Temptation Island Suomi - TIS 2020 syksy OFFICIAL
Historian ensimmäinen TIS Suomessa! Sinkut julkaistu!
Ainakin pohjoisen sää näkyy hyvin sinkkujen kuvissa. Kaikkia ei saatu kuvatuksi, kun taivas jo näyttää sateen merkkejä. :)
Aiotko katsoa? Tämä kausi eroaa niin paljon edellisistä, että ensimmäinen jakso on pakko katsoa!
Kommentit (1493)
Tempparien alamäki alkoi viimeistään siinä vaiheessa kun siirryttiin tuohon kaksi tuotantokautta vuodessa malliin. Ei Suomen kokoisessa maassa yksinkertaisesti riitä porukkaa tuohon ohjelmaan ilman jatkuvaa kierrätystä.
Miettikää nyt. Kaksi kautta vuodessa, neljä paria. Kahdeksan parisuhdetta ja 16 parisuhteensa testaajaa vuodessa. Eiks noita sinkkuja ole jotain 10 per puoli, joten 20 per tuotantokausi ja 40 per vuosi. Tähän päälle vielä varaparit (joita ei tosin ole tainnut olla Jossua ja Karimia lukuunottamatta?) sekä varasinkut.
Tän hetken tilanne castingin suhteen on se, että varmaan kaikki halukkaat pääsevät mukaan. Eikä niitä halukkaita riitä, joten etenkin pariskuntien puolella jopa puolet on kierrätyskamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä pitkän linjan Temppari-fanin armottomia kommentteja:
- Temppareihin ei hae enää ulkoisesti tasokas porukka ja se näkyy. Esim. tämä hevaripariskunta ei todennäköisesti saa siviilielämässä huomiota vastakkaiselta sukupuolelta, ovat kovin epävarmoja ulkonäöstään, painostaan jne. Miksi sitten lähteä Temppareihin, mikä aina asettanut tietynlaisia ulkonäköpaineita osallistujille, bikiniposet jne. ja nyt sitten yhdelle herralle tuottaa stressiä ja vaikeutta mennä möhömaha paljaana paljuun kun oli niin epävarma itsestään. Ikävä on tullut JOPA viime kauden Wallua, joka mahalöllykät hyllyen paineli nakuna menemään, eikä hävennyt kroppaansa yhtään. Jos ei ole timmissä kunnossa, parempi olla sitten itsevarmuutta tuplaten, muuten osallistuja herättää vain sääliä katsojissa ja se ei ole hyvä.
- Amalia ja Aarne ovat luultavasti tässä sarjassa Amalian halusta ja hakemassa nostetta Amalian some-uralle, millainen ikinä se sitten onkaan. Strategiaksi ovat valinneet, että ovat "se kunnon ja tervehenkinen pari", mikä onkin tietyllä tavalla ihan arvostettavaa noiden juoppolallien keskuudessa. Mutta hemmetin tylsäähän se on, ja antavat itsestään töykeän vaikutelman, esim. se Amalian laulu sinkuista oli jotain ihan hirveää. Eikä myöskään ole kiva, että Amalia on niin töykeä sinkuille, että pojat tyyliin pelkääväät kuka joutuu Amalian kanssa treffeille. Varmaan samat fiilikset Aarnesta sinkkunaisilla. Ekan kauden Rita ja Aki halusivat myös saada itselleen ja ennen kaikkea bisneksilleen Temppareista julkisuutta (mikä onnistuikin hyvin) ja he hallitsivat pelin hengen paremmin. Olivat ns. fiksuja ja tervehenkisiä, mutta kuitenkin muille ihan mukavia ja sosiaalisia. Rita mm. myöhemmin paljastanut että koki nuorten poikien keskuudessa itsensä isosiskoksi, feikkasi olevansa (enemmän) kännissä mitä olikaan jne. mutta ei kuitenkaan nyrpistellyt ylimielisesti nenäänsä.
