Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoittakaa tänne rukousvastauksia, joita olette saaneet

Vierailija
03.01.2024 |

?

Kommentit (223)

Vierailija
1/223 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilin pomolta palkankorotusta, antoi potkut

Vierailija
2/223 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos trolli että nostat tätä keskustelua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/223 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilin että auto käynnistyisi pakkasessa ja sehän lopulta käynnistyi. On paljon muitakin juttuja, mutten nyt jaksa niitä tähän laittaa.

Vierailija
4/223 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi uskovat rukoilee? Raamattussahan sanotaa että hiuskaan ei putoa päästä ilman että jumala tietää. Eli jumalalla on joku valmis suunnitelma ihmiselle ja kunhan riittävän pontevasti rukoilee, niin jumala muuttaa mieltään. Tai sitten ei muuta.

Vai miten tämä pitää ymmärtää?

Vierailija
5/223 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi uskovat rukoilee? Raamattussahan sanotaa että hiuskaan ei putoa päästä ilman että jumala tietää. Eli jumalalla on joku valmis suunnitelma ihmiselle ja kunhan riittävän pontevasti rukoilee, niin jumala muuttaa mieltään. Tai sitten ei muuta.

Samaa olen pohtinut suhteessa paranemisiin. Kun uskotaan ja hautajaisissa sanotaan, että ennalta on päivämme määrätty. Mutta kuitenkin uskotaan, että Jumala voi parantaa vaikeankin sairauden. Niin muuttaako se Jumala kesken kaiken mieltään?

Vierailija
6/223 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalaa tuskin on olemassa. Lopeta siis murehtiminen ja nauti elämästä.

Vierailija
7/223 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vielä jatkaa. Jokainen tietysti voi rukoilla jos siltä tuntuu, ei se minua haittaa. Tähänkään ketjuun ei saada kuitenkaan yhtään sellaista rukousvastausta joka ei ole yhtä tulkinnanvarainen kuin iltapäivälehden horoskooppi. Sattumat ja hyvät asiat selitellään vastauksiksi. 

Tai sitten kerrotaan rukousvastauksia joita on kuultu tai luettu jostain. Nehän alkaa aina tyyliin, että amerikassa oli eräs mies joka oli halvaantunut. Minä siihen heti että kuka mies, missä päin amerikkaa, onko tästä mitään faktaa tarjolla? Ikinä ei ole eikä tätä miestä löydy. 

Vierailija
8/223 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän Jumalan olevan olemassa, en voi enää ei-tietää sitä.

Vierailija
9/223 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rukoilin chervolet merkkistä urheiluautoa niin sain sen kinder munasta.

Lol! Sait munasta!

Vierailija
10/223 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kirjoitin tämän ja heti tuli alapeukkua. Voisiko joku asiaan vihkiytynyt ihan oikeasti selittää tämän minulle? Kysyn ihan vakavissani miks rukoilette jos jumalalla on suunnitelma. 

Vierailija
11/223 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten olet ainoa maailmassa! Kaikki muut vain uskovat.

Vierailija
12/223 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jos uskovat. 

Vierailija
13/223 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen pohtinut suhteessa paranemisiin. Kun uskotaan ja hautajaisissa sanotaan, että ennalta on päivämme määrätty. Mutta kuitenkin uskotaan, että Jumala voi parantaa vaikeankin sairauden. Niin muuttaako se Jumala kesken kaiken mieltään?

Miksi tätä ei saa ihan vilpittömästi kysyä? Ettekö itse ( muka) koskaan mieti tällaisia?.

Vierailija
14/223 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tiedä. Saatat luulla niin, mutta mitään faktaa sinulla ei ole aiheesta tarjota. Veikkaan kyseessä olevan jonkin täysin subjektiivisen asian.

Vierailija
15/223 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Jeesuksen opetuslapsi Tuomas sanoi, ettei usko ellei näe, ja sitten näki mitä hänen tarvitsi nähdä

Vierailija
16/223 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin kerran yhdessä paikassa niin että mun silmät turposi ihan kauheiksi pallukoiksi. Mun oli kuitenkin pakko lähteä sieltä ulos ja kävellä autolleni. Hävetti ihan kauheasti kun silmäni oli niin turvoksissa ja punaiset etten olisi halunnut että kukaan näkee minua. Rukoilin etten ulkona törmäisi keneenkään. Lähdin sitten ulos ja kävelemään autolleni noin 800m-1km En nähnyt ulkona missään uhtään ihmistä, en ketään missään koko matkalla autolle! Kiitin ja läksin ajelemaan kotimatkalle.

Toisen kerran rukoilin että kaksi enkeliä menisi auttamaan yhtä ihmistä. Siinä mulle tuli vaan sisälle ihmeellinen varmuus että näin tapahtui. En siis muuta varsinaista tietoa kun tuo sisäinen tunne, mutta se tuntui rukousvastaukselta.

17/223 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilin koiran tassun puolesta.

Tassu oli hyvin kipeä. Siitä se sitten nousi lattialta makaamasta eikä sen koommin ole ontunut.

En ollut uskoa silmiäni. Muutakin vastaavaa on joskus tapahtunut.

Tätä sanoisin ihmeeksi

Vierailija
18/223 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonnossahan on kysymys siitä, uskotko sinä. Jos uskot pelastut.

Vierailija
19/223 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rukoilin chervolet merkkistä urheiluautoa niin sain sen kinder munasta.

Niin, ainakin Jumalalta jos jotain pyytää, kannattaa olla täsmällinen siinä, mitä tarkalleen ottaen haluaa. Hänellä on nääs huumoriakin. Tai jos hän haluaa näpäyttää ihmistä jostain huonosta asiasta - esim. ahneudesta - saattaa silloinkin kyllä tulla sitä, mitä pyytää, mutta ei ihan sellaista kuitenkaan, mitä ahneuksissaan ajatteli.

Vierailija
20/223 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän mennessä tulleet vastaukset ovat olleet auton käynnistyminen, ihmisten välttely ja koiran tassu. Mikään näistä ei kuulosta miltään muulta kuin normaalilta elämältä. 

Olisiko näitä tapahtunut jos rukoilemisen sijaan olisi vaan toivonut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän