Miksi joillekin miehille pitää sanoa todella rumasti, ennenkuin uskovat ettei suhde jatku
Tapailin ihan kivaa miestä ja mies rakastui palavasti, minä en. Jaksoin katsella jonkun aikaa kun mies suorastaan palvoi minua. Seksi ei sujunut yhtään, paitsi ehkä miehen mielestä. Aloin ottaa etäisyyttä ja kerroin, ettei meillä ole yhteistä tulevaisuutta. Ei uskonut. Juteltiin asiasta vakavasti monta kertaa. Ei uskonut. Sitten piti sanoa aika ikävästi. Miksi se ei riitä, että sanoo 'en halua jatkaa'?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Se että sanot ”ei ole yhteistä tulevaisuutta” ei vielä tarkoita, että teet banks. Jos viestisit itse selkeämmin ja jämäkämmin jo alkuvaiheessa, ei tarvitsisi ajatua pisteeseen missä joutuu sanomaan pahasti.
Entäs ne useat vakavat keskustelut aiheesta?
Ihan siksi, kun ovat niin hele-vetin tyhmiä. Vähän samanlaisia pöljäkkeitä, kuin ne, joiden mielestä ystävällinen ja kohtelias käytös - auta armias, jos vielä satut hymyilemään - on sen merkki, että haluat petipuuhiin. Juuei.
Pettäminen on hyvä tapa, tosin senkin jälkeen ne sanoo, että saat tulla kotiin. Niin ku mitä vitt?? Mikä niitä vaivaa???