- Jonna ja Jussi eivät ole oikea pari. Epäilen jopa, että ovat jonkun casting-tyypin värväämä, koska ei ole tullut riittävästi hakijoita. Entisenä TIS-sinkulla ja extra-vieraana Jonnalla on kontakteja TIS:n casting-henkilöstöön. Jonnasta ja Jussista näkee, ettei toisen per-sei-ly loukkaa emootionaalisella tasolla pätkän vertaa.
- Lancen ja Viivin ottaminen sarjaan ihan älyttömän törkeä virhe tuotannolta, leikitty Viivi-paran mielenterveydellä! Lance ollut onnessaan kun kerrankin saa pakosti naisilta huomiota, innokkaana tunkemassa kieltä kurkkuun, koska "juomapeli", yäk.
Minusta aika ikävää haukkua esim. Juusoa möhömahaksi, ei hänellä kyllä niin paljoa ylipainoa ole.
Noniin tätä se ylipainon normalisointi aiheuttaa kun ei nähdä kaveria jolla noin 30kg ylipainoa ylipainoisena...
Vit. Un morbinen snorlaxhan se on. On se saatanan vaikeaa ottaa se silmä käteen ja katsoa, onko joku fädäri vai eikö ole. Tässä tapauksessa ei ole kuin yksi vaihtoehto.
Näinhän se on. Tämänkin palstan väestä ~80% ei enää osaa erottaa normaalipainoista ylipainoisesta. Sumot vain vyöryvät kaduilla.
Jahas, taas on viron torilla käyty hakemassa vähä punasta neidoille päälle.
Vierailija kirjoitti:
IHmettelen hevaripariskuntaa. Ovat ilmeisesti pitkään katsoneet ja fanittaneet Temppareita, ja tiesivät tasan tarkkaan, mihin formaattiin hakeutuvat. Tietävät, että kyseessä on perineisesti "hyvännäköisille ihmisille" tarkoitettu ohjelma, siis osallistujien puolesta. Idea siis, että ulkonäkö, hyvä kroppa, sickspäckit jne. on puolin ja toisin houkutuksia. On ollut ihan hirveää katsoa, miten samaan aikaan nuo ihmiset selvästi kipuilevat oman ulkonäköepävarmuutensa kanssa (esim. "en halua tulla paljuun kun pitää ottaa vaatteet pois", tai "Olin niin varma, ettei kukaan valitse mua kun sinkkujen piti valita kiinnostavin nainen") mutta sitten toisaalta eivät näytä laittavan tikkua ristiin sen vuoksi, että voisivat näyttää paremmilta! Esim. jos tällä hevaripariskunnan miehellä on joku kompleksi omasta painostaan, miksi ei ennen jo ilmoittautumista tai viimeistään sen jälkeen alkanut jollekin keto-kuurille saadakseen painoa pois? Ei Tempparit ole se paikka, jonne kannatta tulla surkuttelemaan omaa kroppaansa. Sinkkunaiset ovat toki kannustaneet ja tsempanneet, mutta todella harva nainen kokee itsestään epävarman miehen kiinnostavana.
Samoin ihmetyttää, ettei hevaripariskunnan nainen viitsi monissa kohdissa edes pestä ja harjata hiuksia vaan kulkee menemään tukka lähmäisen rasvaisena ja kampaamattomana. Tai jos ei edes jaksa pestä hiuksia, niin sitten edes harjata ne, laittaa kuivashampoota ja vaikka joku siisti ponnari. Ymmärrän, ettei kotona mökkiolosuhteessa ole tarpeen mutta tuo on Tempparit, ei perheen keskeinen mökkiloma. Jos/kun he ovat katsoneet monta TIS kautta, luulisi olevan tiedossa, että tuossa ohjelmassa valitettavasti täytyy olla aika edustavan näköinen, mikä tarkoittaa päivälläkin vähintäänkin kevyttä ehostusta.
Lisäksi surettaa hevaripariskunnan puolesta, etteivät he monista katsomistaan TIS kausista ole näemmä sisäistäneet sitä, että sinkun EIVÄT yleensä ole varatuista aidosti kiinnostuneita. On tavallaan hellyyttävää mutta enemmän kiusallista katsoa, kun hevaripariskunta on onnesta soikeana kun saavat kehuja, flirttiä jne., eivätkä muista että tuo on ikäänkuin pelin henki. Lisäksi saarella valikoima naisista on kovin suppea. Vaikka Amalia olisi ulkoisesti eniten miesten mieleen, on tullut tosi selväksi että monet miehet suorastaan pelkäävät, ehkä jopa inhoavat Amaliaa. Naisista vaihtoehdot monille miehille ovat siis Jonna ja tämä hevarityttö, ja siviilissä miehet eivät varmasti kiinnittäisi kumpaankaan huomiota. Sama juttu miesten saarella. Tämä sinitukkainen tyttö ei ole yhtään kiinnostunut hevaripojasta, mutta pelin hengessä tietää mitä on tehtävä. LIsäksi ei sinkkunaisillakaan ollut mitään hyvää "valkoimaa" miesten suhteen. Moni oli aiemmalta kaudelta varmaan muodostanut Lancesta negatiivisen vaikutelman, Aarne vaikuttaa tylyltä ja etäiseltä ja Jussi on Jussi. Huvitti muuten, kun Jussin pussailukaveri sanoi jotain tyyliin, ettei hän kyllä pidä Jussia oikeana kumppaniehdokkaana kun noin helposti pettää.
Siis miksi ihmeessä siellä pitöisi olla huolliteltu, meikattu, hiukset harkattu???
Pitöisikö pariskuntanaisten tehdä itsestään haluttavampiansinkkumiesten vai katsojien takia? Jokainen saa olla just sellanen ku haluaa. Jos sinkut ei sen takia halua vietellä nii ssittenpä ei viettele. Kenenkää VARSINKAAN parisuhteessa olevan ei tarvitse yrittää miellyttää sinkkuja tai telkkarinkatsojia tekemällä itsestään paremman näköisiä. Jokainen saa olla just sellanen ku on.
Musta tuntuu että hevipariskunta voivottelee ulkonäköään siksi, että pelkäävät että ihmiset kokee vain tietyn vartalotyypin tai ulkonäkötyypin hyvännäköiseksi. Eihän niin ole eikä saisi olla. Esim minusta yksikään sinkuista ei ole hyvännäköinen. Minulle hyvännäköinen on pieni pömppis, vähä sotkuinen huolittelematon tukka, parta ja yleesä kädet sotkussa kun on korjaillu jotai laitteita. En oo itse koskaan ollut laiha, vähän pyöreä, en meikkaa ja en oo perus muija. Silti vientiä on riittäny enempi ku tarpeeksi.
Sitä olen itse myös ihmetellyt että miten tämä hevaripariskunnan Jenna ei ole ajatellut että iso osa ulkonäön kohentamiseen tulisi jo ihan alun alkaen siihen että olisi puhdas! Puhtaat harjatut hiukset ja kevyt meikki vaan peittämään finnejä, ei mitään kajaaleja ja tummia huulipunia. Todella tunkkainen ja rasvainen olemus, ja siis ihan vilpittömästi harmittaa hänen puolestaan tämä. Ei varmasti tee hyvää katsoa ohjelmaa jälkikäteen kun tajuaa että on tuon näköisenä ollut koko kansan katsottavana. Tuotanto olisi voinut vaatia että haastatteluihin tullaan aina siistinä vaikka olisi kuinka darraa, puhtaana ja pientä meikkiä. Oppisivat samalla hieman edustamista jos meinaavat olla julkisuudessa vaikka näin reality sarjojen merkeissäkin.
Vierailija kirjoitti:
Jonnan naama näyttää pullealta täyteaineiden takia. Varsin pieleen menneeltä ”kauneusoperaatiolta” tosin.
Kortisonikin voi turvottaa.
Mitä haittaa toisaalta siit on kenellekään jos hiukset on rasvaset tositeeveekisailijalla? Ei mitään. Ihan sama. Ja just hyvä.
Niin harvoin näkee naisia rennosti vähän krustissa lookissa telkkarissa, mun mielestä ihan tervetullutta tällainen. Ja siis hän ei missään nimessä oo mitenkään törkyinen olemus, hiukset snadisti rasvaiset vain ja meikit taviksen tekemän näköiset, ei ammattilaisen. Eli ihan perus meininki.
Jos saisin itseni jotenkin tonne niin olisin lähes joka päivä samois verkkareissa ja villasukissa ja ehkä pipo päässä koska tietäisin et mun ei tarvi miellyttää ketään, mähän olisin siellä vaan dokaamassa ja hengailemassa, ne sinkkumiehethän olis mun ja muiden muijien armoilla ja me voitais niille sanoa että nonnniiiiihhh jätkät, tanssikaa ripaskaa ja tarjoilkaa meille shotteja, tai me tiputetaan teidät pois täältä. Miks noi muijat edes laittautuu tuolla tai näyttelee tissejään, eihän niiden tarvis ku olla ja palvelu pelais.
Vierailija kirjoitti:
Mitä haittaa toisaalta siit on kenellekään jos hiukset on rasvaset tositeeveekisailijalla? Ei mitään. Ihan sama. Ja just hyvä.
Niin harvoin näkee naisia rennosti vähän krustissa lookissa telkkarissa, mun mielestä ihan tervetullutta tällainen. Ja siis hän ei missään nimessä oo mitenkään törkyinen olemus, hiukset snadisti rasvaiset vain ja meikit taviksen tekemän näköiset, ei ammattilaisen. Eli ihan perus meininki.
Jos saisin itseni jotenkin tonne niin olisin lähes joka päivä samois verkkareissa ja villasukissa ja ehkä pipo päässä koska tietäisin et mun ei tarvi miellyttää ketään, mähän olisin siellä vaan dokaamassa ja hengailemassa, ne sinkkumiehethän olis mun ja muiden muijien armoilla ja me voitais niille sanoa että nonnniiiiihhh jätkät, tanssikaa ripaskaa ja tarjoilkaa meille shotteja, tai me tiputetaan teidät pois täältä. Miks noi muijat edes laittautuu tuolla tai näyttelee tissejään, eihän niiden tarvis ku olla ja palvelu pelais.
Näin tämä pitäis vetää, kyllähän niille varatuille kundeillekin on aina sylitansseja järjestynyt vaikka ei eväänsä lotkauttaisi
Mites tämä Jonnan versio photographer-sanasta? Tuli ihan Wallu mieleen :D
Mitä ihmett tuon 3. kauden suihku Pauliina on mennyt tekemään itselleen... Valtavat tuksu huulet hankkinut...
Jaa että täällä on taas puolusteltu ylipainoisuutta väittäen Juusoa normaalipainoiseksi?
Ei taida riittää edes 30 kiloa ylimääräistä, edes BMI lukemaan 25. Puolisonsa kanssa toki ihan samaa tasoa siisteyden, vaatteiden ja ulkonäön puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Jaa että täällä on taas puolusteltu ylipainoisuutta väittäen Juusoa normaalipainoiseksi?
Ei taida riittää edes 30 kiloa ylimääräistä, edes BMI lukemaan 25. Puolisonsa kanssa toki ihan samaa tasoa siisteyden, vaatteiden ja ulkonäön puolesta.
Trolleja noi ylipainon puolustelijat.
Tajusin tänään että noi on toisistaan erossa vain kolme viikkoa. Kolme viikkoa. Se on tosi lyhyt aika.
Ja siis monilla on häshtääk läheisyydenkaipuu jo muutamassa päivässä.
Ehkä nuorilla ja vastarakastuneilla sitten on vaikeampaa, mutta itselleni joku viikko kaks erossa kumppanista ei vielä aiheuta pakonomaista häshtääk halipulaa tai tarvetta jutella omista seksimieltymyksistä etsiskellen jotain joka olisi yhtä kinky tai jopa kinkympi kuin kumppanini.
Varmasti isoin ja oleellisin tekijä koko sopassa on alkoholi. Ja tän kaiken tajuttuani koko ohjelman seuraaminen tuntuu ihan hölmöltä.
Mä en jaksa enää kattoo. Oon siis aivan innolla katsonut kaikki tuotantokaudet yhdessä mun puolison kanssa ja meillä on ollut superhauskaa. Nyt viimeksi vaan tuijotettiin ohjelmaa ja oltiin koko ajan sillee, että ei juma, koska tää loppuu, on niin tylsää!
Ensinnäkin nää pariskunnat ei oo kiinnostavia. Mulla ei synny mitään yhteyttä kehenkään.
Toiseksi, puitteet on vaan aika kälyset. Ilmeisesti noita ryhmätreffejä on siksi, että sinkut varmaan vaan kittais kaljaa kaiket päivät jos jäis yksin tonne "resortille".
Sit esim. se lettuhomma. Todennäköisesti tuotanto on muistanut puoli tuntia ennen lettutreffejä, että ei juma, ei tässä ehdi ku tohon pikkumarketiin matkalla kuvauksille, eikä siellä myydä mitään keittiötarvikkeita. Taikina tehtiin PULLOSSA eikä ees mitää paistorasvaa ollu varattu. Ihan alkoi tatti nousta otsaan tälläsestä. Ei ne kulhot ja voipaketti tai öljypullo varmaan olis kaataneet budjettia. Ehkä Thaikuissa kaikki vaan on niiiiin paljon halvempaa, että samalla budjetilla Suomessa kaikki näyttää tosi kälyiseltä.
Jos tää sarja haluttais pelastaa, niin ehdottomasti vain 1 tuotantokausi vuodessa. Yritän ensi kaudella uudestaa.
Nyt kun laivayhtiöillä menee huonosti, niin ehdotan seuraavaksi kuvauspaikaksi risteilyalusta, joka seisoo jossain satamassa ja lähistölle vaikka joku BB-talon tapainen rakennelma toiseksi paikaksi. Jossain vaiheessa sit vaihtarit. Tää konsepti sopis ku nenä päähän laivalle.
Ruutu+ kansa! Tuleeko Mattu ja Jape siis pariksi vai sinkkuina?
Vierailija kirjoitti:
Ruutu+ kansa! Tuleeko Mattu ja Jape siis pariksi vai sinkkuina?
pariksi mun mielestä. koska tuskin jape ois muuten sanonut jotain "olen käynyt pettämässä mattua" tai miten se siinä pätkässä sanookaan.
Kaveri: Mitä haluat joululahjaksi?
Minä: Haluan, että hästäk-heviukkelin tyttöystävän takatukka leikataan pois ja tasotetaan sitten nätisti kaikkialta
1. Ylipaino ei ole hyvää yerveydelle. 2. Hevitytöltä metalli pois naamalta. 3. Jonnan leikkaukset menneet pieleen, että huulet/suunpielet vedetty ylös korviin asti; perusilme 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis vetikö Viivi herneen nenään yhdestä suudelmasta? Miten voi olla edelleen noin epävarma,vaikka on käyty terapeutilla. Mutta parisuhde ei tule onnistumaan kenenkään kanssa ellei Viivi pääse tästä epävarmuudestaan irti
Lance on se syy siihen epävarmuuteen. Viime kaudella nöyryytti ja haukkui Viiviä mm. ylipainosta, halusi tälle tulevan pahan mielen. Lance on potkinut Viivin ihan alas, mutta jollain tapaa Viivi on yhä riippuvainen Lancesta. Henkistä väkivaltaa kameroiden ulkopuolella, sanon minä.
Ei tuohon auta kuin ero ja pitkällinen terapia.
Miks ihmeessä se Viivi on edelleen Läänsssin kanssa? Mä olisin mieluummin yksin kuin semmosen kanssa, joka nöyryyttää.
Jonnan naama näyttää pullealta täyteaineiden takia. Varsin pieleen menneeltä ”kauneusoperaatiolta” tosin.