kuka ostaa kaupasta valmiiksi paistettu munakas eineksen?!?!
Kommentit (47)
Kohderyhmään kuuluu sellaisia, jotka eivät itse kykene kananmunaa syystä tai toisesta paistamaan, esim. huonokuntoiset vanhukset.
Miksei tuota voitu vaan tehdä mahdollisimman luonnolliseksi? Kaikki tietävät, että E621 on mustalla listalla suunnilleen jokaisella itseään kunnioittavalla valmistajalla ja sitten nämä neropatit sen uusimpaan tuotteeseensa lisäävät...miksi? Lisäksi ainesosaluettelo paljastaa, että tuote ei todellakaan sovi esim. herkille, viljavammaisille tai karpeille.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 11:34"]
Hei, jos äiti syö eväitä tai eineksiä töissä, ei varmaan kerro perheen syömmisistä mitään. Mä syön just siksi eväitä töissä, koska meillä koko perhe syö yhdessä illallisen. Ja se tehdään itse, ja kunnon raakaineista. Ei siis mitään valmiiksi marinoituja suikaleita, joiden päälle kaadetaan kastike purkista.
[/quote]
Eikö kannattaisi tehdä illallista sen verran enemmän, että voisi ottaa seuraavana päivänä rippeet evääksi töihin?
No ei sitä kukaan muu käytä, kuin ne ketkä syöttää sitä samaa einespaskaa lapsilleenkin. Onneksi ne muksut saa oikeaa ruokaa edes päiväkodissa/koulussa!
En itse ostaisi tuollaista, mutta mikrossa paistettu muna se vasta kamalaa onkin. Yäk!
[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 21:40"]
Minkä takia juuri munakkaasta ja jauhelihasta on tullut tuollainen uusavuttomuus-vouhkaus, kun kaupat on olleet vuosikymmeniä pullollaan vaikka mitä valmisruokia ja uusiakin tulee koko ajan lisää. Thaicubet on ihan yhtä avutonta, mutta niistä ei kukaan vouhkaa, tai veriletuista, tai valmiiksi viipaloiduista makkarasta...miksi tietyt tuotteet saavat uusavuttomen leiman, ja jotkut muut ei, vaikka ne ovat oikeasti saman vaivan vaativia ja yhtä helppoja valmistaa itse? Mainittakoot, että itse valmistan suurimman osan ruuasta itse, mutta nykyään on vaikea löytää mitään mitä ei olisi ainakin jollain tapaa osin valmiiksi käsiltelty.
[/quote]
Harvalla on kotonaan thai-ruokien mausteet, joten kuutiot ymmärrän. Sen sijaan jauhelihan paistaminen ja munakkaan teko luulisi onnistuvan älyltään lähes apinan tasoiseltakin.