Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marketeista on sula mahdottomuus löytää urheiluliivejä/kaarituettomia liivejä näillä kriteereillä

Vierailija
01.09.2020 |

-Erottelee tissit. Inhoan kun rinnat muussaantuu yhteen, välit hikoaa ja näyttää oudolta.

-Ei ole samaan aikaan liian iso ja liian pieni. Sellainen mihin tissit mahtuu jotenkuten, suunnilleen pyörii ympärillä eikä tue mitään. Ympärysmitaltaan sopiva on liian ahdas tissien kohtaa

Halvalla ei ainakaan saa hyvää, mutta saako tuollaisia edes erikoisliikkeistä? Merkki/malli? Joskus kokeilin panachen urheiluliivejä, mutta ne olivat tavattoman epämukavat. Jotenkin vierastan sitäkin kun se selkäosa on sellainen umpinainen, kamalan ylös melkein niskaan asti, menevä. Todennäköisesti kyllä oli väärän kokoisetkin.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa.

https://www.tokmanni.fi/saumattomat-urheiluliivit-6419860015880

Käytätkö itse noita?

Mikä pointti on urheilurintsikoissa toppaukset?

En kyllä itselleni ostaisi. Juurikin noiden toppausten takia eikä muutenkaan vaikuta erityisen tukevilta ohuine olkaimineen. Ei ap.

Jotkut kuvittelee että ne toppaukset tukee niitä rintoja. Ap

Vierailija
22/36 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta ympärysmittaa 30 cm niin alkaa löytymään.

Vois olla aika haastavaa löytää 45cm rinnanympärykselle tarpeeksi napakoita liivejä🤔 Nyt on käytössä kaarituellisissa liiveissä koot 65 tai 70. Ap

Yleensä liivien saatavuus tuottaa ongelmia ympärysmitalta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta ympärysmittaa 30 cm niin alkaa löytymään.

Vois olla aika haastavaa löytää 45cm rinnanympärykselle tarpeeksi napakoita liivejä🤔 Nyt on käytössä kaarituellisissa liiveissä koot 65 tai 70. Ap

Yleensä liivien saatavuus tuottaa ongelmia ympärysmitalta

Luin moneen kertaan mutten ymmärrä mitä haluat sanoa? Ap

Vierailija
24/36 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä kysymys, mutta monissa SA-liiveissä on kaksi hakasta selässä, toinen se normaali ja toinen sitten siellä ylempänä, noin lapojen välissä. Miten te saatte ne molemmat kiinni? En meinaa taipua, eikä sorminäppäryyskään tahdo riittää.

Itse olen käyttänyt Changen urheiluliivejä, mutta ratsastusta ja juoksua harrastavana tarve on mahdollisimman tukeville liiveille.

Vierailija
25/36 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä kysymys, mutta monissa SA-liiveissä on kaksi hakasta selässä, toinen se normaali ja toinen sitten siellä ylempänä, noin lapojen välissä. Miten te saatte ne molemmat kiinni? En meinaa taipua, eikä sorminäppäryyskään tahdo riittää.

Itse olen käyttänyt Changen urheiluliivejä, mutta ratsastusta ja juoksua harrastavana tarve on mahdollisimman tukeville liiveille.

En omista noita liivejä mutta saisiko ne päälle niin että laittaa ylemmän hakasen valmiiksi kiinni? Ap

Vierailija
26/36 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

linkitetyt Tokmannin liivit on toppi, ei urheiluliivit. Ei tue ollenkaan.

Mulla on shockabsorberin liivejä lähinnä tällä hetkellä. On ollut myös Glamorise urheiluliivit jostka oli niin mukavat että käytin niitä muutenkin. Semmoset voisin ostaa taas.

Vierailija
27/36 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa liivien erikoisliikkeistä, palvelu on hyvää ja asiantuntevaa. Enemmän maksavat mutta istuvuus hyvä ja korkealaatuisia.

Onko sulla kertoa mitä merkkiä/mallia tällaiset voisi olla? Ap

Yvette.

Vierailija
28/36 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindexissä on kategoria kaarituettomille liiveille. Kannattaa katsoa sieltä.

Vierailija
30/36 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En omista noita liivejä mutta saisiko ne päälle niin että laittaa ylemmän hakasen valmiiksi kiinni? Ap

Jep näin juuri eli se ylähakas-remmi kiinni ensin ennenkuin pujottaa liivit päälle.

Mun mielestä KAIKKI urheiluliivit muussaa rinnat yhteen, selliaisia ei edes ole jotka ei niin tekisi. Koska olen isohkorintainen d-kuppi niin kaikissa liiveissä tissien väliin jää hiki-tissivako.

Vierailija
31/36 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa liivien erikoisliikkeistä, palvelu on hyvää ja asiantuntevaa. Enemmän maksavat mutta istuvuus hyvä ja korkealaatuisia.

Yvette.

Yvetteä saa todella edulliseen hintaan sielä X-tavaratalosta jonka nimeä ei saa sanoa ja joka on joku lahkolaisten kauppa ja sotkeentunut magneettimediaan. Alkaa K-kirjaimella.

Vierailija
32/36 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SA ja Triumphin Triaction Extremet joita löytyy marketeistakin.

Vierailija
33/36 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yvette.

Ok. Siellä K:lla alkavan kaupan nettikaupassa oli tuota merkkiä kolmea mallia, näyttää aika pitkälti samalta kuin muiden markettien vastaavat. Koot oli s-xl joissa on yleensä se aloituksessa mainitsemani ongelma ja kuppikoollisissa 70 ympärystää oli tuttuun tapaan tarjolla vain a-c kupeissa jotka on liian pieniä. Pitää varmaan kokeilla niitä shock absorbereita ja freyallakin taitaa olla jotkut urheiluliivit. Ap

Vierailija
34/36 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisliikkeet jos on valmis maksamaan. Tai hyviä löytöjä voi tehdä yllättävistä paikoista, itse ostin 10 liivit Tallinnan Pepcosta 1,99 / kpl, ihan loistavat ja hyvin kestänyt...Halpa ei aina ole roskaa...ja siis malli ihan mahtava. (suurin osa ko liikeen vaatteista ei ole)

Vierailija
35/36 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokoksella on halvempaa kuin alusvaatekaupassa.

Vierailija
36/36 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksen primadonnan perusliivillä, sillä jossa on sileät kupit ja leveät olkaimet. Urheiluliiveissä ei pysty hengittämään.

85 F

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi