Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette siitä jos mies pakottaa seksissä?

Vierailija
01.10.2013 |

Itse olen nyt suhteessa tällaisen miehen kanssa, joka ei todellakaan usko ei:tä seksin suhteen. Ensimmäisellä kerralla pelästyin tosissani ja olin ahdistunutkin, mutta sitten siihen tottui. Hän on muuttanut minua paljon. Ennen olin hyvin itsenäinen nainen, joka ei määräilyä sietänyt. Yritin samaa tyyliä aluksi tämänkin miehen kanssa, mutta hän teki hyvin pian selväksi, ettei se käy.

Tämän miehen myötä olen muuttunut myös seksuaalisesti. Olen pakotettu kokeilemaan kaikkea uutta. Ennen pidin esim. suuseksiä todella ällöttävänä kokeiltuani sitä muutamia kertoja eri miesten kanssa. Nykyinen miesystäväni fyysisesti pakotti minut siihenkin ja nyt en enää pidä sitä vastenmielisenä asiana.

Toisaalta olen onnellinen tämän miehen kanssa, rakastan häntä paljon, mutta silti aina ajoittain häiritsee tuo, ettei minulla ole sananvaltaa mihinkään.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä nautituista drinkeistä johtuen, horjahtaneensa kyykkyasennossaan. Hän oli tavoitellut otetta sängyn reunasta, mutta ote oli livennyt. Vaimo oli istahtanut koko painollaan pojan kalulle, jolloin kyrpä oli porautunut pohjaan asti. Typertyneenä vaimo oli istunut kalu juurta myöten pepussaan nuoren miehen nivusilla. Lattialla maannut poika oli tarttunut vaimon pakaroista ja alkanut nostella häntä kyrpänsä varassa. Melko pian poika oli lauennut karjaisten vaimon pyllyn syvyyksiin.

Vierailija
22/24 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sinä häntä rakastat, kuka voisi rakastaa ihmistä, joka noin kohtelee? Rakastat jotain sen miehen tuomaa tunnetta tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinäpä nautit tästä omasta "alfa"uroksestasi. 

Vierailija
24/24 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä ole tuossa tapauksessa onnellinen hänen kanssaan. Olet mukautunut tilanteeseen, mutta koska asia vaivaa sinua, se ei ole ok.

Lähde. Oikeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi