Mies, kuinka usein yllätyt positiivisesti, kun tapaat ensimmäistä kertaa naisen, johon olet tutustunut netissä?
Esim. Tinderissä tmv. Vai käykö sinullekin yleensä niin, että nettikuvissaan nainen on kuin Milla Magia, mutta treffipaikalle lompsiikin sitten Matami Mimmi?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset voisivat ottaa rehellisiä, muokkaamattomia kuvia ilman kuutta litraa maalia naamassa ja ilman filttereitä. Ja aina se kuvakulma on valittu parhaan mukaan kaiken retusoinnin lisäksi.
Miehet taas voisivat ottaa kuvia, joissa näyttävät edes etäisesti ihmisiltä. Kuka haluaa tavata tyypin sieraimet? Tai sen auton? Tai kaljapullon?
Sellaiset olkiukot sieltä.
Miksi edes olet deittipalveluissa, kun vihaat miehiä noin paljon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset voisivat ottaa rehellisiä, muokkaamattomia kuvia ilman kuutta litraa maalia naamassa ja ilman filttereitä. Ja aina se kuvakulma on valittu parhaan mukaan kaiken retusoinnin lisäksi.
Ikinää en käytä mitään filttereitä, ehkä siksi juurikin tykätty myös livenä.
Olet se yksi tuhannesta, joten se siitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet taas voisivat ottaa kuvia, joissa näyttävät edes etäisesti ihmisiltä. Kuka haluaa tavata tyypin sieraimet? Tai sen auton? Tai kaljapullon?
En ole deittipalveluissa. Olen nähnyt kuvia, joita miehet sinne postaavat.
En vihaa miehiä. Mulla on yksi sellainen täällä kotonakin, ja kovasti siitä tykkään. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vihaa miehiä. Mulla on yksi sellainen täällä kotonakin, ja kovasti siitä tykkään. ;)
Eli koko keskustelu ei edes koske sinua.
Yleensä vähän pettyy, mutta ei se niin paha ole, kun siihen on jo tottunut. Osaa jo odottaa, että nainen on irl kuviaan vaatimattomamman näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli koko keskustelu ei edes koske sinua.
Niinkö? Milläs lailla tämä sinua koskee? Oletko deittipalveluiden käyttäjä, sarjadeittailija joka tapaa vain kuvaansa rumempia naisia? Jos noin on, eikö järki riitä tekemään johtopäätöksiä homman mielekkyydestä?
Tämä on juuri tätä. Kun miehiltä kysyy jotain, niin eiköhän ketju täyty naisten "no mut miehet on tosi paljon pahempia" -löpinästä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä on juuri tätä. Kun miehiltä kysyy jotain, niin eiköhän ketju täyty naisten "no mut miehet on tosi paljon pahempia" -löpinästä.
Ap
Tästä ketjusta on poistettu paljon viestejä, joissa ei suinkaan sanottu miesten olevan paljon pahempia. Niissä poistetuissa kerrottiin siitä, miten kuvien perusteella ei pysty kertomaan esim. ihmisen äänestä, ilmeistä, eleistä jne. Ja miksi siitäkin syystä se toinen ei yleensä koskaan vastaa livenä sitä, mitä on kuvien perusteella mielessään kuvitellut. Kyllä tämä ilmiö pätee molempiin sukupuoliin ja varmasti sukupuolettomiinkin.
Mulle on sanottu, että näytän kauniimmalta, kuin kuvissa, johtuen siitä, että en ole valokuvauksellinen. Olen otettu tästä, koska en ole ensimmäistäkään kuvaa ikinä muokkaillut. Ja jokainen mies, jonka kanssa olen tavannut, on sanonut, että olen ensimmäinen nainen, jonka on tunnistanut samaksi naiseksi kuvien perusteella. 👍
Ikinää en käytä mitään filttereitä, ehkä siksi juurikin tykätty myös livenä.