Mun mies kai vihaa mua nyt :(
Voi että kaduttaa oma käytökseni... Pyrin välttämään nalkuttamista viimeiseen asti, mutta aina illalla väsyneenä ja stressaantuneena..
Yritin nukkua makuuhuoneessa, mies katsoo olohuoneessa telkkaria. Heröön syvästä unesta johonkin paukkeeseen.Kello on kaksi yöllä, mua alkaa ärsyttämään jostain syystä ihan mielettömästi. Menen marnuamaan hänelle, että pistäisi telkan kiinni ja tulisi nukkumaan. Oli alussa ihan vitsaileva ja ystävällinen, nalkutin asiasta kuitenkin niin kauan että hänen kasvonsa menivät jotenkin ilmeettömiksi, laittoi telkkarin kiinni ja totesi että " No ok sitten!" ja painui sänkyyn.
Töistä tultuani oli häipynyt jonnekin, ei vastaa puhelimeen. Noin tunti sitten sain tietää että on exänsä luona eikä aio tulla tänään kotiin. :(
Voi jumalauta
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 19:13"]
Mä en käsitä mistä näitä naisia löytyy. Ensin mies häiritsee keskellä yötä sua tv:n paukkeella, ei ilmeisesti laita tv:tä pyynnöstä huolimatta hiljemmalle kun pitää nalkuttaa (?) ja sitten vielä kostoksi menee exän luo ja mitä tekee nainen? No itkee tietty miten mies häntä vihaa ja itse on ihan kauhea joka ansaitseekin tulla tuolla lailla kohdelluksi.
Jos mun mies lähtisi yöksi exän luo siksi että olen nalkuttanut (aiheesta tai aiheetta) niin sinne sitten saisi myös jäädä, ei tarvitsisi enää takaisin tulla.
[/quote]
Jep, sama juttu - ei tarttis takas tulla! Nalkutusta tai ei, niin noin ei ongelmia eikä parisuhdetta hoideta.
Naiset täällä vikisee, tässä on todellinen Alfa jolle ei naiset kettuile. Pointsit ap:n miehelle
[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 20:52"]
Naiset täällä vikisee, tässä on todellinen Alfa jolle ei naiset kettuile. Pointsit ap:n miehelle
[/quote]
säälittävä kakara se on. Tuskinpa se exkään sitä jaksaa kauan. Sitten menee seuraavaksi äitin luo pelaamaan pleikkaa ja imemään tissiä. Tosi mies ei haluaisi tuollaista edes mieheksi kutsuttavan.
Jätä ihmeessä exälle tollanen kakara, jos se vaan huolii takas.
No mä oon kyllä raivonnut ihan HARD CORE kun mies on arki-iltana vielä kahdeltatoista katsonut televisiota ja mulla ollut kuudelta herätys. En saa unta jos toinen valvoo ja lähtee ääntä hampaidenpesusta ja kaikesta. Olen väsyneenä vihainen kuin ampiainen ja mun mielestä toisen nukkumista täytyy kunnioittaa! Senpä takia meillä on nyt työhuoneessa uusi sänky johon mies voi mennä nukkumaan silloin kun haluaa valvoa, ja minä laitan korvatulpat korviin. Enää ei ole riitoja.
Mutta en todellakaan olisi huolissani tuosta teidän pikku episodista, jossa sanot asian juuri niin kuin se on eli että sinua ihan syystäkin häiritsi!!! Miehen reaktio kertoo mielestäni siitä ettei hän rakasta ja kunnioita sinua aidosti. Minä sinuna eroaisin.