Minkä ikäisenä avioiduit- gallup!
Ajattelin kysyä ajankuluksi palstalaisten naimisiinmenoikää, ja kuinka pitkä taival ennen avioliittoa oli ollut yhdessä? Entä nyt, kuinka pitkään olette olleet aviossa?
Kommentit (57)
Olin 23v, seurustelua oli sitä ennen ollut 4v.
Kahden vuoden seurustelun jälkeen 23-vuotiaana. Nyt avioliittoa takana 25 vuotta.
19-vuotiaana.. yhdessä oltiin pari vuotta ennen sitä:) nyt muutama vuosi takana naimisissa oloa. en ole kertaakaan vielä katunut.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 15:13"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 15:02"]
20v ja 41v (parisuhteessa 18v ja 36v lähtien)
[/quote]
Ei nyt ihan mätsää noi iät ?
[/quote]
Mätsääpä. Se riippuu siitä, mihin vuodenaikaan on syntynyt.
22v (mies 24v). Takana vuosi kihlausaikaa ja sitä ennen vuosi seurustelua. Nyt oltu naimisissa viisi vuotta ja meillä on 3v ja 1kk lapset:)
29-vuotiaana, 3 vuotta oli tunnettu, nyt seitsemäs hääpäivä tulossa ja kolmas lapsi masussa.
3 v seurusreltiin ennen naimisiin menoa. 25 vee olin kun naimisiin. Kohta 11 vuotta naimisissa olltu nyt. Lapset 9 ja 5 vee
Ollaan tunnettu pienestä asti toisemme. Seurustelu alko 16v (mies 18v.), naimisiin 18,5v ja nyt oltu naimisissa reilu 8v. :)
Olin 21 kun mentiin naimisiin 1,5v seurustelun jälkeen. Ensi viikolla 8.hääpäivä. 4 muksua.
Laskin ihan:
kun mentiin naimisiin olin 26 vuotta, oltiin seurusteltu 9 vuotta.
Erottiin vuonna 2010 (olimme olleet tuolloin 5 vuotta naimisissa).
Minä olin 18, mies oli 22.. Nyt ollaan oltu naimisissa 2 vuotta.
Avioiduin 20-vuotiaana, sitä ennen seurusteltiin vajaat 2,5 vuotta. Nyt ollaan oltu naimissa peräti 3 kk!
22vuotiaana menin,odotin silloin meidän ensimmäistä ja yhdessä oltiin oltu 2v. Kuukausi sitten juhlittiin 6v hääpäivää <3
Onpa kivoja tarinoita. Luulin ettei näitä juurikaan Suomesta enää löydy kun kaikki joko jää avoliittoon tai eroavat (toki silti puolet avioliitoista päättyy eroon Suomessa). :(
- ap
Vakavaa seurustelua 2v1kk ennen naimisiinmenoa, tunnettu ihan vauvasta asti. 19-vuotiaana naimisiin, nyt ollaan oltu 13,5 vuotta naimisissa.
Olin 32, kun avioiduin, sitä ennen seurusteltiin 8v. Naimisissa ollaan nyt oltu 15v. ja yhdessä 23v. Enkä vaihtais ;-)
Olin 23-vuotias kun menin naimisiin. Seurustelua takana puoli vuotta :) Nyt naimisisissa oloa jo 21v...
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 15:02"]
20v ja 41v (parisuhteessa 18v ja 36v lähtien)
[/quote]
Minkä ikäisenä erosit tosta ekasta liitosta? Vai vaihdoitko lennossa uuteen mieheen tollon 36-vuotiaana?
37-vuotiaana. yhdessä yli s2itsemän vuotta sitä ennen