Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin Stockalla. Eipä tarvitse taas vähään aikaan käydä. Vanhasta Stockasta ei ole mitään jäljellä.

Vierailija
02.09.2020 |

Muistan, kun ennen muinoin Stockalla sai palvelua. Henkilökohtaista palvelua. Tavaratalossa oli jotain glamouria, jotain hienoa.

Kävin eilen etsimässä itselleni takkia, sellaista "parempaa" takkia, jolla voi mennä syksyn juhliin tai vaikka teatteriin. No, myyjiä ei näy missään. Etsin itse takkini ja kun halusin maksaa, jouduin kiertämään koko kerroksen, että löysin kassan, jossa oli ihminen. Olisin halunnut tietää takin materiaaleista, kun niitä ei ollut takkiin merkitty niin isolla, että olisin nähnyt. Myyjä sanoi, ettei valitettavasti osaa auttaa, kun takki on osastolta, joka on Stockalla vain vuokralla. Kyseessä Filippa K:n takki. HÄH? Myyjä on vain ottamassa rahat, mutta ei tiedä mitään myytävistä tuotteista?

Parempaa palvelua olisin saanut Prismasta.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin keskustalle käy samalla tavalla kuin monille amerikkalaisille. Hyvätuloiset muuttaa keskustasta pois ja sinne jää vaan maahanmuuttajatummat. Illalla ei uskalla enää kukaan kulkea ulkona.

Vierailija
62/64 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki kiva pitää pilata?

Nyt kun mulla vihdoin olisi varaa ostaa vähän parempaa, Suomessa ei ole enää ketään myymässä sellaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ei shop-in-shopeja; minusta merkin mukaisia osastoja voi kuitenkin olla, mutta ei niin, että voi maksaa vain tietylle kassalle tms.

-enemmän luksusta, tyyliin Bon Marché, Galeries Lafayette, Printems, Harrods ym. (Jotain kivoja merkkejä sinne on nyt tullutkin, esim. bongasin Zadig & Voltairen)

Tässä on minusta se ongelma; ihmiset eivät itsekään tiedä, mitä haluavat. Et voi sekä syödä kakkua, että säästää sitä. Ennen mentiin varmasti enemmän ostamaan jotain tiettyä vaatetta (esim. takkia tai housuja). Nykyään monet menevät kauppaan vaate/laukku/kenkämerkki edellä, haluavat jotain tiettyä merkkiä ja sitä varten ne vatteet on merkkikohtaisesti esillä. Minä tiedän, minkä merkkien vaatteista useimmiten löydän mitoilleni sopivaa, mutta toivoisin aina, että vaatteet olisivat esillä tyypin eikä merkin mukaan, niin olisi helppo katsoa koko valikoima siitä vaatesortista, mitä on ostamassa. Tästä syystä olen siirtynyt verkkokauppojen käyttöön, kun saan niissä nopeasti esille suuren valikoiman eri merkkien tuotteita.

En usko mitenkään, että tässä bling bling -maailmassa on enää paluuta entiseen, homma on mennyt niin överiksi noiden merkkituotteiden kanssa. Teinitkin ostavat tätimäisiä logovuittoneita, kun se on niin musthave hienoa.

Vierailija
64/64 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ajattelin jo 10 vuotta sitten, että alas on menty, kun ostin Stockalta villakangastakin ja siihen tuli viikossa hirveä pussi takamuksen kohdalle, kun istuin bussissa työmatkat. :D Ihan normaalipainoinen/hoikka olin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi