Että mua ärsyttää sana "vauvamasu"
Ja samoiten niiden käyttäjäodottajat. Typerä ilme päällään syövät ja noudattavat kaikkia mahdollisia ohjeita. Eivätkä unohda mulkaista tupakoitsijoita. Itse vedän röökit mielelläni tällaisen naisen lähellä. Joskus on maha pystyssä oleva urputtanut niin olen sanonut vaan, että mene vetämään käteen. Ei ole sanonut toista kertaa. Ällöttäviä otuksia.
Niin ja oikeasti meitä kaikkia ei kiinnosta teidän vauvamasunne tai sen taputtelu.
Kommentit (12)
Entäs sitten tissivauva? Tissimaito, tissitakiainen...ARGH!
Kaikki edellämainitut mainitsemanne sanat ovat JÄR-KYT-TÄ-VIÄ! Oikeasti. Toivottavasti niitä ei enää kukaan käyttäisi.
Taidat olla kylmä, kovettunut, kyyninen ihminen. Mitä niin pahaa sinulle on tapahtunut, että se saa sinut halveksumaan, jopa haluamaan vahingoittaa vauvamasuistaan iloitsevia naisia? Säälin sinua. Onneksi uskon, että masuvauvojen äidit ymmärtävät, että käyttäydyt törkeästi oman henkisen pahanolosi ja puutteellisiksi jääneiden psyykkisten voimavarojen takia.
t. mamma + masukki 30+5 ♥
"aaa jäät kohta mammailemaan?" työkaveri kysyi kun olin jäämässä äitiyslomalle. yyyh!
Voi tästä juontui mieleeni, että minä niin pidän vauvamasuista.
Entäpä "kyyhkyläiset"? Meen tosta ihan sekopäiseksi.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 14:37"]
Taidat olla kylmä, kovettunut, kyyninen ihminen. Mitä niin pahaa sinulle on tapahtunut, että se saa sinut halveksumaan, jopa haluamaan vahingoittaa vauvamasuistaan iloitsevia naisia? Säälin sinua. Onneksi uskon, että masuvauvojen äidit ymmärtävät, että käyttäydyt törkeästi oman henkisen pahanolosi ja puutteellisiksi jääneiden psyykkisten voimavarojen takia.
t. mamma + masukki 30+5 ♥
[/quote]
Huonostipa on asiat, jos lapsesi vieläkin on "masukki" 5-vuotiaana :)
[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 14:37"]
Taidat olla kylmä, kovettunut, kyyninen ihminen.
[/quote]
Aloittaja voi olla kylmä ja kova. Sinunlaisesi ihmiset ovat löysiä ja lämpimiä kuin... no, jätetään sanomatta.
Raskaana olevat naiset eivät yleisesti ottaen hehku tai säteile. (No, ehkä Fukushimassa.) Raskaana olevan naisen vartalo ei ole kaunis vain siksi, että sen sisällä on sikiö. Naisen raskaus ja tuleva lapsi ei kiinnosta kaikkea ympärillä olevia. Turpean mahan taputtelu ei ole mukavaa, eikä myöhemmin sen lapsen pitelykään.
Ja entäs sitten tää akkainlehtien viljelemä ilmaus "XXX:n vauvamasu on jo somasti pyöristynyt". YÖÖÖK.
Onko täällä oikein urakalla jotain rekkalesboja, jotka hieroo abc:llä haaroväliään kuin siellä olisi munat :D
On sekin parempi kuin "masuasukki".