Mies, kuinka usein yllätyt positiivisesti, kun tapaat ensimmäistä kertaa naisen, johon olet tutustunut netissä?
Esim. Tinderissä tmv. Vai käykö sinullekin yleensä niin, että nettikuvissaan nainen on kuin Milla Magia, mutta treffipaikalle lompsiikin sitten Matami Mimmi?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Mulla kävi just toisinpäin. Nainen olikin nätti livenä, mutta ilmeisesti huono ottamaan kuvia itsestään.
Ei kuitenkaan kiinnostunut sitten minusta. Ehkä hän odotti Hannu Hanhea, mutta paikalle marssikin Pelle Peloton.
Mene siis seuraavalla kerralla ilman housuja.
Ehkä kolmasosa kerroista on positiivinen yllätys, tai se mitä odottikin :D
Mutta kyllähän se koko olemus ja muut merkkaa myös paljon ja sekin selviää vasta tapaamalla. Ei auta luovuttaa
Harvoin sitä oikein yllättyy positiivisesti, mutta toisinaan on ihan kuvia vastaavia naisia ollut. Useimmiten päällimmäinen tunne on kuitenkin ollut lievä pettymys.
M36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kävi just toisinpäin. Nainen olikin nätti livenä, mutta ilmeisesti huono ottamaan kuvia itsestään.
Ei kuitenkaan kiinnostunut sitten minusta. Ehkä hän odotti Hannu Hanhea, mutta paikalle marssikin Pelle Peloton.Mene siis seuraavalla kerralla ilman housuja.
Huutista! Tää oli kyllä illan pelastus :DD
Naiset ovat harvoin livenä paremman näköisiä kuin kuvissaan. Olen ollut treffeillä yli kuudenkymmenen naisen kanssa ja ne, jotka näyttivät livenä kuviaan paremmilta voi laskea yhden käden sormilla.
M31
No minä näytän kuviltani, olen siitä saanut kuulla viimeksi tässä kuussa. -miekkosnainen
alle 10% tapauksista.
Yleensä näyttävät huonommilta kuin kuvissa...Monesti koko olemus on jotenkin erilainen
Kysyisin jälleen kerran, että minkä hemmetin takia naikkosten palstalla esitetään kysymyksiä miekkosille? XDDDDDDD eikö teille mene jakeluun: TÄÄLLÄ EI OLE MIEKKOSIA.
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin jälleen kerran, että minkä hemmetin takia naikkosten palstalla esitetään kysymyksiä miekkosille? XDDDDDDD eikö teille mene jakeluun: TÄÄLLÄ EI OLE MIEKKOSIA.
Onhan.
Minä ainakin päivystän täällä lähes aina kun olen kotona ja vapaalla, paitsi kun pelaan
M34
Vierailija kirjoitti:
alle 10% tapauksista.
Yleensä näyttävät huonommilta kuin kuvissa...Monesti koko olemus on jotenkin erilainen
Sama miehillä. Totta kai olemus on erilainen, kun olet nähnyt ihmisestä vain kuvan ja viestintätyylin. En ole koskaan tavannut miestä, joka olisi juuri sellainen livenä kuin odotin ennen treffejä. Kaikissa jotain yllättävää, hyvässä tai huonossa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei ole miekkosia, mutta miehiä on.
Palsta täynnä persumiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut treffeillä yli kuudenkymmenen naisen kanssa
M31
WTF? Miksi ihmeessä? Onko sussa jotain isompaakin vikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
Nyt en ymmärrä kysymystäsi.
M31
Naiset voisivat ottaa rehellisiä, muokkaamattomia kuvia ilman kuutta litraa maalia naamassa ja ilman filttereitä. Ja aina se kuvakulma on valittu parhaan mukaan kaiken retusoinnin lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
Nyt en ymmärrä kysymystäsi.
M31
Miksi joudut käymään treffeillä lukemattomien naisten kanssa? Eikö vähemmällä vouhkaamisella löydy kumppania tai vakipanoa tai vaikka useampaa?
Vai onko treffeillä käyminen sulle ihan harrastus? Mitä sä siitä saat?
Ja siis ihan vilpittömästi kyselen, mä en keksi juuri mitään kamalampaa kuin olla treffeillä jonkun randomin kanssa. Ihan hemmetin akwardia.
Kyselet aika hyökkäävän sävyisesti ollaksesi vilpitön. En taida viitsiä selittää sinulle treffihistoriaani.
M31
Mua sanottiin kauniiksi ja livenä vielä kauniimmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
alle 10% tapauksista.
Sama miehillä. Totta kai olemus on erilainen, kun olet nähnyt ihmisestä vain kuvan ja viestintätyylin. En ole koskaan tavannut miestä, joka olisi juuri sellainen livenä kuin odotin ennen treffejä. Kaikissa jotain yllättävää, hyvässä tai huonossa.
Yhdenkään naisen kuva ei vastaa todellisuutta, että aikamoista defenssia heität.
Lisäksi kärsit prinsessaharhoista aika selkeästi.
Vierailija kirjoitti:
Naiset voisivat ottaa rehellisiä, muokkaamattomia kuvia ilman kuutta litraa maalia naamassa ja ilman filttereitä. Ja aina se kuvakulma on valittu parhaan mukaan kaiken retusoinnin lisäksi.
Miehet taas voisivat ottaa kuvia, joissa näyttävät edes etäisesti ihmisiltä. Kuka haluaa tavata tyypin sieraimet? Tai sen auton? Tai kaljapullon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
alle 10% tapauksista.
Yhdenkään naisen kuva ei vastaa todellisuutta, että aikamoista defenssia heität.
Lisäksi kärsit prinsessaharhoista aika selkeästi.
Ai yhdenkään? Oletko tavannut kaikki tinderin naiset livenä? Nyt on jo pakko nostaa hattua. Kiirettä varmasti on pitänyt.
Ei kuitenkaan kiinnostunut sitten minusta. Ehkä hän odotti Hannu Hanhea, mutta paikalle marssikin Pelle Peloton.