ööö... Mies antoi synttärilahjaksi brassivahauksen
Niin että miten tähän nyt suhtautuisi?! Kiva joo, mutta mieluummin olisi ollut vaikka kasvohoito. Taitaa toivoa lahjaa enemmän itselleen. Mutta sattuuko se kuinka paljon?
Kommentit (11)
Ja puhelin siis muutti vahauksen varaukseksi...
Varaisin miehelle ajan... maksu sillä lahjakortilla.
Kurjaa, ettei miehesi ole voinut kertoa toiveistaan sinulle suoraa. Tosiaan, kuten joku mainitsikin tämä on vain hänen halunsa maskeerattuna lahjaksi sinulle. Olisin itse pettynyt, vaikka muuten idealle avoin. Toteutustapa mieheltä todella kömpelö.
Outo lahja, sillä sheivaan itse kaikki pois. Ja sattuu muuten sikana, 3 kertaa ole käynyt. Kyllähän kosmetologi tekee samalla hinnalla jotain muutakin, vaikka sen kasvohoidon.
Minä ottaisin kyllä tuollaisen lahjan loukkauksena.
Olen toivonut lahjaksi esim moottorisahaa ja saanut. Ollaan miehen kanssa molemmat käyttäneet sitä. Mutta tuollainen vahaus ”muka lahjaksi” eli ostaa jotain joka on oikeasti miehen omien toiveiden täyttymys ja kaiken huipuksi siis antaa lahjan naiselleen joka oikeasti lahja on tarkoitettu miehelle itselleen. En tykkäisi. Mielummin olisin ilman lahjaa.
Vähän sama kuin naiset ostavat miehille lahjakortteja kylpylöihin. 😂
Lahjakas Mr. Ripley kirjoitti:
Vähän sama kuin naiset ostavat miehille lahjakortteja kylpylöihin. 😂
Pitää sika kerran pestä ennenkuin teurastetaan
Oletteko olleet kauan yhdessä?
Jos tuo lahja olisi tullut minulle niin olisin todennäköisesti ollut yllättynyt mutta kiittänyt ja kertonut että aika yllättävä ajatus mutta minusta on kyllä kiva että mies käy varauksessa niin voidaan nauttia miehestä ilman karvoja!
Itse en menisi jos kyse minun syntyärilahjasta, jos olisi juteltu aikaisemmin yhdessä ideasta ja olisin lupautunut menemään koska hän toivoo niin voisin käydä varauksessa mutta en tosiaankaan jos koettaisi oman halunsa naamioida lahjaksi minulle.