Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten usein vaihdat suihkuverhon uuteen? Entä vahakankaan?

Vierailija
01.10.2013 |

Ei tarvitse vastata, jos teillä ei sellaisia käytetä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 16:07"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 16:05"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 16:01"]

No en kovin usein, pitäisikö sitä vaihtaa? Nyt huomaan että se jotenkin tummuu sieltä alaosasta (osaako joku kertoa miksi?) eli ehkä olisi aika vaihtaa. Mutta varmaan siis 3-5 vuoden välein, silloin kun tulee mieleen.

[/quote]

Hei, kannattaiskos pestä välillä ? Verho meinaan kerää paskaa itseensä ja tulee ällöttäväksi. Oikeestiko ihmiset ostaa ai na uudet eikä pese vanhaa ????

[/quote]

Vanha verho alkaa haista eikä se pesu siinä vaiheessa oikein enää auta asiaa.

[/quote]

Ja höpöhöpö. Totta helkutissa suihkuverhoa pitää pestä tämän tästä, ettei tule limaiseksi/paskaseksi. Älköö olko niin avuttomia...tai joo, jos se ollut kymmenen vuotta pesemättä niin varmaan kai haiseekin. Ei ole meillä koskaan haissut pahalle.

Vierailija
22/26 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vuodessa varmaan tulee pestyä. En ole vielä ikinä uutta ostanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...puolen vuoden välein, about.
Täältä saa hassuimmat varhot: http://Fun4Days.Com/?share=191755

Vierailija
24/26 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pestään suihkuverho. Nykyinen on hankittu jotain 15 vuotta sitten eikä uudelle ole tarvetta. Ihan lähtee puhtaaksi ja on pesun jälkeen kuin uusi. Eikä tosiaan haise millekään.

Vahakangasta meillä ei käytetä.

Vierailija
25/26 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin suihkuverhon aina muuton yhteydessä, 1-3 v välein.

Vahakangasta ei ole koskaan ollut, eikä suihkuverhoakaan enää, kun pääsi itse kalustamaan kylppärin.

Vierailija
26/26 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, 12 vuotta menty nykyisellä suihkuverholla, en ole pessyt, vähän tahriintunut alaosasta, mutta ei haise. (piti asia vielä varmistaa ihan kaverilta, jotta kyse ei ole siitä että olisin vain tottunut hajuun). Hitto ihmiset jaksaa olla pikkumaisia. Haha, jotkut pesee kuukauden välein... :D

Ei varmasti kaverikaan haistanut,kun tyyppi ei itse pese omaa suihkuverhoaan koskaan,saati edes omista sellaista! :D

Kyllä 12v aikana suihkuverhoon tulee paskaa,kuten mainitsit "tahriintunut alaosa",joka varmasti haisee,kun nenäs siihen kiinni laitat! + mikrobit ja ties mitkä eliöt (lue home)..

Ihan noin paskasia hamstraus asuntoja siivonneena voin sanoo,et siihen (asunnon) hajuun tottuu aika nopeesti,kuten tää sun kaverikin on tottunut sun kämpän hajuun,ellet sitä heti ovelta suihkuun raahannut... + tupakointi heikentää hajuaistia..

Ihan mielenkiinnosta tekis mieli nähdä tälläisten kommentoijien asunnot noin muuten....

Siis itselläkin oli suihkuverho kauan,ennenkuin uuden ostaessa tajusin pestä sen ja nyt niitä on sit kaks...mut en mä väittäis,että se vanha verho oli puhdas sen 3v jälkeen,vaikka pesin sen suihkulla ja välillä aineilla ja tän jälkeen suorana kuivumaan,saati sit 12v hyi helvetti..

Mä luulen,et sellanen 3 tai 4 kertaa vuodessa suihkuverhon peseminen on hyvä tai sit vaikka sen kerran kuussa,ennemmin kuin 12v välein ja pyydellään sit kaveria haisteleen pitäisköhä jo pestä ...