Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista palautetta antaisitte jobbarille?

Vierailija
19.05.2024 |

Myin Vintedissä 100 eurolla Ruotsiin yhden tavaran, joka on yleensä paljon kalliimpi.

Minullehan ei kuulu, mitä ihmiset ostamillaan tavaroilla tekevät, ja ymmärrän kyllä, että halvalla myymäni tavara voi hyvinkin mennä eteenpäin myyntiin.

Mutta tällä kertaa ostaja laittoi 5 minuuttia positiivisen palautteen jättämisen jälkeen tavaran uudelleen myyntiin 200 eurolla :D Ja tavara oli se minulta tullut, koska siinä oli sama pieni jälki samassa paikassa.

En ole vielä jättänyt palautetta, mutta mitä te sanoisitte palautteessa tällaisessa tapauksessa? Positiivista annan joka tapauksessa, koska kaupat sujuivat hyvin, mutta tekisi mieli sanoa jotain "toivottavasti kauppa käy" tms.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma moka, jos möit liian halvalla. Ostaja saa tehdä tavaralla, mitä haluaa, eikä se kuulu enää myyjälle millään lailla.

Vierailija
2/16 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ääliö, mutta sille kukaan ei voi mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma moka, jos möit liian halvalla. Ostaja saa tehdä tavaralla, mitä haluaa, eikä se kuulu enää myyjälle millään lailla.

Niin kai. Mutta minusta on silti mautonta, jos ostat vaikka kirppikselläkin jotain ja viet sen heti omaan myyntiloosiisi kalliilla myyntiin. Minun mielestäni tällaista pidettiin vielä muutama vuosi sitten huonotapaisena, ja tälläkin palstalla tuollaisia jobbareita haukuttiin. Mutta kait ajat ovat muuttuneet lyhyessä ajassa.

Vierailija
4/16 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ääliö, mutta sille kukaan ei voi mitään.

🙄

Vierailija
5/16 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat yksinkertaiselta.

Vierailija
6/16 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat yksinkertaiselta.

Okei okei, tuli selväksi jo, että jobbarit ovat palstalaisten mielestä nykyään mitä mahtavinta porukkaa :D

Vierailija
7/16 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sait rahan minkä pyysit, itse olisin tyytyväinen.

Vierailija
8/16 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saa enemmän rahaa, on hyvä myyjä. Aloittaja on harrastelijatasoa.

Vierailija
9/16 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kai. Mutta minusta on silti mautonta, jos ostat vaikka kirppikselläkin jotain ja viet sen heti omaan myyntiloosiisi kalliilla myyntiin. Minun mielestäni tällaista pidettiin vielä muutama vuosi sitten huonotapaisena, ja tälläkin palstalla tuollaisia jobbareita haukuttiin. Mutta kait ajat ovat muuttuneet lyhyessä ajassa.

Täh? Itse ainakin olen myynyt kirppiksellä niin, että joka aamu kun vein tavaraa, olivat haukat jo odottamassa :) Win-win, itse halusin eroon tietystä erästä ja he saivat käy kauppaa sitten pitemmän kaavan mukaisesti, omalla tavarallaan.

Vierailija
10/16 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? Itse ainakin olen myynyt kirppiksellä niin, että joka aamu kun vein tavaraa, olivat haukat jo odottamassa :) Win-win, itse halusin eroon tietystä erästä ja he saivat käy kauppaa sitten pitemmän kaavan mukaisesti, omalla tavarallaan.

Totta kai jobbarit saavat käydä kauppaa "pidemmän kaavan mukaan", mutta ainakin ennen pidettiin nolona touhuna, jos heti vie samalle kirppikselle kalliimmalla myyntiin. Kuten sanottua, ilmeisesti tällaista tapakulttuuria ei enää ole :)

Vierailija
11/16 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saa enemmän rahaa, on hyvä myyjä. Aloittaja on harrastelijatasoa.

Niin, Vintedissä tosiaan myyn omia tavaroitani. En ole mikään ammattilainen.

Hassua, että jobbareille ollaan tässä nyt antamassa kovasti aplodeja, vaikka muissa ketjuissa aina jaksetaan kauhistella Torin ja kirppisten kovia hintoja :D Koittakaa päättää.

Vierailija
12/16 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan jobbareita mutta olisiko korrekteinta laittaa silti vaikka että kiitokset kaupoista tms. ja jättää omaan arvoonsa. Eihän sille enää mitään voi ja ehkä voit olla ihan tyytyväinenkin, että pääsit kamasta eroon ja sait kuitenkin ihan kivan summan rahaa - isommalla hinnalla myydessä saa sitten myydä ensinnäkin kauemmin ja ottaa varmaan isomman riskin tyytymättömään palautteeseenkin 

Vierailija
13/16 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee hoitoon!

Vierailija
14/16 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan jobbareita mutta olisiko korrekteinta laittaa silti vaikka että kiitokset kaupoista tms. ja jättää omaan arvoonsa. Eihän sille enää mitään voi ja ehkä voit olla ihan tyytyväinenkin, että pääsit kamasta eroon ja sait kuitenkin ihan kivan summan rahaa - isommalla hinnalla myydessä saa sitten myydä ensinnäkin kauemmin ja ottaa varmaan isomman riskin tyytymättömään palautteeseenkin 

Totta, olet ihan oikeassa. Laitoin vain viisi tähteä ja kiitos. Ärsytti vain aluksi, kun kuvaustekstissäkin luki vielä jotain "on ollut kaapin perällä, en ole käyttänyt kuin kerran", no et varmaan kun hait sen tunti sitten postista :D

No, ihan sama, unohdan koko asian.

Vierailija
15/16 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme äninää, kun myy ite liian halvalla.

Vierailija
16/16 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee hoitoon!

Mene töihin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan