Miksi joillekin miehille pitää sanoa todella rumasti, ennenkuin uskovat ettei suhde jatku
Tapailin ihan kivaa miestä ja mies rakastui palavasti, minä en. Jaksoin katsella jonkun aikaa kun mies suorastaan palvoi minua. Seksi ei sujunut yhtään, paitsi ehkä miehen mielestä. Aloin ottaa etäisyyttä ja kerroin, ettei meillä ole yhteistä tulevaisuutta. Ei uskonut. Juteltiin asiasta vakavasti monta kertaa. Ei uskonut. Sitten piti sanoa aika ikävästi. Miksi se ei riitä, että sanoo 'en halua jatkaa'?
Kommentit (23)
Nuo miehet ovat tosissann etsimässä kumppania. Jos ovat sinuun kiintyneet ja rakastuneet niin ovat tosissaan.
Sinun olisi parempi etsiä sitä pelkkää seksiseuraa vaikka Tinderistä tai jostain seksi sovelluksesta niin et petä kenenkään tunteita.
Olen kyllä itsekin tosissasi hakemassa parisuhdetta, mutta kyllä molempien pitää rakastua, että suhde jatkuu. Annoin itselleni aikaa tuon tunteen kehittymiseen, mutta sitä ei tullut.
Ap
Miksi annat ymmärtää että ongelma on vain miehissä?
Koska joidenkin miesten mielestä nainen ei saa päättää.
Vierailija kirjoitti:
Jospa ap on hetero eikä ole tapaillut naisia.
Nuo on pelottavia. Jotkut jäävät roikkumaan vuosiksi, lähettävät kryptisiä uhkailuviestejä ym. Olen tehnyt rikosilmoituksenkin. Pahin on ollut yksi yhdenillanjuttu (!) joka lähestyi mua aina monta kertaa vuodessa 10 vuoden ajan! Ei edes oltu ihan sillee, oli muuta sutinaa vaan. Kai se sitä jäi juuri vaivaamaan, ettei menty loppuun asti ? Onneksi on nuo ajat ohi.
Harjoittele sanomaan päättäväisesti ja painokkaasti, mutta silti asiallisesti, niin sinun ei tarvitse sanoa rumasti.
Mulla on ollut samanlaista , lähestulkoon poliisilla ja lähestymiskiellolla pitää uhkailla ja aina sekään ei tuota tulosta. Oon ajatellut että nämä on niitä läheisriippuvaisia joita äiti on päästä silitellyt koko elämän. Tympäsee kun sivistyneesti yrittää lopettaa suhteen niin toinen vaan naureskelee ja häiriköi. Oon kauhulla ajatellut mimmonen pitkä suhde näiden kanssa ois. Varmaan hirveä!
Joo, mulla ollut noita useampi. Eli kun deittailee ja sanoo vaikka toisilla / kolmansilla treffeillä, että ei tästä nyt enempää kehity, niin ei uskota. Pahin oli kerran yksi poliisi, joka lähetti mulle ihme bullet point listoja syistä, miksi olen väärässä. Ja vielä pahempi, jos erehtyy sänkyyn asti, niistä jotkut jäävät roikkumaan vuosiksi. Laittavat duuniin mailia, lähestyvät Facebookissa, ym. Puhelinkinkin on duunin nettisivuilla, eli sinnekin tulee kaikkee... Creepy. Eikö niillä ole mitään omanarvontuntoa?
Vierailija kirjoitti:
Harjoittele sanomaan päättäväisesti ja painokkaasti, mutta silti asiallisesti, niin sinun ei tarvitse sanoa rumasti.
Ei auta kuules mitkään sanomiset... joskus joutuu poliisille asti.
Koska jokainen mies on tietoinen naisten oikeasta luonteesta, ja pitävät sitä kiukutteluanne vain prinsessapelaamisenanne tai pms-oireina. Naiset eivät osaa kommunikoida oikein.
Miksi joillekin naisille pitää sanoa tosi rumasti että ei kiinnosta?
Huoh, been there, done that.... luulin että näin oli vain 80-luvulla, mutta että vielä tänäkään päivänä ei uskota tai oteta tosissaan, jos nainen haluaa päättää suhteen.
'Joskus ei mitään suhdetta ole edes varsinaisesti syntynyt mutta mies ei millään tahdo ymmärtää ettei kiinnosta tapailu enää.
Vähän OT, mutta Maajussien eilisessä jaksossa oli se vanhemmalle jussittarelle kirjoittanut äijä, jota nainen ei edes muistanut tavanneensa mutta mies koki, että jotain oli "jäänyt kesken".
Se että sanot ”ei ole yhteistä tulevaisuutta” ei vielä tarkoita, että teet banks. Jos viestisit itse selkeämmin ja jämäkämmin jo alkuvaiheessa, ei tarvitsisi ajatua pisteeseen missä joutuu sanomaan pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi etttä jopa ap:n taidoilla selviää aika nopeasti että naiset ovat yliedustettuina läheisriippuvaisuudessa
Vierailija kirjoitti:
Miksi joillekin naisille pitää sanoa tosi rumasti että ei kiinnosta?
Aika harva nainen taitaa alkaa vainota, mutta ne tulee esim. tänne ihmettelemään mitäköhän se mies nyt tarkoitti, että sanoi näin, mutta varmaan tarkoitti kuitenkin, tai sitten - ja pohdinta jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi etttä jopa ap:n taidoilla selviää aika nopeasti että naiset ovat yliedustettuina läheisriippuvaisuudessa
Kyllä ne on yleensä ne miehet ketkä menee exänsä listii, koska uskalsi lähteä.
Koska mies ei omassa sokeudessa näe itseään epäsopivana kumppanina. Sehän on tutkittu asia, että mitä viehättävämpi kumppani miehen mielestä, mies tuntee itsensä viehättävämmäksi itsekin.
Ja ihastuneena haluaa nähdä teille sen yhteisen tulevaisuuden. Mies ajattelee että hän hyvänä, uskollisena ja sinua rakastavana olisi sinulle paras kumppani. Siksi ihastuneen miehen itseluottamus on niin hyvä.