Minkä ikäisenä avioiduit- gallup!
Ajattelin kysyä ajankuluksi palstalaisten naimisiinmenoikää, ja kuinka pitkä taival ennen avioliittoa oli ollut yhdessä? Entä nyt, kuinka pitkään olette olleet aviossa?
Kommentit (57)
Avioiduin 22-vuotiaana, sitä ennen seurustelua yhteensä 3v, josta puolitoista vuotta asuimme yhdessä. Nyt 11v hääpäivä on takana.
16v. Ei oltu kovin kauaa, pari vuotta ennen ja vuosi jälkeen noin.
Mä olin 28-vuotias, kun menimme naimisiin. Oltiin seurusteltu vuosi ennen sitä. Tänä vuonna naimisissa on oltu 11 vuotta.
Menin naimisiin 36 tai 37 vuotiaana. Päivä oli syntymäpäiväni, mutta en muista syntymäni kellonaikaa, joten jos synnyin illalla niin menin naimisiin 36 vuotiaana :)
Oltiin siihen mennessä oltu yhdessä vajaa 5 vuotta.
19-vuotiaana, seurusteltiin sitä ennen pari vuotta, tänä vuonna vietettiin 5-vuotishääpäivää
Olin 24v, suhdetta takana 4v ennen avioitumista ja nyt toiset 4v ollaan oltu yhdessä naimisiinmenon jälkeen. Pari lasta löytyy myös ja hyvältä näyttää tulevaisuuden suhteenkin.
Olin 30-vuotta. Aviovuosia kertynyt 4.
Olin 31-vuotias. Oltiin tunnettu toisemme reilut puoli vuotta, josta 4 kuukautta seurusteltu. Kahdeksas vuosi avioliitossa alkamassa.
29-vuotiaana naimisiin, ennen sitä 3 vuotta seurustelua. Nyt takana 4 vuotta avioliitossa ja meillä on myös 4-vuotias lapsi.
Olin 26 v, oltiin oltu yhdessä 5 vuotta. Erosimme kun olin 35 vuotias.
olin 18, seurustelua takana 6kk, tänä vuonna tulee 16 vuotta täyteen.
Olin 22v. Sitä ennen olimme seurustelleet 3v. Juuri vietettiin 12v hääpäivää.
naimisiin menin kun olin 19v. nyt olen 34v naimisissa 14v
55 lisää vielä et ennen avioitumista oltiin oltu yhessä 3v eka vakava suhde ja jatkuu edelleen.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 15:33"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 15:13"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 15:02"]
20v ja 41v (parisuhteessa 18v ja 36v lähtien)
[/quote]
Ei nyt ihan mätsää noi iät ?
[/quote]
Mätsääpä. Se riippuu siitä, mihin vuodenaikaan on syntynyt.
[/quote]
Täh?! Kaksi suhdetta, jotka on johtaneet avioliittoon. Toivottavasti toki on eronnut välillä...
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 15:33"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 15:13"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 15:02"]
20v ja 41v (parisuhteessa 18v ja 36v lähtien)
[/quote]
Ei nyt ihan mätsää noi iät ?
[/quote]
Mätsääpä. Se riippuu siitä, mihin vuodenaikaan on syntynyt.
[/quote]
Täh?! Kaksi suhdetta, jotka on johtaneet avioliittoon. Toivottavasti toki on eronnut välillä...
Olin 26, seurustelua takana 2 vuotta. Nyt takana 12 vuotta yhdessä ja 3 lasta.