Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaipaan nykyisin hirveän paljon lapsivapaata

Vierailija
13.09.2013 |

Onko se sitä, kun 10v olen ollut ilman yhtäkään lapsivapaata, niin nyt se alkaa tuntua korvien välissä? Vähintään kerran kuukaudessa iskee sellainen olo, että voi kun saisi olla viikonlopun ilman lapsia. Pinnaa kiristää ja haluaa vain saada pois jaloista nuo. Kamalaa edes kirjoittaa noin!

Enhän mä noita juuri ikinä mihinkään saa hoitoon, ehkä kaksi kertaa vuodessa, että ennen kuin kukaan ehtii syyllistää, niin ihan itse ne tässä edelleen hoidetaan. Jotenkin vain nyt ajatusmaailmassa on tapahtunut muutosta, kun en muista ennen näin paljoa lapsivapaasta haaveilevani.

Lapsivapaa viikonloppu oli kuukausi sitten ja nyt taas tuntuu, että voi kun saisi taas sellaisen. Eikö mulle mikään riitä?!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule.. Se on nii, että mitä enemmän sitä lapsivapaata viettä, niin sitä enemmän sitä kaipaa. Kuulostaa hölmöltä, mutta näin olen huomannut.

Vierailija
2/5 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähän oudolta..Vai oletko ollut kotiäitinä koko ajan? Kun palasin töihin, lakkasin kaipaamasta lapsivapaata. Olenhan päivät erossa lapsista jo muutenkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, olen kotiäitinä ollut tuon 10v.

Ihan järkevältä kuulostaa tuo, että mitä enemmän sitä vapaata on, sitä enemmän sitä kaipaa. Ehkä tässä tosiaan on käynyt niin minullakin. Ennen kun sitä ei ollut koskaan, niin ei sitä varmaan siksi osannut kaivatakaan.

Tai sitten mulle on vain iskenyt joku väsy tähän kaikkeen... No ei kai, kun ei sentään ihan joka päiväisiä haaveita nuo ole.

ap.

Vierailija
4/5 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2013 klo 14:17"]

Juu, olen kotiäitinä ollut tuon 10v.

Ihan järkevältä kuulostaa tuo, että mitä enemmän sitä vapaata on, sitä enemmän sitä kaipaa. Ehkä tässä tosiaan on käynyt niin minullakin. Ennen kun sitä ei ollut koskaan, niin ei sitä varmaan siksi osannut kaivatakaan.

Tai sitten mulle on vain iskenyt joku väsy tähän kaikkeen... No ei kai, kun ei sentään ihan joka päiväisiä haaveita nuo ole.

ap.

[/quote]

Mutta ei niistä haaveista luopua kannata. Tuollainen haaveilu vapaasta saattaa hyvässä tapauksessa antaa voimiakin. On jotain mitä odottaa! :)

Vierailija
5/5 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se. :)

ap.