Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi - TIS 2020 syksy OFFICIAL

Vierailija
02.09.2020 |

Historian ensimmäinen TIS Suomessa! Sinkut julkaistu!

Ainakin pohjoisen sää näkyy hyvin sinkkujen kuvissa. Kaikkia ei saatu kuvatuksi, kun taivas jo näyttää sateen merkkejä. :)

Aiotko katsoa? Tämä kausi eroaa niin paljon edellisistä, että ensimmäinen jakso on pakko katsoa!

Kommentit (1493)

Vierailija
761/1493 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä paljon mollattu tätä sarjaa, mutta minä myönnän, että tykkään katsoa tätä! On niin kivaa 'aivot narikkaan' -hömppää raskaan työpäivän jälkeen :) Ja ei haittaa vaikka on juntti-Suomi-meininkiä; tämmöisiä me ollaan, hieman rosoisia, mutta silti hyväsydämmisiä! Paljon kivempi näin, entä joku siloiteltu jenkkimeininki..

terveisin TIS-fani vuosimallia -76 (joka ei kuitenkaan ihan kaikille kehtaa myöntää katsovansa tätä)

Sä olet vielä nuori 😬

Vierailija
762/1493 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sanoiko se Aarne kumppanistaan, että paha sanoa kun ei pahemmin kasvoja katsele, kun joku kysyi miltä tyttöystävänsä näyttää? Kuulinko oikein?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/1493 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä paljon mollattu tätä sarjaa, mutta minä myönnän, että tykkään katsoa tätä! On niin kivaa 'aivot narikkaan' -hömppää raskaan työpäivän jälkeen :) Ja ei haittaa vaikka on juntti-Suomi-meininkiä; tämmöisiä me ollaan, hieman rosoisia, mutta silti hyväsydämmisiä! Paljon kivempi näin, entä joku siloiteltu jenkkimeininki..

terveisin TIS-fani vuosimallia -76 (joka ei kuitenkaan ihan kaikille kehtaa myöntää katsovansa tätä)

Terveisiä kolme vuotta vanhemmalta, joka tuijottaa Temppareita välillä yksin, välillä tyttärien kanssa! Jospa me ei ihan vanhimmasta päästä katsojia olla...

Vierailija
764/1493 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet vielä nuori 😬

Mustakin tää on just hyvää vastapainoa työpäivän jälkeen ja tässä Suomi-versiossa on myös oma viehätyksensä. Tyhjentää pään, vaikkei olekaan kuvattu Thaimaassa 😂

Vierailija
765/1493 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulitäytteet on karmean näköisiä ja varsinkin sivuprofiilissa korostuu ”ankkamaisuus”. Ei pue Mattua eikä varmaan ketään muutakaan.

Vierailija
766/1493 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tää oikeastaan alkaa vasta mennä kiinnostavaksi, kun Aarnen ja Amalian kuoret rapisevat lattialle. Mitä tästä kehkeytyy? Ainakin Aarnen kohdalla nähdään varmaan kasvutarina, mutta kumppanistaan en oikein tiedä. Ehkä mielenkiintoisin pari tällä hetkellä.

Vierailija
767/1493 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jape kovasti on sitä mieltä, että on kasvanut ihmisenä, kuten jo viimeksi kun oli temppareissa. Tuntuu vaan, että hän on ainoa joka sen kasvun näkee. Ihan samanlainen minusta mitä edelliselläkin kerralla, paitsi jotenkin röyhkeämpi ja tunteettomampi vielä?

Vierailija
768/1493 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä kolme vuotta vanhemmalta, joka tuijottaa Temppareita välillä yksin, välillä tyttärien kanssa! Jospa me ei ihan vanhimmasta päästä katsojia olla...

No ette. Tiedän pari kasikymppistä, jotka katsovat joka kauden.

Vierailija
769/1493 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän mä hokasin. Aarne pysyy toisinsanoen ruodussa vain toistensa kanssa Amalian tiukan kurin alla.

Vierailija
770/1493 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta mikä Jonnan naamaa vaivaa

Tätä mäki oon miettiny. En vaan saa oikeen käsitystä koko naamasta 🙈

Vierailija
771/1493 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenna ylitti itsensä tuossa mäkihyppytornista laskeutumisessa 👍🏻

Vierailija
772/1493 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ehkä outo tai maalainen tai molempia, mutta musta tommoset maatilatreffit olis aivan ihanat. Pääsee näkemään ja silittelemään eläimiä ja ennen kaikkea näkee miten se treffikumppani sellaisessa tilanteessa toimii. Jos vaikka olisi tosi kylmä eläimiä kohtaan niin se kertoisi mulle paljon.

Vierailija
773/1493 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä veikkaatte, ketkä eroaa ja ketkä lähtee yhdessä tämän hetkisen tilanteen perusteella?

Vierailija
774/1493 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä veikkaatte, ketkä eroaa ja ketkä lähtee yhdessä tämän hetkisen tilanteen perusteella?

Hevarit ja kristityt lähtee yhdessä, Jonna ja Jussi eroaa satavarmasti, luultavasti myös Jape ja Mattu. Tai sitten kaikki eroaa, kuka tietää?

Vierailija
775/1493 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet lähtee yhdessä, puolet erikseen

Vierailija
776/1493 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenna ja Juuso jatkaa yhdessä eikä varmaan tule mitään kovia kolahduksiakaan reissulla, vaikka olisi jotain ihastumisia kummallakin. Ovat varmasti herkkiä ja ehkä naiivejakin jollain tavalla, mutta silti myös aika vapaamielisiä ja tietyllä tavalla jalat maassa. Eivät siis varmastikaan ryhdy mihinkään kostoiskuihin, vaikka toisen videolla joku asia satuttaisikin.

Aarne ja Amalia saattavat erota. Aarne ei varmastikaan tee mitään kamalaa, mutta Amalia ei kestä ylipäänsä kontrollin menetystä. Aarnen vapautuminen (heh, tyyppi on siis hymyillyt julkisesti) on luultavasti Amalian mielestä ihan kamalaa, koska hän itse ei liity siihen eikä hän siihen pääse vaikuttamaan.

Mattu ja Jape varmasti taas tappelevat viimeisellä nuotiolla ihan hirveästi, mutta lähtevät silti yhdessä, ja parin kuukauden päästä on taas samat pettämisuutiset somessa.

Jonna ja Jussi, ketään ei edes kiinnosta.

Vierailija
777/1493 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnittikö joku muu huomiota tässä vikadsa Ruutu+ jaksossa miten komea Aarne oli kun hymyili vapautuneesti. Ihan erilainen kuin se sulkeutunut yksi-ilmene jurottaja jonka laisen kuvan hänestä on saanut aiemmin. Todellakin positiivinen muutos 😊👍.

Stalkkasin sen instaa ja sehän on tosi hyvännäköinen!!! Pitkät hiukset ollut joskus, ja näytti tosi hyvältä. Telkkarissa nähdyt jäykkistelyt ja yksi ilme ovat ihan kuin eri ihmisestä.

Vierailija
778/1493 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amalia oikeesti rukoilee bileissä! Meneekö vielä tylsemmäksi tämä kausi??? Ja oon satavarma ettei se uskovaiseksi itseään väittävä poika ole mikään rukoilija, kunhan vaan yritti naurettavalla tavalla iskeä Amaliaa, kun sattui joku rippiristi olemaan mukana.

Vierailija
779/1493 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruutu +

Huomasitteko, miten innoissaan Tinke oli Japen tulosta?

Vierailija
780/1493 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin Amalia, sinkkumies huoneessa ja mitä se pyytää tekemään, RUKOILEMAAN . Mä en kestä😭. Ja Mattu, täydellinen kroppa mutta aivot jokseenkin narikassa, mites ne setämiehet anlyysissään viime kaudella sanoivat: luonnon lapsi. Niin mitä se tarkoittaakaan; niin sanotaan kun tyttö tihkuu seksiä mutta muuten laho pää, kaunotarhan on luonnonlapsi, ruma olisi ollut vaan hel..tin tyhmä. Sen ilmeetkin on tällä erää ihan muuta kuin luonnolliset, viime kausi on uusintakatsottu ja huomattu mikä vetoaa mieheen, liioitellun ilmeikäs oli joka puheessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan