Mikä on syy sille, ettei älypuhelimessasi ole Koronavilkku-sovellus?
Kommentit (1016)
Vierailija kirjoitti:
En usko koko kornaan.
Et näköjään myöskään rakkaaseen äidinkieleemme.. Lol.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua kyylätä vauhkona puhelinta ja pelätä koko ajan jotain altistumisia, joista ei todennäköisesti seuraa yhtään mitään. En halua tietää. Jos se tulee se tulee, ei siinä mitkään sovellukset auta.
Miksi sitä pitää vauhkona kyylätä? Se sovellushan ilmoittaa jos on jotain ilmoitettavaa.
Nythän on jo sanotru, että jotkut ihmiset pelkäävät sovelluksen ilmoituksen tulevan. Parempi olla ilman sitä stressiä.
No, toivottavasti semmoinen ihminen pysyy kotonaan, tekee etätöitä ja tilaa ruoat kotiinkuljetuksella. Asioista on ihan turha stressata etukäteen.
Otsikon kysymykseen vastaus, en ole ladannut kyseistä sovellusta. Siksi sitä ei ole.
Mitä pienempi määrä ihmisiä kyseisen sovelluksen lataa, sen parempi.
Korona on oikea virus mutta samaa viruskantaa kuin sars. Sars ei kaatanut maailmaa, eikä sen takia ladata sovelluksia ja koronan kuolettavuus on matalampi kuin sarsin (korona: 1.8 % sairastuneista kuolee jos ovat 70+ iältään tai perussairaita).
Tutkikaa asiaa (muualta kuin ilta-sanomista).
Oikeasti hyödyllistä olisi saada tämä virus, sairastaa se ja kasvattaa luonnollista immuniteettia seuraavaa vastaavaa virusta vastaan.
Ei mahu puhelimeen. Koska puhelin on omituisesti hidasteleva ja akkukin kuluu hetkessä nykyään... onko siinä KORONAVIRUS MINUN PUHELIMESSA???
En usko, että mitään koronaa edes on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö, että uusiin älypuhelimiin tuo sovellus on latautunut puhelimen käyttäjältä salaa!?
Tarkistakaa puhelimenne, te jotka ette tykkää isoveli valvoo meiningistä, noilla ohjeilla löytyi omastakin puhelimesta. Tietääkö joku, miten tämän saa puhelimestaan hävitettyä?
Ohjeet puhelimen tarkistamiseen löytyivät tuolta sivultahttps://nwohavaintoja.blogspot.com/2020/09/korona-seurantasovellus-asen…
Älä nyt viitsi taas.
Äläkä sinä lässytä, jokainen jolla on uudehko älypuhelin näkee sen tulleen puhelimeensa kun menee asetukset kuvakkeeseen ja siellä kirjoittaa hakuun covid. Tämä Androidissa, Applen toiminnoista en tiedä.
Kysymys kuuluu miten tuon urkintasovelkuksen tai sen yksittäiset osatkin saa poistettua?
Altistuneen tai sairastuneen lähellä oleminen ei muuta minun toimintaa ja elämää mitenkään, miten voisi? On kuitenkin käytävä töissä (vanhustenhuollossa), kaksi bussia kumpaankin suuntaan sekä kaupassa töitten jälkeen ym. Samoin tosiaan uskon, että vaikka itse sairastaisin, niin tottakai läheisteni pitää myös käydä töissä ja asioilla samaan malliin. Ei niitä vaan voi lopettaa, kun on ollut covid-19-epäilyn tai -tartunnan lähellä.
Ei mahdu, pitäisi poistaa joku muu sovellus ensin
En usko että koronavilkusta on vastaavaa hyötyä. Aion pitää turvavälejä ja pestä käsiäni niin kuin tähänkin asti. Joka tapauksessa pakko käydä kaupassa ja töissä, koronasta huolimatta.
Työnantaja vaatii työpuhelimeen.
Omassa on, jotta voin suojata läheisiäni.
1,4 miljoonaa suomalaista jo.
Siksi ladattuna.
Tehdään maailman ennätys, suomalaiset!
Ladataan kaikki se.
Yhdessä voimme enemmän.
Voittaa viruksen.
Eiks olisi upeata.
Suomi nousuun.
🇫🇮🇫🇮🇫🇮
❤️❤️❤️
MDM toimii meillä ihan hyvin... ei siis ole firman asennuslistoilla eikä pakotettuna
Te ketkä lataatte sen:
Mitä hyötyä koette saavanne?
Kun tulee tieto, että olette olleet sairastuneen lähellä, niin mitä sitten? Mikä muuttuu?
Vierailija kirjoitti:
Altistuneen tai sairastuneen lähellä oleminen ei muuta minun toimintaa ja elämää mitenkään.
Tämä. Asun Hgissä, kuljen julkisilla, käyn baareissa ja harrastuksissa, työskentelen ihmisten parissa. Hyvin voi olla että olen altistunut jo keväästä lähtien vaikka 50 kertaa, terveenä olen kuitenkin ollut.
Sovellus kyllä itseasiassa on mulla, mutta vain uteliaisuudesta, hauska nähdä tuleeko piippauksia vai ei mutta ei se mitenkään vaikuta elämääni/toimintaani. Jos ei piippaile niin se vahvistaa käsitystäni siitä että koronaa todella lähinnä on näillä Skopjen reissaajilla eli Kosovon albaaneilla, romanikerjäläisillä ym, ei niinkään "tavallisen kansan" keskuudessa.
Tää lie testi taas. Miten massat käyttäytyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö, että uusiin älypuhelimiin tuo sovellus on latautunut puhelimen käyttäjältä salaa!?
Tarkistakaa puhelimenne, te jotka ette tykkää isoveli valvoo meiningistä, noilla ohjeilla löytyi omastakin puhelimesta. Tietääkö joku, miten tämän saa puhelimestaan hävitettyä?
Ohjeet puhelimen tarkistamiseen löytyivät tuolta sivultahttps://nwohavaintoja.blogspot.com/2020/09/korona-seurantasovellus-asen…
Älä nyt viitsi taas.
Äläkä sinä lässytä, jokainen jolla on uudehko älypuhelin näkee sen tulleen puhelimeensa kun menee asetukset kuvakkeeseen ja siellä kirjoittaa hakuun covid. Tämä Androidissa, Applen toiminnoista en tiedä.
Kysymys kuuluu miten tuon urkintasovelkuksen tai sen yksittäiset osatkin saa poistettua?
Ei mitenkään.
Mielenkiintoinen seikka on että ko. sovellus on applen ja googlen yhteinen "tracing technology" (jäljitystekniikka).
Muuten kilpaillaan verisesti, mutta kun tästä on selkeästi molemmille hyötyä, yhteistyö kyllä onnistuu. Hyöty ei ole se että estetään asiakkaiden kuoleminen koronaan, vaan jotain ihan muuta. Jossain vaiheessa tulee uusia sovelluksia tuon päälle, kunhan saadaan ensin testattua koronan varjolla.
En välitä tietää, olenko altistunut, pitäisi jäädä karanteeniin.