Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä rakkaus on?

Vierailija
01.09.2020 |

Luulin aikoinaan tietäväni sen, kun niin monelle kerroin rakastavani heitä ja sain kuulla minua rakastettavan. Lapsianikin mielestäni rakastan, mutta senkö takia vain, että ovat jälkikasvuani? Kun olen naisen kanssa harrastanut seksiä, jään silittelemään häntä ja pitämään hyvänä. Antamaan siis jälkihellyyttä. En sen takia koska itse haluan ( tupakille painuisin mieluummin ja päikkärit ottaisin ) , koska orgasmin jälkeen en tunne hetkeen mitään toista kohtaan, vaan annan sitä hellyyttä koska ymmärrän toisen tarvitsevan sitä, ja se osaltaan pitää hänet tyytyväisenä ja saa pysymään luonani.
Teen työtä osittain siksi, että se on sosiaalisesti tärkeä asia, tuo minulle rahaa, jolla saan ostaa hyödykkeitä itselleni. Ja ymmärrän että naisille se on tärkeä asia, kun mies elättää itsensä, ja toiset miehet arvostavat. En tee kuitenkaan niitä asioita muuten kuin kokeakseni hyötyä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tekee toiselle ihmiselle kuten haluaisi itselleen tehtävän. Romanttinen rakkaus on eri asia ja se on täysin turhanpäiväistä riippuvuutta toiseen ihmiseen.

Vierailija
2/15 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että tekee toiselle ihmiselle kuten haluaisi itselleen tehtävän. Romanttinen rakkaus on eri asia ja se on täysin turhanpäiväistä riippuvuutta toiseen ihmiseen.

Ymmärrän tuon. Olen romanttinen kuitenkin, enkä ole riippuvainen toisista.

Onko rakkaus siis vain sitä, että minä teen asioita toisille, joita haluaisin itselleni tehtävän? Eli jos silitän ja sanon kivoja asioita, niin saan samaa osakseni sen takia? Ja vain sen takia? Se tuntuu vain vastapalveluksien antamiselta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/15 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, minkälainen empatiakyky sulla on? Tekstisi perusteella alhainen. Tutustu sosiopatiaan, silloin henkilö toimii aikalailla noin ja hakee hyödykkeitä kaikesta. Eli toimii niin kuin itselleen parhaaksi sopii (saa vastikkeita) myös rakkaudessa. Sosiopaatti ei kykene tuntemaan tunnepaloista aitoa rakkautta, mutta kiintymystä ehkä.

Vierailija
5/15 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko rakkaus siis vain sitä, että minä teen asioita toisille, joita haluaisin itselleni tehtävän? Eli jos silitän ja sanon kivoja asioita, niin saan samaa osakseni sen takia? Ja vain sen takia? Se tuntuu vain vastapalveluksien antamiselta...

Silloin se ei ole pyyteetöntä rakkautta. Vain Kristuksen opetukset sisäistäneen henkilön on mahdollista rakastaa täysin pyyteettömästi. Kun rakastat Taivaan Isää, niin toteutat hänen tahtoaan ja rakastat muita vain koska tiedät sen olevan oikein.

Vierailija
6/15 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on psykologinen defenssimekanismi nimeltänsä Projektio / Projisointi. Oliks muuta?

Vierailija
7/15 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei pidä miettiä vaan sen sijaan miettiä mitä se EI ole.

Vierailija
8/15 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten työssäkäynti liittyy mitenkään rakkauteen??

Vierailija
9/15 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin se ei ole pyyteetöntä rakkautta. Vain Kristuksen opetukset sisäistäneen henkilön on mahdollista rakastaa täysin pyyteettömästi. Kun rakastat Taivaan Isää, niin toteutat hänen tahtoaan ja rakastat muita vain koska tiedät sen olevan oikein.

Olen kristitty. Älä sitä epäile.

Vierailija
10/15 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Rakkaus ei kadehdi, ei kersku, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee totuuden voittaessa.

Kaiken se kestää, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kärsii.

Rakkaus ei koskaan katoa.

Vierailija
11/15 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kemiallinen reaktio joka aiheuttaa häiriötilan aivoissa

Vierailija
12/15 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/15 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kristitty. Älä sitä epäile.

Sanoin sen vain noin muuten vaan, yleisesti ottaen moni itseään kristittynä pitävä unohtaa esimerkiksi Jeesuksen opetuksen, että rakasta vihamiestäsi ja pitää oikeutettuna kostaa sille joka on tehnyt häntä kohtaan väärin, joko rumilla sanoilla tai teoilla.

Vierailija
14/15 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap, minkälainen empatiakyky sulla on? Tekstisi perusteella alhainen. Tutustu sosiopatiaan, silloin henkilö toimii aikalailla noin ja hakee hyödykkeitä kaikesta. Eli toimii niin kuin itselleen parhaaksi sopii (saa vastikkeita) myös rakkaudessa. Sosiopaatti ei kykene tuntemaan tunnepaloista aitoa rakkautta, mutta kiintymystä ehkä.

Eikun kerro mitä rakkaus on?

Vierailija
15/15 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikun kerro mitä rakkaus on?

Rakkaus on vaihtelevaa eri henkilöiden välillä. Vanhemman ja lapsen rakkaus on eri kuin parisuhde rakkaus. Yleisesti rakkaus parisuhteessa on sellaista, että se on pyyteetöntä, toki tietty vastavuoroisuus kuuluu myös suhteisiin. Eli tilanteessasi moni jää seksin jälkeen siihen sänkyyn koska kokee aitoa halua, läheisyyttä ja tunteita toista kohtaan ja haluaa vain olla lähellä. Ollaan myös sitä kumppania varten aidosti tavoitettavissa ja halutaan auttaa toista kaikissa mahdollisissa tilanteissa, kokematta hyödyn tarvetta. Rakkautta ei ole vain yhdenlaista, mutta siinä ei kuulu tuntea hyödyntarvetta tai  menetellä niin kuin ¨¨tiedetään¨¨ vaan se on aitoa halua tuntea toinen ja olla toisen vierellä myötä ja vastoinkäymisissä. Rakkaudessa se toinen osapuoli on korvaamaton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi