Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Takapenkille joutuminen miehen autossa

Vierailija
01.09.2020 |

Asutaan miehen kanssa yhdessä ja ollaan päälle parikymppisiä. Oon alkanut kyllästymään siihen, että joudun istumaan miehen autossa aina takapenkillä. Totta kai jos kahdestaan ollaan liikkeellä saan istua edessä. Mutta jos lähdemme kahdestaan johonkin, ja myöhemmin haemme kyytiin miehen ystävän, käskee mies minun nousta autosta ja mennä takapenkille, jotta kaveri pääsee eteen. Sen jälkeen mies ikään kuin unohtaa, että olen edes mukana. Esimerkiksi keskustelut käydään vain tämän edessä istuvan kaverin kanssa, minulle ei vastata jos yritän liittyä keskusteluun.
Minusta on vähän nöyryyttävää, että mies tuolla tavalla pistää kaverit aina edelle. Vaikka olen ennen näitä ystäviä autossa on minun pakko nousta ja vaihtaa paikkaa. Miksei ystävät välillä voisi istua takapenkillä? Erityisen ärsyttävää on, jos mies hakee jonkun toisen naisen kyytiin, joudun antamaan paikkani tälle toiselle naiselle. Minulle tulee todella toisarvoinen olo siitä.
Kun kysyn mieheltä tästä hän vastaa "mitä väliä sillä on kuka istuu edessä?", mutta kun kysyn miksi sitten minä en voi välillä olla edessä jos sillä ei ole miehelle väliä, hän suuttuu.
Sinänsä pieni asia, mutta vaivaa mua joka kerta. Se että saisin edes välillä istua miehen vieressä edessä tekisi mut tosi onnelliseksi, niin miksi mies ei voi tehdä niin vuokseni?

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

35:

En tappele paikasta. Siirryn miehen käskiessä takapenkille, ja vasta kotona sopivalla ajalla olen yrittänyt keskustella asiasta. Olen samaa mieltä, että siinä tilanteessa vastaan vänkääminen tai kiukuttelu ei johtaisi mihinkään.

Vierailija
42/88 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö muutenkin aina mitä mies käskee?

Osta oma auto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset: omaa rahaa omalla tilillä, oma auto, oma talo. Tämä on todella tärkeää.

Vierailija
44/88 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

35:

En tappele paikasta. Siirryn miehen käskiessä takapenkille, ja vasta kotona sopivalla ajalla olen yrittänyt keskustella asiasta. Olen samaa mieltä, että siinä tilanteessa vastaan vänkääminen tai kiukuttelu ei johtaisi mihinkään.

Olen täysin eri mieltä. Nimenomaan siinä tilanteessa tai matkalla ennen kaverin hakemista sun pitää sanoa asiasi. Jos sä siinä vaan kainosti hymyilet ja iloisesti hyppäät takapenkille, siellä vähän hiljaa kuiskien yrität osallistua keskusteluun.. Niin ei ihme jos mies ei tajua mitä sä päivän päätteeksi kotona valitat ja mökötät :D Ole rehellinen äläkä feikkaa siinä tilanteessa jotain täydellistä pikkuvaimoa, jos et halua sellainen olla.

Vierailija
45/88 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole pieni asia! Kertoo paljon miehen todellisista tunteista sua kohtaan. Itse en ikimaailmassa jäisi tuollaisen miehen kanssa suhteeseen, varsinkaan kun hän ei edes kykene keskustelemaan asiasta. Itsekäs *aska mieheksi!

Jep, olen samaa mieltä itse saman kokeneena sinun ikäisenä samanikäisen poikaystävän kanssa. Kaverit oli tärkeämpiä, joskus jopa satunnaiset juttuseurat esim. illanistujaisissa kuin minä. Yksissä häissä olimme hänen suvun puolelta ja hän jätti minut yksin koko päiväksi.

Ei ollut minkäänlaista rakkautta tai tunteita minua kohtaan, mutta en tajunnut sitä nuorena, koska hän oli muuten OK tyyppi; ei ryypännyt, polttanut tai riehunut.

Vierailija
46/88 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alistut pompotettavaksi? Jos et aseta rajojasi, tulet aina olemaan tuon suhteen kynnysmatto.

Vierailija
47/88 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kuuluu , miksi olet tuollaisen keskustelukyvyttömän pikkupojan kanssa ?

Vierailija
48/88 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällää se ahterisi miehen viereen ja sano napakasti "MINÄ istun tässä ".

Vierailija
49/88 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

35:

Olen täysin eri mieltä. Nimenomaan siinä tilanteessa tai matkalla ennen kaverin hakemista sun pitää sanoa asiasi. Jos sä siinä vaan kainosti hymyilet ja iloisesti hyppäät takapenkille, siellä vähän hiljaa kuiskien yrität osallistua keskusteluun.. Niin ei ihme jos mies ei tajua mitä sä päivän päätteeksi kotona valitat ja mökötät :D Ole rehellinen äläkä feikkaa siinä tilanteessa jotain täydellistä pikkuvaimoa, jos et halua sellainen olla.

Mielestäni on noloa alkaa tappelemaan miehen ystävien nähden. Ei heille kuulu meidän erimielisyytemme ja se olisi muutenkin myös heille noloa.

Vierailija
50/88 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt outo, että ap:n pitää siirtyä takapenkille aina kun joku muu, ihan tasavertainen henkilö tulee autoon. Ymmärrän kyllä jos kyse on vaikka just iäkkäästä sukulaisesta tai muusta "spesiaalivieraasta" että hänelle annetaan paikka etupenkiltä. Mutta jos kyse tosiaan kavereista ja vastaavista niin on kyllä pöljää että puoliso laitetaan takapenkille.

Seuraavaksi ap sanot vaan että "Mikko saa mennä taakse kun minä olin tässä ensin" ja sillä selvä. Jos mies alkaa riehumaan niin saapi sitten ajella keskenään tulevaisuuteen.

Vierailija
51/88 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo ettet kohta löydä itseäsi takakontista tai suksiboksista.

Vierailija
52/88 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpo mies. Joiltakin vastaajilta puuttuu tunneäly, kun vastailevat lapsi ja lemmikeihin viitaten. Mies ei arvosta sinua. Minun puolisoni ei koskaan ole käskyttänyt paikasta, jossa autossa istun. Olen ihan kohteliaisuudesta antanut etupenkin vanhemmille ihmisille tai miehen hyvälle ystävälle, jota ei ole tavannut aikoihin.

Vierailija
53/88 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa mä just luin XDDD

Grow a pair, sista. Ei todellakaan ole millään lailla hyväksyttävää käytöstä-

Vierailija
54/88 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä voit hyvin järjestää sukulaisista ja sun kavereista autokyydit jonnekin minne menette porukalle (jos et itse aja) ja sitten käskeä miehen takapenkille ja unohtaa sen sinne. Varmaan syytä antaa miehen maistaa omaa lääkettään.

Vierailija
55/88 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

35:

Mielestäni on noloa alkaa tappelemaan miehen ystävien nähden. Ei heille kuulu meidän erimielisyytemme ja se olisi muutenkin myös heille noloa.

Tappelemaan? Et varmaan ole ihan tosissasi.

Ei ole tappelua, jos mies ehdottaa, että sinä siirryt takapenkille, ja sinä vastaat, että et siirty vaan Make voi vaihteeksi istua takana. Hän ehdotti, sinä kieltäydyit. Normaalia kommunikaatioita hyvässä hengessä.

Jos mies sitten alkaa riidellä ja jankuttaa, häpeä on hänen. Ymmärrätkö, että sinä olet tasa-arvoinen tuossa tilanteessa, etkä mikään komenneltava pikkulapsi? Sisäistä se tieto.

Aika kasvaa, ap.

Vierailija
56/88 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvänäkijä tässä terve: suhteellanne ei ole tulevaisuutta.

1%:ssa parikymppisten suhteissa on tulevaisuutta....

Vierailija
57/88 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

11:

Ollaan miehen kanssa oltu yhdessä 15-vuotiaista asti, joten luonnollisesti muita naisystäviä ei autoiän aikana ole ollut. :D

Noni. Tämä kokolailla selittää asian. Olet alkanut nuorena seurustelemaan keskenkasvuisen klopin kanssa joka ei ole koskaan joutunut kantapään kautta oppimaan ettei puolisoa kohdella noin alentavasti. 15-vuotiaat pikkulikat ajetaan takapenkille kun 18-vuotiaat uroot lähtee kartsaralliin. Aikuinen nainen sen sijaan katsoo tuollaista jolppia kerran ja nousee kohteliaasti kiittäen koko autosta ja häipyy lopullisesti takavasemmalle.

Se miksi ei ole joutunut muuttamaan toimintatapojaan johtuu siitä ettet ole rauhallisesti ilmoittanut että tää käytös loppuu nyt, tai parisuhde loppuu nyt. Niin ne muut miehet on oppineet. Mutta tollolta sun poikkis kuulostaa muutenkin, joten lienee kehityskelvoton.  Helpompi kun vommaset pihalle ja etsit uuden.

Vierailija
58/88 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

35:

Tappelemaan? Et varmaan ole ihan tosissasi.

Ei ole tappelua, jos mies ehdottaa, että sinä siirryt takapenkille, ja sinä vastaat, että et siirty vaan Make voi vaihteeksi istua takana. Hän ehdotti, sinä kieltäydyit. Normaalia kommunikaatioita hyvässä hengessä.

Jos mies sitten alkaa riidellä ja jankuttaa, häpeä on hänen. Ymmärrätkö, että sinä olet tasa-arvoinen tuossa tilanteessa, etkä mikään komenneltava pikkulapsi? Sisäistä se tieto.

Aika kasvaa, ap.

Nimenomaan! Onko kulissien ylläpito OIKEASTI tärkeämpää, kuin toimiva parisuhde?! Jos sä sanot siinä ajomatkalla 10min ennen kuin kaveri nousee kyytiin, että "kuten olen sanonut useasti, en tykkää siirtyä takapenkille joka ikinen kerta kun joku muu tulee kyytiin. Tällä kertaa mä istun tässä" niin eikö se 10min ole riittävä aika sun miehesi sisäistää tätä?

Tai jos sun miehelle on kunnia-asia, että akat tietää paikkansa ja kukaan kaveri ei näe sitä häpeää, että omaa naista voisi kunnioittaa, niin jaaaaa... ois silloinkin aika todella isolle keskustelulle.

Ja mä ymmärrän sun viesteistä, että oot ehkä vähän "hissukka" ja se suuttumus tilannetta kohtaan kääntyy helposti niin, että alat puolustella miestäsi ja selittelet täällä miten asiaa ei oikeastaan voi mitenkään ratkaista ja tietysti menet taakse ja.. Mutta jos sä koet suuttumusta ja epäoikeudenmukaisuutta niin sulla on siihen oikeus, antaa tunteiden tulla vaan. Hyvässä suhteessa niistäkin voi molemmat puhua ja sanoa "tämä asia ei ole okei. Se voi olla sinulle yhdentekevää, mutta minulle ei. Miksi et huomioi minun tunteitani tässä asiassa? En aio hyväksyä tätä jatkossa entiseen malliin, minulle on tärkeää nähdä edes jotain muutosta tässä asiassa". Ei sun tartte täällä sun miestä puolustella, puolusta itseäsi!

Vierailija
59/88 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nuoruuden exä toimi välillä just noin ja kyllä se sitten näkyi muutenkin suhteessa kun itse suostui tosiasiat tunnustamaan. Ei arvostanut minua ja pettikin. Onneksi on exä.

Vierailija
60/88 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on varmaankin jossain pohjois-Pohjanmaalla?? Junttien Syvimmässä Ytimessä.

Ko kloppi, sun kumppanisi ei pidä sua minään , ei välitä, arvosta eikö ole kiinnostunut sinusta. Olette yhdessä vain koska sielläpäin ”kuuluu seurustella” ja kaveri nyt vaan sattumalta on sun kans kun ei nyt muutakaan sattunut kohdalle.

Eli pistä vaihtoon, sano sille että tämä oli tässä ja lähdet ihan muihin maisemiin. ETKÄ sitten tasan ota seuraavaa samasta kaveripiiristä, et samoista päinkään!

Todella ansaitset parempaa kohtelua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi