 5 vuoden päästä", ja se oli sitten kummallista olevinaan. Ihan asiallista pohdintaa Juusolta, ei kakskymppisenä voi olla varma missä on 5v päästä. 

Mulla särähti ihan sama asia korvaan. Mun mielestä Juuson puheet on ainoastaan realistista pohdiskelua eikä mitään jahkailua siitä, onko sitoutunut Jennaan vaiko ei. Tottakai on tässä hetkessä, mutta tulevaisuutta ei kukaan tiedä. Tekeväthän monet naimisiin menevätkin avioehdon ihan tulevaisuuden varalta, vaikka toki siinä hetkessä uskovat varmasti suhteen kestävän (kun naimisiinkin haluavat mennä).

Vierailija
969/1493 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, mekään ei haluta lapsia. Vanhemmuus ei todellakaan ole mikään viimeinen askel aikuisuuteen eikä lasten saaminen ole kaikkien ihmisten tavoite.

Ystävällisin terveisin, 33- ja 35- vuotiaat tohtorikoulutuksen käyneet naimisissa olevat nainen ja mies. 

Vierailija
970/1493 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuson halipula-jutut kuulostaa ihan sellaiselta 2010 mesekeskusteluilta, silloin itsellä oli paljon nettikavereita joiden kanssa mesetin. Kaikilla pojilla oli sama, netistä pöllitty emopojan profiilikuva ja :3 -hymiöitä käytettiin kyseenalaisen usein. Näissä porukoissa saatettiin ropettaa eli roolipelata myös. Sitten illan hämärtyessä harjoiteltiin seukkaustaitoja vihjailemalla halipulasta :33

Vierailija
971/1493 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni Jape oli aivan hirveä Matun kanssa jutellessa. Selitti tosissaan, että kyllä hän oli yrittänyt Matusta päästä, mutta Mattu ei halunnut lähteä. Aivan varmasti Jape on ihan itse itkenyt, että älä jätä mua niinkuin Mattukin kertoi.

Nyt tulee pitkä analyysi, mutta menköön. Kun toinen pettää suhteessa ei se automaattisesti tarkoita eroa. Itse asiassa harva eroaa (heti). Pettäjälle vain tulee yllätyksenä kuinka paljon pettäminen vaikuttaa parisuhteeseen ja kuinka kauan pettäjä joutuu teostaan maksamaan. Minusta on Japelta epäreilua valittaa, että Mattu sanelee säännöt ja hän ei saa tehdä mitään, koska mokasi. Siitä mokasta on kaksi viikkoa. Kun pettämisestä on noin lyhyt aika niin haava on aika tuore. Silloin ei kourita muita naisia tai pussata tai flirttailla. Ihan kuin hän ihmettelisi sitä miksi Mattu ei luota, vaikka hän on antanut kaikki syyt olla luottamatta.

Harva pettäisi jos tajuaisi, että joutuvat maksamaan monta vuotta takaisin sitä yhtä kertaa eikä sekään välttämättä riitä. Olettaen toki, että pettäjä haluaisi jatkaa suhteessa. Jape ei varmaankaan halua, mutta ei osaa lähteä, koska kokee huonoa omaatuntoa(?). Mattu ei pysty lähtemään, koska itsetunto on nollissa pettämisen jäljiltä ja liimaantuu vaan tiukemmin kiinni.

Olen ollut tuossa samassa huutoitku-tilassa missä Mattu oli ja en syytä häntä. Ei ihminen voi kontrolloida tunteitaan. Todennäköisesti oli jonkunlaisessa shokissa.

En sano, että Mattu on viaton enkeli, koska ei ole, mutta ärsytti enemmän nuo Japea puolustelevat viestit. Minusta hän on edelleen todella kakara, jos erotakin pitää sen takia kun tuntemattomat temppari-tyypit sanoo niin.

Tässä syy, miksi tempparit ei toimi Suomessa. Varatut vikittelee sinkkuja ja moralisoi, kun pitäisi olla toisin päin :D

Joo, katsoin kun Juuso yritti kysellä Tinkeltä, että onko kiinnostusta. Ja Tinke sanoi, että vaan kaverillisia. Siis mitä?! Onko tuo nyt ok, että varatut yrittää iskeä sinkkuja tuolla ja kun ei onnistu, niin jatketaan yhdessä onnellisina ja ollaan selvitty houkutuksista. 

Vierailija
972/1493 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni Jape oli aivan hirveä Matun kanssa jutellessa. Selitti tosissaan, että kyllä hän oli yrittänyt Matusta päästä, mutta Mattu ei halunnut lähteä. Aivan varmasti Jape on ihan itse itkenyt, että älä jätä mua niinkuin Mattukin kertoi.

Nyt tulee pitkä analyysi, mutta menköön. Kun toinen pettää suhteessa ei se automaattisesti tarkoita eroa. Itse asiassa harva eroaa (heti). Pettäjälle vain tulee yllätyksenä kuinka paljon pettäminen vaikuttaa parisuhteeseen ja kuinka kauan pettäjä joutuu teostaan maksamaan. Minusta on Japelta epäreilua valittaa, että Mattu sanelee säännöt ja hän ei saa tehdä mitään, koska mokasi. Siitä mokasta on kaksi viikkoa. Kun pettämisestä on noin lyhyt aika niin haava on aika tuore. Silloin ei kourita muita naisia tai pussata tai flirttailla. Ihan kuin hän ihmettelisi sitä miksi Mattu ei luota, vaikka hän on antanut kaikki syyt olla luottamatta.

Harva pettäisi jos tajuaisi, että joutuvat maksamaan monta vuotta takaisin sitä yhtä kertaa eikä sekään välttämättä riitä. Olettaen toki, että pettäjä haluaisi jatkaa suhteessa. Jape ei varmaankaan halua, mutta ei osaa lähteä, koska kokee huonoa omaatuntoa(?). Mattu ei pysty lähtemään, koska itsetunto on nollissa pettämisen jäljiltä ja liimaantuu vaan tiukemmin kiinni.

Olen ollut tuossa samassa huutoitku-tilassa missä Mattu oli ja en syytä häntä. Ei ihminen voi kontrolloida tunteitaan. Todennäköisesti oli jonkunlaisessa shokissa.

En sano, että Mattu on viaton enkeli, koska ei ole, mutta ärsytti enemmän nuo Japea puolustelevat viestit. Minusta hän on edelleen todella kakara, jos erotakin pitää sen takia kun tuntemattomat temppari-tyypit sanoo niin.

Jep Jape ei saa kyllä yhtään pisteitä siitä, miten on tuon eroyrityksen hoitanut. Ei olisi tarvinnut käydä panemassa yhtään ketään ja raahata tulevaa exää telkkariin ihan vaan kertoakseen, ettei oikeastaan halua olla yhdessä. Sen puhumisen olisi voinut hoitaa ihan vaan kotona.Varmaan kuvittelee, että seuraava suhde on yhtä laulua ja tanssia, kun itsessä ei ole mitään vikaa. Kuvottava itsekeskeinen pskakasa.

Vierailija
973/1493 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amalian syntinen kiima kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua taas ihmetyttää se, millaisella avoimuudella nykyaikana suhtaudutaan seksiin. Tai siis, esim. Jonna puhuu tuolla panemisistaan kuin se olisi joku ihan arkipäiväinenkin juttu, ja naureskelee asialle. Vaikka on siis itse ollut pettäjän asemassa... Samoin Jape. Ketään ei haittaa että oma seksuaalinen käytös ja pettäminen kuvataan telkkuun. Ylipäänsä puheenaiheet liittyy pitkälti seksiin koko ajan.

Oon itse 25v, samaa ikäluokkaa, mutta ei edes mun kaveriporukassa puhuta seksistä noin avoimesti ja ronskisti kuin keskustelu olisi ihan jokapäiväinen ruokapöytäkeskustelu. Myös tämä kavereiden lääppiminen ihmetyttää, en ole koskaan törmännyt moiseen enkä ymmärrä, mikä ihmeen tarve kaikilla on nukkua kavereiden (tai puolituttujen sinkkujen) kanssa, halailla jne "ihan vaan kavereina". Onko tää joku tempparijuttu vai tapahtuuko tätä oikeassakin elämässä?

Ihme jeesustelijoita joka puolella. Seksi on normaali osa elämää, ei mikään yliluonnollinen tai keinotekoinen uloke ihmisen elämässä. Hemmetin hienoa, että ihmiset puhuvat seksistä ja toteuttavat sitä halujensa mukaan. Perisuomalainen, kristitty yhteiskunta- ja moraaliasenne on tullut siinä suhteessa osittain tiensä päähän. Seksi ei ole syntiä, antaa mennä vaan. 

Aha, sä kuulut siihen hölmöön koulukuntaa jossa kuvitellaan, että kaikenlaiset rajat ovat pahasta ja on ihan jees runkata vaikka kellon ympäri, kun sehän on vaan luonnollista itsensä toteuttamista.

En kuulu, joitain rajoja ei tule rikkoa. Kerrotko muuten mitä pahaa on runkata vaikka kellon ympäri jos siltä tuntuu ja sukupuolielin kestää? Aivan, ei mitään estettä. 

No mieti nyt vaikka ensiksi onko ihmisellä kaikki ihan kunnossa, jos runkaa kellon ympäri? Kaltaisillesi on keskusteluryhmiä ja yleisesti ottaen 12tuntiset runkkaussessiot koetaan riippuvuuden oireena.

Vierailija
974/1493 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuson halipula-jutut kuulostaa ihan sellaiselta 2010 mesekeskusteluilta, silloin itsellä oli paljon nettikavereita joiden kanssa mesetin. Kaikilla pojilla oli sama, netistä pöllitty emopojan profiilikuva ja :3 -hymiöitä käytettiin kyseenalaisen usein. Näissä porukoissa saatettiin ropettaa eli roolipelata myös. Sitten illan hämärtyessä harjoiteltiin seukkaustaitoja vihjailemalla halipulasta :33

Ah, mese :D Anteeksi, mese :3 :0^

Vierailija
975/1493 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkään, että Inkku on oikeasti kiinnostunut Jussista. Inkku vaikuttaa todella nuorelta, ulkoisesti ihan kuin joku 16-vuotias, ja ajatusmaailmakin vähän naiivi. Mutta todella toivon, että antaa oikein kunnon pakit Jussille Temppareiden jälkeen.

Jussi että Jonna vaikuttavat kumpikin aika sopimattomilta suhteeseen. Tuollainen eroaminen ja palaaminen kertoo siitä, että pitäisi todellakin erota eikä enää koskaan palata yhteen. Puhuvat toisistaan todella ilkeästi ja ovat lähtökohtaisestikin toisiaan vastaan, eivät näe mitään hyvää toisissaan. Karmiva suhde. Mattu ja Jape on vähän samanlainen pariskunta.

Lienee aikuinen kun armeijan käynyt tämä Inccu, mut käytös tuolla ei kovin aikuismaista ole.

Vierailija
976/1493 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä vaan sitten myötähäpeämään monia ihmisiä, jotka eivät halua lapsia. Vapaaehtoisella laperttomuudella ja aikuistumisella ei ole mitään tekemistä keskenään. Elämä on valintoja. Itse olen nelikymppinen aikuinen, joka ei ole koskaan halunnut lapsia. Olen onnellinen. En pelaa videopelejä tai valita halipulaa. 😆

Vierailija
977/1493 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saa mitään muuta muistijälkeä tästä kaudesta päähäni, kuin Jussin monotonisen suutelutekniikan, joka on liukuhihnasuutelun kulmakivi luotaantyöntävimmässä muodossaan. Katteinen, keltainen kieli, joka tekee samaa liikettä kahden suun välillä, työntyy edestakaisin kuin mäntä sylinterissä. 

Vierailija
978/1493 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta tässä kaudessa tähän asti: kolme bordercollieta. Surullista, pitkä tauko tulis tuotannolle tarpeeseen. Seuraavan kerran 2025?

Vierailija
979/1493 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, mekään ei haluta lapsia. Vanhemmuus ei todellakaan ole mikään viimeinen askel aikuisuuteen eikä lasten saaminen ole kaikkien ihmisten tavoite.

Ystävällisin terveisin, 33- ja 35- vuotiaat tohtorikoulutuksen käyneet naimisissa olevat nainen ja mies. 

Joo, ei kaikki sovi vanhemmaksi! Suomessa on n. 18.000 lasta huostaanotettu.

Itse olen DI isä kahdelle tasapainoiselle lapselle. Suomi on täynnä turhia tohtoreita! TkT sopii professoriksi tai tutkijaksi. Lääk.T ovat tärkeitä. Filosofian tohtorit tekevät määrärahalla turhia yhden asian nollatutkimuksia! Eivät sovi työelämään. Olen opastanut omat lapset niin, että DI tutkinto riittää hyvään työuraan. Ylikoulutus johtaa rajoitettuun tarjointaan ja kapeakatseisuuteen. Työtön FT on aika mahdoton työllistää.

Vierailija
980/1493 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko mennä keskustelemaan lisääntymisestä muualle? Tämä on TIS-keskustelu.