Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuka ostaa kaupasta valmiiksi paistettu munakas eineksen?!?!

Vierailija
03.10.2013 |

oikeesti?!?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelisin että ihan hyvinkin joku voi ostaa. Yhtä hyvin kuin joku ostaa muusia ja lihapullia taikka käristystä tai lasagnea kerta-annoksena mikroon. Kiireessä, töihin lounaaksi tms.

Vierailija
2/47 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jolla on käytössään mikro mutta ei hellaa? Tuo saattaa kuulostaa turhakkeelta, kuten esim. valmiiksi paistettu jauheliha, mutta uskoisin että esim. vanhuksille nuo ovat ihan hyviä juttuja. Oma mummoni dementoitui hieman vanhemmiten, mutta halusi kuitenkin asua omassa kodissaan mahdollisimman pitkään. Hellaa hän ei enää voinut käyttää, koska unohti aina levyn päälle, mutta mikron käyttö sujui ihan hyvin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai niitäkin nyt joku ostaa kun niitä kerran myydään.

Vierailija
4/47 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on työhuoneella mikro, muttei hellaa.

Vierailija
5/47 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistetun kananmunan voi toki tehdä ihan mikrossakin, mutta tämä on tätä nykyaikaa kun kaiki täytyy saada valmiina, korkeintaan lämmitystä vaille.

Vierailija
6/47 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kirjoittaa noin huonoa suomen kieltä, oikeesti?!?

Minä voisin ostaa töihin evääksi. Aina kun ei ehdi tehdä eväitä valmiiksi kotona, niin silloin haen työmatkan varrelta kaupasta eineksiä. Voisin ihan hyvin kuvitella ostavani valmiin munakkaan, jos ylipäätään munakkaita tykkäisin syödä..

Vierailija
7/47 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin espanjalaisen perunaomeletin töihin ( oli pahaa ). Siksi koska meillä on vain mikro. Tosin ei avokonttorissa voi ruveta kokkailemaan...

Vierailija
8/47 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin espanjalaisen perunaomeletin töihin ( oli pahaa ). Siksi koska meillä on vain mikro. Tosin ei avokonttorissa voi ruveta kokkailemaan...

Vierailija
9/47 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se kovin hyvältä maistu. Meillä keskitytään siellä työntekoon, eikä kokkailuun. Siksi ruoka on usein mikrovalmista. Ei ulkona syömistä eilä kokkailua. Usein laitan miehelle valmiiksi kotona jotain lämmitettävää, mutta aina ei ehdi.

Vierailija
10/47 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikrossa lämmitetty einesmunakas?! Ei tuu heti mieleen mitään vastenmielisempää. Onko joku maistanut tuota? 

Vierailija
11/47 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siitä saatavilla munaton ja maidoton versio?

Vierailija
12/47 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole kuin mikroaaltouuni käytössä? Työpaikkojen lisäksi on muistisairaat vanhukset, joilta on kytketty hella pois toiminnasta, mutta voivat käyttää vielä mikroa.

En minäkään kotiin ostaisi valmista munakasta, mutta en minä osta roiskeläppiäkään ja niitä on myyty jo vuosikymmenet. Jos joku ostaa, niin siinähän ostaa, ei se ole minulta pois.

Vierailija
13/47 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 08:56"]

[/quote]

Eikö sitä voi paistaa kotona ja tuoda töihin? Niin meillä kaikki tkee kun ei töissä voi kokkailla. Mä en kanssa tajua. Kalliita ja pahanmakuisia.

Vierailija
14/47 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa sarjaa kuin muutkin mikroruuat, mistä tää haloo?

Itse karppina, jos joskus olis ihan pakko, ostaisin evääksi mieluummin munakkaan kuin vaikka mikropizzan.

Vierailija
15/47 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistoin sitä missä kinkkua tms. aika helkutin pahaa, yöks! Ja en oo oikeesti edes mitenkään nirso, kun painoakin 100 kiloo :D  Mutta tulipahan maistettua, ei tarvii enää. Älkää ostako!

Vierailija
16/47 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka, no vaikka sellainen henkilö joka ei voi käyttää hellaa tai mikroa..

Vierailija
17/47 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän voi kiertää tuomalla töihin a) mikron kestävän astian b)ostamalla egg beaters - valkuaista purkissa. Yhdistä kohdat a) + b) niin sinulla on valmis munakas alle kolmessa minuutissa!

Vierailija
18/47 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihiset ei tee ruokaa kotona ja ota mukaan! Miten tämä on päässyt unohtumaan...

Vierailija
19/47 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 09:49"]

Miksi ihiset ei tee ruokaa kotona ja ota mukaan! Miten tämä on päässyt unohtumaan...

[/quote]

Siksi kun aina ei vain yksinkertaisesti ehdi. Tuon eväät kotoa noin kolmena päivänä viikossa, muina päivinä syön eineksiä. Tiedätkös, kun ihmisillä voi olla harrastuksia ym. tekemistä, joka vie aikaa arki-illoista ja aamuista. Pyrin tekemään päivällistä niin paljon, että siitä jää seuraavan päivän evääksi, mutta välillä ruokaa ei vaan jää yli. Silloin on turvauduttava eineksiin.

Vierailija
20/47 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään eineksiä vastaan sinänsä (saatan syödä itse ja tarjota lapsillekin), mutta munakas kuulostaa kyllä ällöltä. Onkohan se sellaista "tiukkaa" ja kuivaa, niinkuin voisi kuvitella? Munakas kun pitäisi saada heti pannulta lautaselle, ei ihan kypsäksi paistettuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan